Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident usor okios

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    reparatia la bara aia nu ar trebui sa sara de 2mil si vopsitul 1mil (nu la reprezentanta sau service-uri mari) si apoi poti sa-ti iei si ornamente cromate. le fabia a costat anul trecut 18 mil bara plus vopsitul (la reprezentanta), deci.....

    Comment


    • #17
      Sudura Plastica

      Originally posted by carmine View Post
      Se face in sudura plastica fara probleme, se adauga fibra, chit si vopsea in cazul in care nu gasesti noua. Nu te sfatuiesc sa iei turcisme ca s-ar putea sa fii nevoit sa tai din el ca sa se potriveasca.
      Daca esti interesat te trimit la tatal lor in sudura plastica si ti-l face de nu se mai cunoaste nimic, iti aliniaza si farul, tot.
      Trimite-ma si pe mine la TATAL sudurilor plasice, mi-am gasit masina cu bara sparta in pacare/

      Comment


      • #18
        Ai mp cu nr.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          O bara originala la reprezentanta e in jurul sumei de 1000 de euro. Intrebat si verificat de mine. Pt un C classe. Pt E classe banuiesc ca tot cam pe acolo se invarte. Bara gasesti si la 4 milioane, turceasca, dar una mai rasarita e in jur de 7-8-9 milioane. Manopera (vopsitul) depinde foarte mult de locul sau atelierul unde o faci. Pe mine m-a costat vopsitul unei bare la un service in care se lucreaza in cuptor si cu vopsea pe baza de apa 5,7 milioane + bara gasita dupa lungi cautari pe net.

          Comment


          • #20
            Astazi s-a petrecut un nou eveniment mai putin placut.Cu putin ghinion nu as mai fi fost in stare sa va scriu acum despre el acum.
            Mergeam in jud Vrancea,si am intrat intr-o dubla curba periculoasa cu vreo 80 la ora cred.Am simtit ca trebuie sa imi redresez putin masina care se apropiase prea tare de marginea drumului (din dreapta) si am dat f usor stanga de volan,dar, am simtit ca ii pierd controlul inspre stanga..apoi incerc sa o redresez spre dreapta..si iar..o ia f tare spre dreapta de data asta.Au urma inca vreo 4-5 deviatii brutale stanga-dreapta in care desi incercam sa fiu cat pot eu de fin in miscari masina nu vroia sa se redreseze deloc si de fiecare data parca se dezechilibra si mai tare in partea opusa...apoi am apasat putin frana si,cred ca mai mult voluntar decat involuntar am intrat si m-am oprit in santul din dreapta drumului.Marele meu noroc a fost ca in momentele alea nu a venit nici o masina din sens opus.Cand am aterizat in sant au venit la mine 2 tipi dintr-un A6 care aflandu-se in spatele meu au urmarit tot "spectacolul" dat de mine si mi-au zis ca nu au crezut nici o clipa ca NU ma voi rasturna,nu le-a venit sa creada ca nu sunt cu rotile in sus.Din sens opus s-a oprit si un domn cu un jeep Land rover freelander care cu greu m-a scos apoi din sant(cu franghia celor cu A6 ).Roata dreapta fata era desumflata si decopertata partial,am tras imediat concluzia ce se intamplase: din cauza ca am intrat cu viteza prea mare in curba,coroborat si cu o stare mai precara a pneurilor in curba cauciucul s-a deslipit de pe marginea jantei si normal,s-a desumflat instantaneu masina ramanand pe janta in partea dreapta fata.
            Nu mai speram insa sa mai plec cu masina de acolo pe rotile ei dupa ce ii voi fi schimbat roata,dar am pus roata de rezerva si a plecat de acolo ca si cum nu s-ar fi intamplat nimik.La prima vulcanizare,in Focsani, am reparat cauciucul original desumflat,(care avea si vreo 2 cuie in el) am echilibrat toate rotile si pana la Bucuresti am mers fara alte incidente,dar bineinteles ca in toate curbele am intrat cu maxima prudenta Cred ca o buna perioada de timp nu voi mai lua curbele nu viteza!
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              Important e ca ai avut bafta si ai scapat cu bine !

              Comment


              • #22
                important e ca esti bine......concluzia: nu viteza a fost problema..poate viteza te`a salvat!!!cauciucuri cat mai bune,azot in roti......etc
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #23
                  Mai e ceva.In ciuda acestui eveniment,restul drumului pana la Bucuresti am mers bine si chiar m-am distrat pe drum cu alti participanti la trafic.Sunt in schimb destul de nemultumit de puterea masinii mele.Am facut urmatorul lucru:eu merg cu 100 la ora...din spate vine o dacie 1310,sa ma depaseasca,amandoi suntem pe banda 2,amandoi mergem cu aceeasi viteza o perioada de timp,dacia imi face flasuri ca vrea sa ma depaseasca,eu trec pe banda 1 si duc pedala la fund crescand viteza si astepandu-ma ca dacia sa nu ma poata depasi,dar surpriza,are demaraj mai puternic decat al meu si trece pe langa mine ca trenu prin gara,ok,dupa aia,eu ajung la viteze mai mari la care dacia nu poate si o depasesc pana la urma,dar chiar asa,si o dacie are demaraj mai mare decat al meu?Am facut chestia asta cu mai multe masini: absolut orice masina din trafic cu exceptia cobrelor are acceleratie mai puternica decat a mea.Vreau si eu sa stiu este normal?Eu stiam ca modelul meu de okios 220 diesel simplu este slab,dar chiar asa sa ma depaseasca la demaraj TOATE masinile din trafic?Vreau sa stiu daca asa este si e normal sau daca e o problema si trebuie sa ma duc cu ea la pompangiu de ex sa ii rezolve ceva,poate ca merge doar in 3 pistoane.
                  Last edited by ionutz_ng; 02-23-2008, 21:49 PM.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #24
                    faza cu dacia e destul de urata...dar poate ala avea ceva la masina facut ..in alta ordine de idei...eu nu pot sa ma pronunt sigur asupra masinii din mai multe motive: 1: nu am cunostinte mari despre mecanica.2.cu dieselache eu nu prea am mers....
                    mie oricum mi s`a parut slabuta..si stii asta...cel mai in masura(cred) care sa`si dea cu o parere...e vr`unu care a avut diesel...pe e-class...si a avut aceasi problema.ar mai fi si dok....dar din cate stiu eu nu ii place e-class(ochiosu)....drept urmare nu stiu daca stie prea multe despre aceasta..dok..da`ti cu parerea!!!
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #25
                      Dacia respectiva era un papuc 1,9 diesel(sunt singurele dacii care merg peste 100 la ora,alea pe benzina stau cuminti la 80-90 la ora pe banda 1).Dar si cielo,si clio,si dubele ford,orice masina in afara de cobra e mai sprintena decat mine.La fel de adevarat este ca pot urca pana pe la 170 la ora dar fara a avea cine stie ce sprint.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #26
                        Nu gasesc nici unde cat este dat de constructor timpul demarajului 0-100km/h (in cate secunde), dar am gasit urmatoarele...
                        W210_E 220 Diesel, 2155 cmc, putere 70kW/95cp la 5.000 rpm, cuplu 150 Nm de la 3.100rpm la 4.500rpm, viteza maxima 180 km/h, cauciucuri 195/65R15, consum dat de constructor ; oras=8,3 %, 90km/h=5%, 120km/h=6,5%, rezervor 65 litri din care circa 8 litri rezerva.
                        Inainte de toate daca exista senzatia de "autoturism puturos", sa nu fie cutia automata reglata a schimba prea repede, sau daca este bine reglata incearca cu kick-down, ajut-o tu sa schimbe vitezele in treapta superioara atunci cand motorul are cuplu maxim, si anume intre 3.100 si 4.500 rpm. (Lasa picioru de pe accelerratie o fractiune de secunda, dupa care apesi la blana si o ti asa pana vrei sa schimbe si lasi tot asa, scurt, picioru de pe acceleratie sa treca in treapta superioara)

                        Apropo de demaraj, orientativ nu poate fi departe de un W124 250 D, 2497 cmc, 5 cilindri, 69kW/94cp la 4.600 rpm, cuplu 158 Nm la 2600-3100 rpm, automatik viteza maxima 170km/h, demaraj 0-100 km/h in 17 secunde.
                        Last edited by orca; 02-24-2008, 02:44 AM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #27
                          nu are kick down
                          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                          Si o panarama de scuter

                          Comment


                          • #28
                            Eu cred totusi ca am probleme cu injectia.Poate un piston nu lucreaza cum trebuie,ceea ce vreau sa stiu este daca pleca mai repede sau mai slab decat o dacie 1310.Decat un logan nici nu se pune problema,ma mananca ala pe paine .Pt ca e "destanation unknown"-nebun si fioros :
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #29
                              Nu se poate sa te faca o dacie papuc. Tata cand avea ford scorpio avea aceeasi probleme. Se dusese discul de ambreiaj, patina.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #30
                                ma bucur ca nu ai patit nimic.de vina sunt cauciucurile ''obosite'' pe care sper ca le vei schimba in cel mai rapid timp ,asta daca mai vrei sa fii ''intreg''.viata unui cauciuc e de maxim 4-5 ani,indiferent de ''carnea'' ce o are.nemtii nu de fraieri arunca unele cauciucuri pe care noi le luam si ne bucuram ce ''carne'' au.

                                cam acelasi lucru am patit si eu,acum vreo 3 ani,cu un 124 cabrio.aveam masina incaltata cu continental premium-contact ce erau perfecte si cu o aderenta excelenta.obisnuit cu masina si cu stabilitatea ce o avea stiam cu ce viteza sa intru in fiecare curba.intre timp am facut pana pe drapta-fata si am folosit rezerva ce era noua,originala din fabrica si nu a fost NICIODATA folosita,fiind michelin mxv2 de seama cu masina.obisnuit cu masina,am intrat puternic intr-o curba la stanga si am vazut cum masina se duce tot inainte ,indifent cum bracam volanul intand direct in sant.noroc ca nu erau copaci in acea zona.
                                atunci am inceput sa realizez ce inseamna cauciucul nou.pana atunci chiar apreciam acel cauciuc pt duritatea ce o avea carnea fata de cele de pe masina ce eveau carnea mai moale.si mai sunt multe exemple cu cauciucuri imbatrinite si cu carne ca noi dar te duci ca pe sanie cand franezi brusc.

                                in legatura cu motorizarea ta.....sa stii ca toate 220 aspirate se comporta identic.mai ales cu cutie automata......un tico il face la demaraj.dar la drum lung se lanseaza...dar in timp.e varianta de baza la motorizarea diesel.cam acelasi demaraj il are si w124 200d automat.iti vine sa scoti piciorul afara si sa mai ajuti masina precum un skateboard.
                                avantajul e la consum si fiabilitate,dar daca ti tot timpul pedala la podea...nu mai e asa de economica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF