Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ce aditivi sa folosim daca cloncane imediat dupa pornire?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce aditivi sa folosim daca cloncane imediat dupa pornire?

    am tot avut probleme dupa ce porneam cloncanea tare vre-un minut doua apoi se mai reducea zgomotul ,cand era mai frig trebuia si s-o accelerez putin ca parca se rupea ,dupa 5 min. de functionare nu mai are treaba merge bine.
    Ei stiu ca se poate rezolva cu diuze noi dar am zis sa incerc cv mai ieftin ,asa ca am luat un produs de curatat injectoare ,("nu de reparat") cum ar crede alti, pt ca la motoarele cu injectie indirecta ,injectoarele au o antecamera unde se realizeaza amestecul si acolo se cam aduna multa depunere (studiati aici..www.scribd.com/doc/.../cursinjectdiesel ) am luat winn's injecor cleaner (www.wynns.be/index.php/en/x/30?cId=26&bId=516) si dupa primii 20 l cosumati tot mai intrerupe vreun minut dimineata dar pot sa spun ca nu mai bate injecoarele asa tare , si pe timpul zilei merge destul de lin motorul ,acum s-a inregistrat dimineata si -16 grade si s-o comportat destul de bine , poate ca o diuza va trebui schimbata dar macar nu mai bate ,apropo l-am cumparat din REAL ,daca mai stiti ceva produse bune pt imbunatatire cifrei octanice va rog

  • #2
    Salut, eu am benzinar 220 coupe '96 si im cloncane cand pornesc si e rece(de parca e disel), dupa ce se incalzeste merge bine.
    Poate cineva sa imi spuna ce poate fi?
    Ms

    Comment


    • #3
      Originally posted by florin e220d'95 View Post
      am tot avut probleme dupa ce porneam cloncanea tare vre-un minut doua apoi se mai reducea zgomotul ,cand era mai frig trebuia si s-o accelerez putin ca parca se rupea ,dupa 5 min. de functionare nu mai are treaba merge bine.
      Ei stiu ca se poate rezolva cu diuze noi dar am zis sa incerc cv mai ieftin ,asa ca am luat un produs de curatat injectoare ,("nu de reparat") cum ar crede alti, pt ca la motoarele cu injectie indirecta ,injectoarele au o antecamera unde se realizeaza amestecul si acolo se cam aduna multa depunere (studiati aici..www.scribd.com/doc/.../cursinjectdiesel ) am luat winn's injecor cleaner (www.wynns.be/index.php/en/x/30?cId=26&bId=516) si dupa primii 20 l cosumati tot mai intrerupe vreun minut dimineata dar pot sa spun ca nu mai bate injecoarele asa tare , si pe timpul zilei merge destul de lin motorul ,acum s-a inregistrat dimineata si -16 grade si s-o comportat destul de bine , poate ca o diuza va trebui schimbata dar macar nu mai bate ,apropo l-am cumparat din REAL ,daca mai stiti ceva produse bune pt imbunatatire cifrei octanice va rog
      Motorina are cifra cetanica, dar probabil ca ai motor pe benzina :P

      Comment


      • #4
        Scuze cu "cifra octanica", motorul e diesel deci e cifra cetanica.

        Comment


        • #5
          Salut ,
          Eu iti recomand din toata inima produsele metabond ,
          1 metabond gold se baga la schimbul de ulei si costa 190 ron
          2 un metabond megasel cu ajutorul caruia poti sa faci cam 1000 l diesel si costa 90 ron
          Eu am folosit si folosesc in continuare produsele astea si sunt fosrte multumit de ele in schimb fata de tine eu trebuie sa folosesc megalene pt combustibil ca eu am benzinar

          Tu alegi mai departe ce vrei sa faci iti recomand sa nu bagi produse slabe daca tii intradevar la masina ta.
          “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
          Dr. Laurence J. Peter

          Comment


          • #6
            Originally posted by florin e220d'95 View Post
            am tot avut probleme dupa ce porneam cloncanea tare vre-un minut doua apoi se mai reducea zgomotul ,cand era mai frig trebuia si s-o accelerez putin ca parca se rupea ,dupa 5 min. de functionare nu mai are treaba merge bine.
            Ei stiu ca se poate rezolva cu diuze noi dar am zis sa incerc cv mai ieftin ,asa ca am luat un produs de curatat injectoare ,("nu de reparat") cum ar crede alti, pt ca la motoarele cu injectie indirecta ,injectoarele au o antecamera unde se realizeaza amestecul si acolo se cam aduna multa depunere (studiati aici..www.scribd.com/doc/.../cursinjectdiesel ) am luat winn's injecor cleaner (www.wynns.be/index.php/en/x/30?cId=26&bId=516) si dupa primii 20 l cosumati tot mai intrerupe vreun minut dimineata dar pot sa spun ca nu mai bate injecoarele asa tare , si pe timpul zilei merge destul de lin motorul ,acum s-a inregistrat dimineata si -16 grade si s-o comportat destul de bine , poate ca o diuza va trebui schimbata dar macar nu mai bate ,apropo l-am cumparat din REAL ,daca mai stiti ceva produse bune pt imbunatatire cifrei octanice va rog

            Cifra cetanica pt motorul ce il ai tu trebuie sa depaseasca 45. Avand motor cu injectie clasica ( vad 220d ), stii bine ca mai merge si 'motorina la galeata'. Eu zic sa bagi motorina de Rompetrol, care e foarte ok in privinta calitate-pret.
            Despre aditivi ce fac minuni...... nu prea exista ( ma refer la injectoare ).
            Daca ai idee despre constructia si functionarea unui injector cu actionare mecanica vei intelege. Daca nu, in mare, gandeste-te ca presiunea creata de pompa ridica cuiul duzei si lasa sa treaca motorina prin orificiul deschis creandu-se pulverizarea sub forma de ceata. Tine cont ca si trecerea unui flux de aer printr-un orificiu mic ( efectul se numeste laminare ) va duce la marirea orificiului datorita minimelor frecari. Deci la un fluid va fi mult mai accentuat.
            Atunci trebuie inteles faptul ca acea "ceata" nu se mai produce in momentul 'pulverizarii' si "injectorul pisha'' ( poate ai mai auzit expresia ). Atunci autoaprinderea se face minimal mai tarziu - tu auzind acel cloncanit, de fapt o autoaprindere mai tarzie. Dupa ce se ajunge la o dilatare optima a maselor in miscare ( incalzirea motorului ), avansul la autoaprindere creste, iar tu auzi motorul ca 'merge OK'.
            Daca ai vedea pe un banc de tarat injectoare, ai intelege perfect.
            In concluzie: nesfarsitii aditivi nu fac altceva decat 'sa iti prelungeasca agonia'.

            Singura solutie viabila este sa va schimbati duzele si sa va tarati injectoarele la presiunea indicata de producator.

            Comment


            • #7
              Originally posted by zang View Post
              Cifra cetanica pt motorul ce il ai tu trebuie sa depaseasca 45. Avand motor cu injectie clasica ( vad 220d ), stii bine ca mai merge si 'motorina la galeata'. Eu zic sa bagi motorina de Rompetrol, care e foarte ok in privinta calitate-pret.
              Despre aditivi ce fac minuni...... nu prea exista ( ma refer la injectoare ).
              Daca ai idee despre constructia si functionarea unui injector cu actionare mecanica vei intelege. Daca nu, in mare, gandeste-te ca presiunea creata de pompa ridica cuiul duzei si lasa sa treaca motorina prin orificiul deschis creandu-se pulverizarea sub forma de ceata. Tine cont ca si trecerea unui flux de aer printr-un orificiu mic ( efectul se numeste laminare ) va duce la marirea orificiului datorita minimelor frecari. Deci la un fluid va fi mult mai accentuat.
              Atunci trebuie inteles faptul ca acea "ceata" nu se mai produce in momentul 'pulverizarii' si "injectorul pisha'' ( poate ai mai auzit expresia ). Atunci autoaprinderea se face minimal mai tarziu - tu auzind acel cloncanit, de fapt o autoaprindere mai tarzie. Dupa ce se ajunge la o dilatare optima a maselor in miscare ( incalzirea motorului ), avansul la autoaprindere creste, iar tu auzi motorul ca 'merge OK'.
              Daca ai vedea pe un banc de tarat injectoare, ai intelege perfect.
              In concluzie: nesfarsitii aditivi nu fac altceva decat 'sa iti prelungeasca agonia'.

              Singura solutie viabila este sa va schimbati duzele si sa va tarati injectoarele la presiunea indicata de producator.
              Cloncane si la mine 2,2 cdi dar la mine e de la catalizator cred ca s-au spart sitele alea din el>

              Comment


              • #8
                despre injectoare

                Multumesc ice83 pt sfat am sa incerc pt diesel metabond la viitoerele alimentari doar pt a imbunatitii calitatea motorinei care o bag din canistra dar tot timpul am grija sai folosesc o palnie cu sita f. fina .

                Zang ,frumoasa prezentare se vede ca stii , la injectorul care bate s-a rupt mai demult piulita de la conducta ca un prost a strans-o ca mutu :, cand s-a umblat la pompa ca o curs , am desfacut apoi injectorul si l-am spalat si suflat ca intrase mizerie pe acolo, apoi conducta n-am gasit atunci si mi s-a potrivit una de tractor 650 si de atunci tot aia e , injectorul bate de la intamplarea aia dar numai la pornire si mai tare iarna ,cum am zis cand am mai adagat adtitiv era mai domoale bataia ,oare daca as schimba diuza doar de la acel injector ar fi vreo problema? la cate atm ar trebui sa deschida injectorarele la e220 d '95 clasic? cand le-am verificat deschideau la 115 atm.

                Astept pareri

                Comment


                • #9
                  despre injectoare

                  Multumesc ice83 pt sfat am sa incerc pt diesel metabond la viitoerele alimentari doar pt a imbunatitii calitatea motorinei care o bag din canistra dar tot timpul am grija sai folosesc o palnie cu sita f. fina .

                  Zang ,frumoasa prezentare se vede ca stii , la injectorul care bate s-a rupt mai demult piulita de la conducta ca un prost a strans-o ca mutu :, cand s-a umblat la pompa ca o curs , am desfacut apoi injectorul si l-am spalat si suflat ca intrase mizerie pe acolo, apoi conducta n-am gasit atunci si mi s-a potrivit una de tractor 650 si de atunci tot aia e , injectorul bate de la intamplarea aia dar numai la pornire si mai tare iarna ,cum am zis cand am mai adagat adtitiv era mai domoale bataia ,oare daca as schimba diuza doar de la acel injector ar fi vreo problema? la cate atm ar trebui sa deschida injectorarele la e220 d '95 clasic? cand le-am verificat deschideau la 115 atm.

                  Astept pareri

                  Comment


                  • #10
                    La pornirea la rece timp de 20 de secunde, orice motor cloncane pina se amorseaza pompa de ulei.
                    Originally posted by florin e220d'95 View Post
                    am tot avut probleme dupa ce porneam cloncanea tare vre-un minut doua apoi se mai reducea zgomotul ,cand era mai frig trebuia si s-o accelerez putin ca parca se rupea ,dupa 5 min. de functionare nu mai are treaba merge bine.
                    Ei stiu ca se poate rezolva cu diuze noi dar am zis sa incerc cv mai ieftin ,asa ca am luat un produs de curatat injectoare ,("nu de reparat") cum ar crede alti, pt ca la motoarele cu injectie indirecta ,injectoarele au o antecamera unde se realizeaza amestecul si acolo se cam aduna multa depunere (studiati aici..www.scribd.com/doc/.../cursinjectdiesel ) am luat winn's injecor cleaner (www.wynns.be/index.php/en/x/30?cId=26&bId=516) si dupa primii 20 l cosumati tot mai intrerupe vreun minut dimineata dar pot sa spun ca nu mai bate injecoarele asa tare , si pe timpul zilei merge destul de lin motorul ,acum s-a inregistrat dimineata si -16 grade si s-o comportat destul de bine , poate ca o diuza va trebui schimbata dar macar nu mai bate ,apropo l-am cumparat din REAL ,daca mai stiti ceva produse bune pt imbunatatire cifrei octanice va rog

                    Comment


                    • #11
                      Cloncane la pornire, doar daca are uzura mare la cuzineti si atunci e normal sa "bata linia" pana se creeaza presiune de ulei, iar frecarea devine una umeda. Florin se refera strict la 'instalatia de inalta presiune'.

                      In urma celor intamplate, sigur duza acelui injector va trebui sa o schimbi, conducta injectorului sigur e mai lunga decat originalul si chiar tind sa cred ca nu ai indoit-o si apoi sa o fixezi pt a nu trepida. Astfel am reparat si eu 'romaneste' conducta unui prieten la un w124 200 D (am pus conducta cea mai scurta de la motorul de Raba). Am facut-o spirala si am fixat-o cu 'arici'. Ii bate usor la pornire. Presiunea la care descarca injectorul este corect sa fie 115 barr ( scrie si pe corpul injectorului ).

                      Da jos, verifica, schimba unde trebuie si tareaza cele 4 injectoare la 115 barr. Nu va mai 'cloncani'. Si totusi pe conducta aceea lunga se va pierde totusi minimal din presiune - este vorba de "pierderea de presiune pe furtun" si de coeficientul de compresiune al motorinei. Oricum sunt minimale - durerea cea mare sunt duzele si tararea celor 4 injectoare.
                      Nu mai da banii aiurea pe miraculosii aditivi ce crezi ca vor repara injectorul.
                      Dupa ce trece frigul, poti face ceea ce ti-am sugerat.
                      Deocamdata Craciun Fericit tuturor!!!

                      Comment


                      • #12
                        Prieteni, multumesc pt sftaturi , in concluzie sa folosim un aditiv doar pt imbunatatirea calitatii comustibilului si din cand in cand unul pt curatirea sistemului de alimentare , dar cand injectorul e uzat nici un produs nu repara piesa uzata deci sa nu ne amagim.
                        Sarbatori Fericite!!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ice83 View Post
                          Salut ,
                          Eu iti recomand din toata inima produsele metabond ,
                          1 metabond gold se baga la schimbul de ulei si costa 190 ron
                          2 un metabond megasel cu ajutorul caruia poti sa faci cam 1000 l diesel si costa 90 ron
                          Eu am folosit si folosesc in continuare produsele astea si sunt fosrte multumit de ele in schimb fata de tine eu trebuie sa folosesc megalene pt combustibil ca eu am benzinar

                          Tu alegi mai departe ce vrei sa faci iti recomand sa nu bagi produse slabe daca tii intradevar la masina ta.
                          Metabond n-am incercat da am pus duralube in fostu meu scenic 1.9 dci , masina de 4 ani cu 160.000 in bord asa ca m-a mancat pe mine. Am citit si eu ce minuni face si am crezut ca un naiv. Si la urmatoru schimb de ulei n-am mai pus , am schimbat normal la 10.000 cu mobil 5w40 ca intodeauna si ghici ce ??? Masinuta mea consuma ulei cam juma de litru in 3000 km. Am tot vandut-o .
                          Acuma am un mercedes cu 260.000 in bord , cel din avatar. I-am schimbat si la asta uleiu cum l-am luat. Crezi ca mai pun vreun aditiv ???? Asa imi trebuie daca am fost prost si n-am citit ... uite ce zice cartea de mercedes. NU PUNETI ADITIV , scrie foarte clar.
                          Motoarele mercedes au nevoie de ulei bun si stapani care sa le foloseasca cu bun simt si grija, nu au nevoie de aditivi minune.
                          Attached Files
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            Buna, fiind mecanic diesel, un pic batran, am folosit un truc vechi : ulei de floarea soarelui ! dar functioneaza doar pe injectii normal nu pe CDI! Aceasta curăţă pompa, injectoarele si partea superioara a cilindrelor. Ultima mea masina a avut peste 300 000 km când l-am vândut şi nu consuma ulei sau motorina decât în ​​mod normal. Am avut probleme cu injector de la merco din lipsa de experienta, acum resolvate. Acum folosesc additiv vândut în Belgia, "Marly", şi nu ma am probleme. Scuze daca am gresit cu traducerea !
                            Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF