Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eroare ESP/Runflat/Speedtronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu se demonteaza nici un bord. Doar aibagul si volanul.
    Originally posted by dorut View Post
    In afara ca trebuie schimbat senzorul de inclinare al volanului(solutia o dadea testerul) care se afla pe axul volanului si trebuie bordul demontat nu mai stiu ce cod a dat testerul. Senzorul era ceva de genul N64 si costa 950 ron fara manopera.
    Ar trebui sa ma duc inca o data sa puna testerul ca sa aflu DTC.

    Comment


    • #17
      Salut, am avut ceva similar la un w204, 2010, cod motor 651.911, caroserie 204.002, era vorba despre senzorul de la pedala de frână, m-a costat 100 de lei senzorul si cam tot atat manopera, nu am pus piesa originală pentru ca este foarte usor de demontat, este sub pedala de frână. Practic este vorba de acel senzor care aprinde ceea ce ei numesc "adaptive brake lights" si este in acelasi timp folosit pentru "Hill hold control".
      La mine s-a intamplat din senin intr-o seara, am plecat sa cumpăr ceva si dupa ce am pornit de pe loc, mi-au apărut: "Steering column maltfunction, ESP innoperative, ABS innoperative" iar directia era tare, ca si cum nu ar mai fi funcționat servo. Normal, la atâtea erori, m-am c...t pe mine, am tras pe dreapta am oprit motorul si am pornit din nou ... la fel, după ce am pornit de pe loc ... aceleasi erori ! Wow, zic, s-a dus ceva rau de tot la ea ... stiam ca orice eroare daca e temporară dispare doar după cel puțin 10 min de lăsat masina pe loc cu motorul oprit... am facut asta, a dispărut. A doua zii, am mers la cineva care avea Star original si omul mi-a zis " partea buna este ca e doar un switch si e ieftin, partea proasta e ca o sa-ti iau 150 de lei pentru diagnoza, mai mult decât costa senzorul aftermarket" )) I-am platit omului banii, bucuros ca din atâtea erori era ceva foarte banal. De atunci nu am mai avut problema asta.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF