Salutare ; as vrea sa ma lamuriti si pe mine despre filtru de particole.E adevarat ca merg cu combustibil numai de la OMV, sunt pacatoase ; pret ???
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
w 211 FILTRU PARTICOLE
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Intr-adevar numai OMV are motorina pentru filtru de particuleGlumeam...
Nu numai motorina rea strica filtrul de particule, pune in calcul si filtrele si in special uleiul.
Acum ca un paragraf, nu am observat absolut nici o diferenta la consum, sunet intre motorina premium de la petrom si clasica de la OMV, cred ca nu prea mai e problema cu motorina de azi. Dar totusi ma bazez pe OMV.
Pacatoase sunt pentru buzunare 5000-6000 ron dar pentru mediu si cei din spatele tau sunt ok.
Oricum eu deja incep sa castig cu el, am castigate mai multe pariuri ca toba la e class nu murdareste cu negru de fum un servetelPraf si aburi sunt pe acolo, si atat.
Last edited by Dj Sky; 11-14-2010, 23:27 PM.
-
Motorina de la OMV este IDENTICA cu cea de la Petrom. Singura care este adusa din Austria e cea AlpinDiesel, care nu se comercializeaza decat in lunile de iarna. In rest, toti carburantii de la OMV sunt produsi si furnizati de catre Petrom.
Eu folosesc de aproape 6 ani motorina de la MOL. Am incercat si LukOil, si Rompetrol etc, insa cea de la MOL mi se pare ok. Nu scoate fum, nu am probleme cu pornirea iarna, la temperaturi scazute, iar consumul se incadreaza in limitele normale.
Comment
-
Va salut, si eu am auzit una alta despre filtrele de particule.
Cica sunt si ele consumabile si se schimba la un anumita peroada sau kilometri.
Dar daca il desfintezi de tot ce se intimpla?
Totusi e 1000-1500 Euro unul nou, sau merge si aici vorba ca daca iti permiti un masina dotat cu filtrul asa iti permiti si sa-l intretii nu?Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Originally posted by Radupoi View PostMotorina de la OMV este IDENTICA cu cea de la Petrom. Singura care este adusa din Austria e cea AlpinDiesel, care nu se comercializeaza decat in lunile de iarna. In rest, toti carburantii de la OMV sunt produsi si furnizati de catre Petrom.
Ramane OK cea de MOL sau rap. Cal/Pret cea de Rompetrol ( ori Shell - afara ). Ori ceva aditivi si gata...
Comment
-
Nu dragii mei, nui devina nici motorina nici uleiul.
De vina sint orele de functionare. Cu cit fumezi mai mult cu atit tusesti mai mult. la fel si cu filtrul asta, care pina la urma face parte din consumabile, precum un filtru de aer sau de polen. Chestia este ca el costa vreo 50 de milioane. El se poate refolosii.
Se regeneareaza cu ajutorul testerului sau in mers. Cel mai bine se face pe tester. Aceasta regenerare se face de citeva ori. Dupa care nu mai are nici un efect. Iar singura solutie ar fi sal schimbi cu unul nou sau sal reconditionezi.
Reconditionare consta in anularea lui electronica si fizica: Adica motorizarea 2004 cu modelul DPF se transforma in motorizare 2003, unde singura diferenta ar fi acest filtru de particule si electronic throttle de pe galeria de aspiratie.
Diferenta ar fi ca la fiecare cei 5 ani ar trebui sa cheltuiti vreo 50 milioane cu inlocuirea filtrului (asta ar insemna ca iubim natura si nu ne place sa poluam),
sau daca am desfinta filtru de particule cum fac si in Anglia, Spania, Germania, Franta, etc, putem avea bugetul mai mare in buzunar cu 10 milioane anual, bani pe care sa ii folositi pentru achizitionare carburant.
Masina se transforma din E4 in E3 si 1/2 si nu mai avem batai de cap la capitolul asta.
Cam asa stau lucrurilor.Last edited by Mercedes-cdi; 01-14-2011, 22:31 PM.
Comment
-
Originally posted by Mercedes-cdi View PostNu dragii mei, nui devina nici motorina nici uleiul.
De vina sint orele de functionare. Cu cit fumezi mai mult cu atit tusesti mai mult. la fel si cu filtrul asta, care pina la urma face parte din consumabile, precum un filtru de aer sau de polen. Chestia este ca el costa vreo 50 de milioane. El se poate refolosii.
Se regeneareaza cu ajutorul testerului sau in mers. Cel mai bine se face pe tester. Aceasta regenerare se face de citeva ori. Dupa care nu mai are nici un efect. Iar singura solutie ar fi sal schimbi cu unul nou sau sal reconditionezi.
Reconditionare consta in anularea lui electronica si fizica: Adica motorizarea 2004 cu modelul DPF se transforma in motorizare 2003, unde singura diferenta ar fi acest filtru de particule si electronic throttle de pe galeria de aspiratie.
Diferenta ar fi ca la fiecare cei 5 ani ar trebui sa cheltuiti vreo 50 milioane cu inlocuirea filtrului (asta ar insemna ca iubim natura si nu ne place sa poluam),
sau daca am desfinta filtru de particule cum fac si in Anglia, Spania, Germania, Franta, etc, putem avea bugetul mai mare in buzunar cu 10 milioane anual, bani pe care sa ii folositi pentru achizitionare carburant.
Masina se transforma din E4 in E3 si 1/2 si nu mai avem batai de cap la capitolul asta.
Cam asa stau lucrurilor.mercedes e classe 220cdi w211
Comment
Comment