Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bord rosu cu baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    In partea din stanga fata sus ,cum te uiti sub capota, sub filtrul de polen

    Comment


    • #32
      Problema asta cu releul de incarcare de pe alternator e buba generala la w211 , pe mine m-a lasat cand imi era lumea mai draga si nu stiam de ce mi se descarca bateria in fiecare zi ( pentru 3-4 zile o facusem masina electrica - o puneam noaptea la incarcat).
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #33
        Va salut!!!... Ce dimensiuni are bateria mica aflata sub filtrul de polen, am gasit 12V 12ah diferite dimensiuni si nu stiu care este cea potrivita?
        Va multumesc anticipat.

        Comment


        • #34
          Bateria mica e in fata sub filtrul de polen http://www.youtube.com/watch?v=PLjcFvi4UCM&NR=1

          Comment


          • #35
            Salutare.

            Am o intrebare pentru cine stie sau cine a schimbat bateria din fata, cea mica ... imi puteti da si mie un part number de la ea? Un cod, ce e scris pe ea ...

            Sau macar unde se gaseste si cat costa la noi in tara?

            Astept un raspuns.
            2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

            Comment


            • #36
              Originally posted by 220CDI View Post
              Salutare.

              Am o intrebare pentru cine stie sau cine a schimbat bateria din fata, cea mica ... imi puteti da si mie un part number de la ea? Un cod, ce e scris pe ea ...

              Sau macar unde se gaseste si cat costa la noi in tara?

              Astept un raspuns.
              La mine nu e nici bateria , nici releul de incarcare ,presupun ca e modulul de baterie din portbagaj,dar vede cineva vreo legatura intre eroarea asta rosie cu bateria si functia hold a SBC-ului , ca nici asta nu imi merge de cand a aparut eroarea cu bateria.Ms

              Comment


              • #37
                Originally posted by 220CDI View Post
                Salutare.

                Am o intrebare pentru cine stie sau cine a schimbat bateria din fata, cea mica ... imi puteti da si mie un part number de la ea? Un cod, ce e scris pe ea ...

                Sau macar unde se gaseste si cat costa la noi in tara?

                Astept un raspuns.
                Vedeti atasate doua pdfuri cu bateria mica
                Last edited by cl600; 01-29-2012, 16:07 PM. Reason: Scrie clar in document cine detine copyright-ul!
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #38
                  Vlad, sunt si eu in aceeasi situatie!

                  De cand a aparut cu rosu , functia HOLD o pot activa ... imi spune : SBC HOLD unavailable, see user`s manual.

                  Si la tine la fel?

                  Are cineva idee cum se remedieaza?

                  SI MULTUMESC LUI VALENTINION
                  2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                  Comment


                  • #39
                    Eu am avut aceeași problema: bord roșu, afișat bateria pe bord, mesaj stop the car!, switch off all electrical consumabels (cred că așa se scrie). Am schimbat releul și dioadele ambele sh, ma costat 400 ron. O zi bună!

                    Comment


                    • #40
                      Buna ziua,
                      Deci releul si dioadele sh mau tinut jumate de an. Azi dimineata iarasi mau lasat. Luni le schimb si de data aceasta pun noi.
                      275 lei releu Bosch
                      240 lei puntea de dioade
                      180 lei manopera
                      695 lei total.

                      P.S. 1. Stie cineva din ce cauza se arde releul si dioadele?
                      2. Unde se poate de achizitionat ieftin piese de productie MB, pentru a evita . reprezentantele si totodata de pus piese originale?!

                      W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat.
                      _____________________
                      WDB 211 006 1A 042 458

                      Comment


                      • #41
                        Monsieur Valentinion.
                        Chestia cu rola la alternator este o glumita buna. Ea se schimba in alte situatii. Daca verifici dupa cum ti-au spus ceilalti colegi (Alternator=bloc diode si releu/ sau Baterie mare si mica) si gasesti in regula... sau daca nu vrei sa te mai ostenesti cu atitea verificari, mergi acolo in franta la reprezentanta, pune pe tester si verifica BCM battery control module.

                        Daca nu comunica cu testerul si le da semnul " ! " cind vii in tara ne intilnim si iti reprogramez BCM. Altfel va trebui sa schimbi acest calculator de baterie.

                        Originally posted by valentinion View Post
                        W211 - 2005 - E280 CDI
                        Salutare. De cand a vanit domnul Geru am un mesaj rosu - ceea ce e grav inteleg - cu mesajul "Visit workshop" si o baterie.

                        Ma intreb - si va intreb - ce ar putea fi fara diagnoza de star. Alternatorul sau bateria? La ultima verifucare la reprezentanta mi s-a spus ca fulia trebuie schimbata impreuna cu rolele de ghidaj pentru ca e consumabila. Pe de alta parte si bateria e un pic veche de cand e masina nu s-a modificat.

                        Ce pot verifica astfel incat sa imi dau seama repede?

                        Multumesc anticipat pentru ajutor.

                        Comment


                        • #42
                          Si masina mea protesteaza la venirea frigului...
                          Am parcat masina duminica trecuta si vineri dimineata cand am pornit-o mi-a aparut in bord cu fundal rosu un desen cu o baterie si Visit Workshop.
                          Am venit pana la Tg Mures si ieri dimineata la pornire nu mi-a mai aparut nimic.
                          Am parcat masina ieri la amiaza si in aceasta seara mesajul a reaparut, tot pe fond rosu.
                          Tin sa precizez ca anul trecut am mai patit chestia asta o singura data, cand era foarte frig.
                          Tensiunea bateriei cu motorul oprit este de exact 12 V, mesajul apare dupa ce tin bujiile sau imediat dupa pornire.
                          Incarcarea mi-e de 14,3-14,4V dar sta mai mult pe 14,3 si rar mai urca la 14,4 in spercial daca accelerez sta pe 14,4 V.
                          Oare e bateria mica? sau cea mare? Eu zic ca e cea mare din moment ce apare mesajul dupa ce tin bujiile sau porneste masina.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Monsieur Valentinion.
                            Chestia cu rola la alternator este o glumita buna. Ea se schimba in alte situatii. Daca verifici dupa cum ti-au spus ceilalti colegi (Alternator=bloc diode si releu/ sau Baterie mare si mica) si gasesti in regula... sau daca nu vrei sa te mai ostenesti cu atitea verificari, mergi acolo in franta la reprezentanta, pune pe tester si verifica BCM battery control module.

                            Daca nu comunica cu testerul si le da semnul " ! " cind vii in tara ne intilnim si iti reprogramez BCM. Altfel va trebui sa schimbi acest calculator de baterie.
                            Multumesc. Din pacate nu sunt in franta a fost doar o forma de protest la un moment dat cand mi se stergeau posturile. Si asa a ramas.

                            In ceea ce priveste rolele intr-adevar a trecut mult timp de cand reprezentanta - din constanta by the way - mi-au spus ca trebuie sa le schimb. De atunci insa am mai invatat cateva lucruri si nu mai sunt asa de speriat. Oricum ideea era daca e vreo legaturai ntre role si incarcare.

                            Ideea e ca la o ultima verificare la mercedes buzau mi-au spus ca doar bateria auxiliara trebuie inlocuita iar distractia ar fi 700 de lei pret in care este inclus si un update al BCM probabil.

                            Ideea e ca pana la urma as vrea sa cumpar bateria care m-ar costa intre 300 si 400 de lei si cred ca scap fara probleme. Dar astept sa treaca frigul.

                            Apropos si offtopic: la un clanc sub roata din dreapta dupa cei de la autoklass constanta trebuia sa schimb jumatate de masina - pana la urma s-a dovedit a fi un brat superior destul de greu de identificat totusi.

                            Alt offtopic: daca domnul mercedescdi accepta as putea sa ajung eu mai degraba la constanta am ceva neamuri pe acolo.

                            TOate bune
                            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                            Comment


                            • #44
                              Nui nimic chiar asa de grav. In cazul tau fi sincer si spune daca bateria mare din porbagaj este Romanesca.
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Si masina mea protesteaza la venirea frigului...
                              Am parcat masina duminica trecuta si vineri dimineata cand am pornit-o mi-a aparut in bord cu fundal rosu un desen cu o baterie si Visit Workshop.
                              Am venit pana la Tg Mures si ieri dimineata la pornire nu mi-a mai aparut nimic.
                              Am parcat masina ieri la amiaza si in aceasta seara mesajul a reaparut, tot pe fond rosu.
                              Tin sa precizez ca anul trecut am mai patit chestia asta o singura data, cand era foarte frig.
                              Tensiunea bateriei cu motorul oprit este de exact 12 V, mesajul apare dupa ce tin bujiile sau imediat dupa pornire.
                              Incarcarea mi-e de 14,3-14,4V dar sta mai mult pe 14,3 si rar mai urca la 14,4 in spercial daca accelerez sta pe 14,4 V.
                              Oare e bateria mica? sau cea mare? Eu zic ca e cea mare din moment ce apare mesajul dupa ce tin bujiile sau porneste masina.

                              Comment


                              • #45
                                Sunt 100% sigur ca nu am baterie romaneasca pe ea, deoarece e una gri (Bosch sau Varta). Nici nu m-am uitat foarte atent la ea deoarece am umblat pe acolo o singura data de cand am masina, cand am facut curatenie. Maine dimineata merg la tester sa vedem ce zice dar eu sunt aproape sigur ca la mine e vorba de bateria mare din portbagaj. Chestiunea noua este ca mi-a pus masina in prim plan desenul cu bateria pe fond rosu, cand veneam spre brasov, dupa vreo 2 ore de cand a fost pornita...cu toate ca eu am comutat de pe acel mesaj dupa ce am pornit, pe "after start". In rest nu se manifesta cu nimic. Merge clima, incalzirea in scaune, tot. Sper sa nu ii moara bateria de tot pe dimineata...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF