Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartait amortizor stanga fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait amortizor stanga fata

    Salutare @ll. Azi,cand m-am dat jos din balena dupa un drum de 60km prin ploaie am auzit un scartait. M-am urcat inapoi in masina ..din nou scartz..am luat pe rand la balansat amortizoarele si am descoperit ca cel stanga fata scoate zgomotul acesta suparator. Cu precizarea ca e prima oara cand aud zgomotul acesta dupa 1 an de cand am masina, va rog sa ma sfatuiti ce sa-i fac? Masina nu danseaza, e stabila, nu am jocuri la directie..chiar nu stiu ce sa-i fac.

  • #2
    Unse toate articulatiile inclusiv axul amortizorului cu un spray special pt asa ceva. Au la orice service. Sau injectata motorina cu o seringa cu ac. Succes!

    Comment


    • #3
      Esti sigur Cristi? Treaba echiar asa simpla? Multumesc de sfat!

      Comment


      • #4
        Salut. cu o seringa introdu putin ulei in burduful de cauciuc de la pivot si dupa un drum scurt nu mai scartaie.Drumuri uscate.

        Comment


        • #5
          Am patit la fel acum doua primaveri de ziceai ca se rupe fierul. Scartait foarte puternic. M-am dus la un prieten care are service langa mine si m-a rezolvat imediat. Nu te ingrijora.

          Comment


          • #6
            Daca este dus pivotul degeaba ii bagi ulei ca nu te mai duce mult oricum... La mine a verificat totul intai si n-a gasit probleme. Apoi cu spray la toate articulatiile si s-a rezolvat. Eu stiam de motorina injectata in burduf dar cum spuneam si mai sus, este ceva temporar, trebuie schibat pivotul. Daca are joc. Numai bine!

            Comment


            • #7
              Care din pivoti? Acum exact 4 luni am schimbat pivotii superiori stanga-dreapta. Sa fie acum cei inferiori?

              Comment


              • #8
                Salut!La mine a scartit pivotul,si tot ii puneam ulei cu seringa,pana cand in mers mi s-a rupt pivotul si roata a intrat sub masina.Nu sa zgariat nimica,roata nu a sarit ca nu are cum,doar a intrat sub masina.Am schimbat pivotul si acuma nu are de ceva timp absolut nimica.

                Comment


                • #9
                  Care pivot fratilor ca are 2 pe roata )

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by babanu_ralu View Post
                    Care pivot fratilor ca are 2 pe roata )
                    Salut! Incearca pivotul brat inferior sau pivot bieleta dierctie.Chestia asta sa fie de moment,pana reusesti sa il schimbi si cat mai repede. Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      La w211 am avut acelasi enervant scartait pe stanga - atunci cand balansai roata ( cu mana ori in denivelari ).
                      Am rezolvat cu spray, dar de moment.

                      Pt a sti care e defectul (ca sigur 'are toane' si nu face tot timpul), da cu spray wd-40 pe rand: tija telescopului, pivotii pe rand si vezi ca mai e un fel de pivot in bratul inferior pe la 1/3 dinspre roata spre interior.
                      Toate astea le dai pe rand si balansezi masina. Cand nu mai 'scartaie' - logic ca durerea e de la ultimul 'uns'.

                      La mine a fost pivotul inferior. Cand incepe sa scartaie deja este uzat 70-80%. Treaba asta se intampla deoarece se pierde vaselina din burduf si nuca pivotului freaca teflonul din interiorul pivotului pana cand ajunge la fier si atunci incepe sa faca scartz.
                      Poti da jos bratul sau pivotul cu 'scartz', ii desfaci siguranta ce tine burduful si ii bagi vaselina 1/3 - 1/2 din volumul burdufului. Dar e o solutie de moment: max 15.000 km.

                      Multe piese la masinile de teren - ma refer la pivoti, capete de bara, cruci cardanice, culusante cardanice, balamale de usi, etc, au gresoare, iar ingrijindu-le periodic cu vaselina ajung sa tina cat toata durata de viata a masinii. Dar nu este foarte avantajos pt producatorii si vanzatorii de piese, deaceea au pret dublu fata de un pivot fara gresor.

                      Comment


                      • #12
                        Salutam! La mine cand apasam pe botul masinii(W124), pe partea stanga se auzea un scartait. Am crezut ca este de la telescop, dar spre surprinderea mea(ma asteptam la ce e mai grav) am scapat ieftin. Era de la o bucsa de la bara stabilizatoare(torsiune).
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Bunã seara. Știe cineva dacã acele bucãți de plastic, șaibe, ce vin la baza telescopului ce rol au? Sunt intre inelul sau baza ce vine arcul și baza ce sta în inelul prins. Pe site dupã cod scrie ceva de saiba spalare. Se poate monta și fãrã sau are astrologie. Mulțumesc

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF