If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Curatare galerie de admisie e220
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Sa inteleg ca asa arata dupa curatare?
Pune poze cu inainte si dupa ca sa se vada diferenta dar la aceleasi piese !
Ai observat o diferenta dupa curatare?
Doar ai curatat sau ai mai facut si vreo reparetie care a influentat eficienta curatarii?
Deci aia era galeria de admisie. Dar cum ramane cu curatare EGR, sau curatare filtru de particule.
Care componente distincte trebuie curatite pentru a maximiza performanta?
Din cate am inteles galeria de admisie, egr, turbina ar trebui curatate periodic pentru o mai buna functionare a motorului. Saptamana viitoare ma apuc, din cate am vazut este ceva de lucru. Nu am mai facut aceasta operatiune, cei care au desfacut peste ce probleme v-ati lovit? As vrea sa fiu cat de cat pregatit la desfacut.
W211 2003 150cp
Foarte mare dreptate ,la mine dupa ce mergeam un timp mai lung si se incingea motoru gen 200 300 km in aceeasi zii numai pornea decat ff greu dadeam mult la automat,am fost la multi mecanici parati (eu sunt electrician) care mai de care ba pompa de inalta ,ba valva rail,ba injectoare,si am dat frumos admisia jos am curatat admisia la spalatoria cu solutie speciala,am reglat si scuratat clapetele de la admisie,si acum este alta masina merge unsa,specific ca am un 320 CDI W 210.Recomand tuturor sa isi curate admisia sau sa o faca cineva cat de cat cunascator.
Cum ai reglat plasticele alea? Clapetele sunt dirijate de tija care, la randul ei, primeste semnal de la motoras. Sunt prin urmare curios ce reglaj ai facut clapetelor.
Cum ai reglat plasticele alea? Clapetele sunt dirijate de tija care, la randul ei, primeste semnal de la motoras. Sunt prin urmare curios ce reglaj ai facut clapetelor.
Prima problema era ca imi iesea destul de des capu de plastic din capul de la tija de la motoras,am nituit putin capul de metal in care intra plasticul ,apoi dand admis jos am vazut ca nu imi inchide galeria complet cand motorasu se duce la maxim si cand revenea nu avea o cursa completa si liniara (asta am verificat miscand cu mana tija motorasului)am umblat la arcul exterior care tine tija in presiune are un locas unde intra si era sarit de acolo si cand se ducea la maxim cand nu,nu merge a liniar.Apoi am curatat bine cu un spray de curatat frane (marca berner 7 lei)nu stiu dc am voie sa pronunt numele scuze,clapetele si tot ce era in jurul axului la fiecare clapeta,este alta masina imi porneste vizibil mai usor adica sa scurtat timpul de dat la automat,si nu mi se mai opreste cand este cald motoru si trebuia sa dau mult la automat.
Prima problema era ca imi iesea destul de des capu de plastic din capul de la tija de la motoras,am nituit putin capul de metal in care intra plasticul ,apoi dand admis jos am vazut ca nu imi inchide galeria complet cand motorasu se duce la maxim si cand revenea nu avea o cursa completa si liniara (asta am verificat miscand cu mana tija motorasului)am umblat la arcul exterior care tine tija in presiune are un locas unde intra si era sarit de acolo si cand se ducea la maxim cand nu,nu merge a liniar.Apoi am curatat bine cu un spray de curatat frane (marca berner 7 lei)nu stiu dc am voie sa pronunt numele scuze,clapetele si tot ce era in jurul axului la fiecare clapeta,este alta masina imi porneste vizibil mai usor adica sa scurtat timpul de dat la automat,si nu mi se mai opreste cand este cald motoru si trebuia sa dau mult la automat.
Si eu m-am apucat sa curat intreaga admisie a masinii din semnatura, am scos tot mai putin galeria care nu se desface nici moarta din surubele...
Am inteles ca se foloseste o tubulara sau inelara E8 pentru acele suruburi dar sunt atat de sudate ca nici nu se clintesc cele de sub rampa...Le-am ciocanit le-am dat cu degripant degeaba...
Sa dau banii pe un spray din ala de ingheata(suruburi,injectoare,bujii rupte?)
Am galeria plina de o mazga umezita de gazele nearse provenite de la nenorocitul de EGR,deoarece am o problema cu injectorul 4 care scapa compresie si mi-a umplut galeria de motorina din aia...
Surprinzator este ca EGR-ul arata ok.Aveti idee cum sa il desfac sa curat si ciuperca aia care banuiesc ca e membrana?Acolo ma gandesc ca mai este mizerie depusa...Am pus poze sa intelegeti la ce anume ma refer ca nu ma pricep...momentan
@Mercedes-cdi abia astept sa vin la mare anul asta,crede-ma pe cuvant!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment