Salut,
Recent am achizitionat un Mercedes-Benz E220 CDI , SS: WDB2110061A071907, fabricatie 2002, automat. Are cca. 171,000 km reali, a fost avariata fata nu chiar asa grav si reparata cu o parte din piese originale, alta parte aftermarket (respectiv farurile).
Problema e urmatoarea, masina are carcasa de la filtrul de aer sparta, o voi inlocui fie cu una noua fie cu una de la dezmembrari (daca vinde cineva una PM me). Din cauza asta probabil la accelerare se aude un suierat destul de enervant mai ales daca ai geamul putin deschis.
A doua problema ar fi EGR-ul. S-a facut o constatare cu un tester Bosch KTS de unde a iesit ca EGR-ul este defect si cam atat. Probabil chiar este, daca o accelerez mai tare undeva in jur la 80-100 km/h masina intra intr-un fel de mod de avarie si nu mai trage, totodata daca mai incerci sa o accelerezi dupa scoate si fum negru, fum care pana la 100 km/h nu este deloc indiferent ca am 3000 sau 4000rpm. (similar cu http://www.clubmercedes.ro/turatii-c...00-t16036.html )
O alta problema ar fi dupa pornire, apare in bord cu rosu, o baterie + VISIT WORKSHOP. Bateria din portbagaj este noua, am inteles ca ar mai avea o alta baterie mai mica la motor ? Sau sunt mituri
Acum chestii care nu sunt cu problema: masina avand o echipare Classic are radio-casetofon !!!
se poate lega o magazie de cd-uri sau pot sa pun "plug-n-play" o alta unitate cu cd ? De preferat a doua varianta, nu imi place deloc radio-casetofonul si usita aceea pentru caseta din bord
Pareri ? :-) Daca este cineva priceput din Constanta, astept o indrumare catre el sau un numar de telefon.
Multumesc anticipat.
Recent am achizitionat un Mercedes-Benz E220 CDI , SS: WDB2110061A071907, fabricatie 2002, automat. Are cca. 171,000 km reali, a fost avariata fata nu chiar asa grav si reparata cu o parte din piese originale, alta parte aftermarket (respectiv farurile).
Problema e urmatoarea, masina are carcasa de la filtrul de aer sparta, o voi inlocui fie cu una noua fie cu una de la dezmembrari (daca vinde cineva una PM me). Din cauza asta probabil la accelerare se aude un suierat destul de enervant mai ales daca ai geamul putin deschis.
A doua problema ar fi EGR-ul. S-a facut o constatare cu un tester Bosch KTS de unde a iesit ca EGR-ul este defect si cam atat. Probabil chiar este, daca o accelerez mai tare undeva in jur la 80-100 km/h masina intra intr-un fel de mod de avarie si nu mai trage, totodata daca mai incerci sa o accelerezi dupa scoate si fum negru, fum care pana la 100 km/h nu este deloc indiferent ca am 3000 sau 4000rpm. (similar cu http://www.clubmercedes.ro/turatii-c...00-t16036.html )
O alta problema ar fi dupa pornire, apare in bord cu rosu, o baterie + VISIT WORKSHOP. Bateria din portbagaj este noua, am inteles ca ar mai avea o alta baterie mai mica la motor ? Sau sunt mituri

Acum chestii care nu sunt cu problema: masina avand o echipare Classic are radio-casetofon !!!


Pareri ? :-) Daca este cineva priceput din Constanta, astept o indrumare catre el sau un numar de telefon.
Multumesc anticipat.
Comment