Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare galerie de admisie e220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare galerie de admisie e220

    Salut colegi postez acest thread ptr cei care au probleme asemanatoare. Acum o sapatamana credeam ca w211-le pe care al am ,respectiv un e 220 de 150 cp din 2002 era cel mai rusinos mercedes din oras, scotea foarte mult fum nu mai tragea peste 3000 de ture , asa ca am mers la un prieten intr-un service si am demontat intercolerul si galeria de admisie, dupa ce am spalat intercoolerul cu benzina am incercat sa curat si galeria de admisie si am observat ca era efectiv plina de funigine intarita foarte tare.
    Nu am reusit sa o curat cum trebuie decat dupa ce am fost pe la vreo 3-4 spalatorii auto care ma tot refuzau si pana la urma la una din ele , un fost prieten a stat vreo 2 ore cu detratant si solutii de curatare pana ce a iesit ca noua. Prietenul de la service mi-a recomandat sa pun si metabond ptr injectoare ptr ca am doua injectoare care " tacane" in sarcina.
    Pot sa va spun cu mana pe inima ca dupa aceste lucruri facute la motor masina pare noua, dupa mult timp pot sa depasesc si eu fara sa schimb viteza si sa ma uit in retrovizoare sa vad daca nu cumva vine ARR-ul dupa mine.

  • #2
    Ce e ala " Metabond" ? Pentru ce se foloseste la injectoare? In rest, felicitari pentru reusita ta... Drumuri uscate!

    Comment


    • #3
      METABOND MEGASEL ptr motoare diesel e un aditiv care se adauga la motorina intr-o anume concentratie vezi linku: http://www.eco-metabond.com/metabond_megasel.html . nu fac reclama la asa ceva dar la mine chiar a functionat la 2 injectoare care trebuia sa le schimb.

      Comment


      • #4
        Originally posted by exiespot View Post
        METABOND MEGASEL ptr motoare diesel e un aditiv care se adauga la motorina intr-o anume concentratie vezi linku: http://www.eco-metabond.com/metabond_megasel.html . nu fac reclama la asa ceva dar la mine chiar a functionat la 2 injectoare care trebuia sa le schimb.
        Trebuie sa incerc si eu...ca, fum, cum zici tu...cand dau o depasire cu pedala "la fund", las masinile in ceata, si la propriu si la figurat ! Ma simt uneori ca si cum as fi intr-o raba Roman din anii 80'... in privinta fumului...

        Comment


        • #5
          Salutare! Si eu la randul meu am dat jos toata admisia ca s-o curat. La mine problema a inceput cand nu puteam reporni motorul dupa ce s-a incalzit si asa am ajuns sa dau jos admisia si s-o curat. Recomand operatiunea la oricine. Iata ce a iesit la iveala:
          Attached Files
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Sa aveti grija caci la w211 galeria de admisie este din plastic, si nu rezolvati nimik cu dalta si ciocanu!

            Comment


            • #7
              Cu ce solutie ai curatat?

              Comment


              • #8
                Eu am un w211 270 cdi si am o problema, nu trage si nu se accelereaza peste 2500 de ture, iar la tester mi a dat cum ca as avea o clapeta la admisie. Tin sa precizez ca uneori trage, alte ori nu, se poate sa am aceeasi problema tinand cont ca mi a dat la tester aceasta clapeta la admisie? Din cauza depunerilor nu poate sa se deschida? Va mai spun ca am curatat si EGR ul. Iar daca asta ar fi solutia m-ar interesa cu ce as putea curata depunerile acestea si daca se pot pune depuneri la 140.000 km. Merci mult si astept un raspuns din partea voastra!

                Comment


                • #9
                  Eu am mers la spalatorie auto si au spalat galeria cu apa calduta , detratrant si solutie de curatat motoru.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Andreiu' View Post
                    Eu am un w211 270 cdi si am o problema, nu trage si nu se accelereaza peste 2500 de ture, iar la tester mi a dat cum ca as avea o clapeta la admisie. Tin sa precizez ca uneori trage, alte ori nu, se poate sa am aceeasi problema tinand cont ca mi a dat la tester aceasta clapeta la admisie? Din cauza depunerilor nu poate sa se deschida? Va mai spun ca am curatat si EGR ul. Iar daca asta ar fi solutia m-ar interesa cu ce as putea curata depunerile acestea si daca se pot pune depuneri la 140.000 km. Merci mult si astept un raspuns din partea voastra!
                    Posibil... dar daca iti da clapeta...ii posibil sa fie clapeta blocata, sau defecta. Desfa si vezi exact ce are. Daca e stricata clapeta, atunci nu prea se merita sa cumperi o galerie noua de admisie, costa destul de mult. Se poate bloca pe deschis si toate is ok...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Andreiu' View Post
                      Eu am un w211 270 cdi si am o problema, nu trage si nu se accelereaza peste 2500 de ture, iar la tester mi a dat cum ca as avea o clapeta la admisie. Tin sa precizez ca uneori trage, alte ori nu, se poate sa am aceeasi problema tinand cont ca mi a dat la tester aceasta clapeta la admisie? Din cauza depunerilor nu poate sa se deschida? Va mai spun ca am curatat si EGR ul. Iar daca asta ar fi solutia m-ar interesa cu ce as putea curata depunerile acestea si daca se pot pune depuneri la 140.000 km. Merci mult si astept un raspuns din partea voastra!
                      Salut!
                      Dupa ce demontezi galeria, se vede daca ai uzura la clapete- nu la clapeta! Are 4 buc. Cate una pentru fiecare cilindru. Daca nu au uzura, iti recomand sa le demontezi inainte sa speli galeria. Mai mult de atat trebuie sa scoti si motorasul actuator de sub galerie ca e electric si nu e deloc prieten cu apa! Galeria o poti spala cu solutie de spalat motoarele (degresant) la orice spalatorie care accepta. Dureaza minim 1/2 h ca sa iasa curata.
                      Daca ai uzura la clapete, poti sa ma contactezi pentru ca reconditionez galerii de admisie. Costa 250 ron fata de 450-500 ron cat costa o galerie second hand.
                      Vand si galerii second hand. Pentru informatii suplimentare ma poti contacta la 0749/562999.
                      Cu respect, Cristian C.

                      Comment


                      • #12
                        Intai trebuie desfacuta galeria si vazut daca am probleme cu clapetele, iar apoi daca nu am probleme cu clapetele cum pot verifica acel motoras? Dupa ce am verificat toate acestea voi curata galeria, nu? Va multumesc mult de sfaturi, asa ca voi pune in aplicare cele spuse de voi, iar Cristian C. daca este sa am ceva probleme te contactez.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristian C. View Post
                          Salut!
                          Dupa ce demontezi galeria, se vede daca ai uzura la clapete- nu la clapeta! Are 4 buc. Cate una pentru fiecare cilindru. Daca nu au uzura, iti recomand sa le demontezi inainte sa speli galeria. Mai mult de atat trebuie sa scoti si motorasul actuator de sub galerie ca e electric si nu e deloc prieten cu apa! Galeria o poti spala cu solutie de spalat motoarele (degresant) la orice spalatorie care accepta. Dureaza minim 1/2 h ca sa iasa curata.
                          Daca ai uzura la clapete, poti sa ma contactezi pentru ca reconditionez galerii de admisie. Costa 250 ron fata de 450-500 ron cat costa o galerie second hand.
                          Vand si galerii second hand. Pentru informatii suplimentare ma poti contacta la 0749/562999.
                          Cu respect, Cristian C.
                          Am 3 intrebari pentru dumneata:
                          1. In ce cazuri se pot reconditiona galeriile de admisie? Ma refer ca, daca, o clapeta dintre cele 4/6 arata atat de rau incat nu se poate face nimic cu ea, se poate schimba cu alta?
                          2. Oferi si garantie pe reconditionare facuta pe o galerie?
                          3. Reconditionezi si motorasele din galerie?

                          Multumesc!

                          Comment


                          • #14
                            eu tot nu am inteles foarte bine clapetele si motorasul respectiv....se inchid cand motorul e rece ? contribuie cumva la formarea amestecului aer-motorina? functioneaza nonstop?...daca ma poate lamuri cineva mersi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SirDeadline View Post
                              Am 3 intrebari pentru dumneata:
                              1. In ce cazuri se pot reconditiona galeriile de admisie? Ma refer ca, daca, o clapeta dintre cele 4/6 arata atat de rau incat nu se poate face nimic cu ea, se poate schimba cu alta?
                              2. Oferi si garantie pe reconditionare facuta pe o galerie?
                              3. Reconditionezi si motorasele din galerie?

                              Multumesc!
                              Salut!
                              Pentru cazul in care una din clapete este rupta chiar nu pot face nimic. (Doar sa o schimb) Am o galerie de rezeva. O reala provocare a fost pentru mine sa reconditionez o galerie unui client din CLUJ (lucreaza la reprezentanta MERCEDES ca tinichigiu-vopsitor).Clapetele galeriei erau pe 3 sferturi roase. Le-am refacut! Numai ca in mod curios nu era nici una rupta. Asta avea cea mai mare uzura din cate am intalnit pana acum. Nu afirm sub forma de lauda, dar am avut clienti din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Focsani,Calarasi si bineinteles din Iasi.Toti clientii sunt multumiti. Ofer si garantie. Pentru mine personal este suficienta garantia ca prima galerie am reconditionat-o acum 3 ani si functioneaza OK.
                              Motorasele nu le pot reconditiona pentru ca sunt capsulate si pentru ca la pretul de 150 ron (cat costa SH) nici nu imi bat capul. Am pe stoc.
                              Au nul/tens. de 12,8 V/tensiune oscilanta de lucru.
                              E o mufa cu 3 pini.
                              In general pica pe linia de tensiune oscilanta.
                              Toate aceste lucruri le-am explicat deja in mod anterior, dar ma repet, ca nu e nici o suparare.
                              Pentru alte detalii ma puteti contacta la tel: 0749562999
                              Cu respect Cristian C.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF