Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eroare ESP/Runflat/Speedtronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare ESP/Runflat/Speedtronic

    Am mai pus aceasta problema dar nu m-a lamurit nimeni.
    Se aprinde martorul galben - ESP inoperative , RUN FLAT - inoperative, SPEEDTRONIC - inoperative. Testerul spune ca este stricat si inlocuirea senzorului de inclinare al volanului ar rezolva problema. Dar senzorul asta se strica cand vrea el?
    Aceasta eroare apare cand merg pe nisip , suprafete denivelate de asfalt , sau intoarcere din mai multe manevre - dar nu este o regula.
    Aceasta problema ar putea avea legatura cu niste uzuri pe la sistemul de directie - care in momentul suprasolicitarii sistemului acele uzuri sa cauzeze problema?
    Dupa o repornire a masinii eroarea dispare.
    Este vreo legatura intre jocul din caseta(gasit de baietii care mi-au facut geometria ) si acest senzor ?
    Iti poti da seama de jocul din caseta cu motorul oprit?

  • #2
    Imi pare rau nu am auzit de aceste probleme pana acum. Incearca sa faci o diagnoza. Probabil e ceva in legatura cu senzorii. Poate te lamuresc colegii dupa ce scrii codurile de eroare care le da testerul. Numai bine!

    Comment


    • #3
      Originally posted by dorut View Post
      Am mai pus aceasta problema dar nu m-a lamurit nimeni.
      Se aprinde martorul galben - ESP inoperative , RUN FLAT - inoperative, SPEEDTRONIC - inoperative. Testerul spune ca este stricat si inlocuirea senzorului de inclinare al volanului ar rezolva problema. Dar senzorul asta se strica cand vrea el?
      Aceasta eroare apare cand merg pe nisip , suprafete denivelate de asfalt , sau intoarcere din mai multe manevre - dar nu este o regula.
      Aceasta problema ar putea avea legatura cu niste uzuri pe la sistemul de directie - care in momentul suprasolicitarii sistemului acele uzuri sa cauzeze problema?
      Dupa o repornire a masinii eroarea dispare.
      Este vreo legatura intre jocul din caseta(gasit de baietii care mi-au facut geometria ) si acest senzor ?
      Iti poti da seama de jocul din caseta cu motorul oprit?
      Problema cu ESP mi-a aparut si mie cand am schimbat bieletele de directie ,dar dupa ce am facut geometria a disparut,iar a doua oara mi-a aparut cand am dat volanul jos cu airbag cu spira acea si mai era un disc si un cititor care l-am rupt eu atunci dar dupa ce am schimbat cititorul acela a disparut .
      Nu cred ca te ajuta cu ceva ce ti-am zis dar poate te regasesti intr-una din aceste probleme .Succes

      Comment


      • #4
        Aceasta problema pote aparea si din cauza unui senzor de la ABS mai ales in conditiile in care spui tu si e normal ca la fiecare pornire sa dispara si ulterior in urma unor manevre de intoarcere sau mers pe drum cu denivelari deoarece atunci sunt si turatii diferite la roti .Eu cred ca daca era senzorul de la volan defectiunea aparea din momentul pornirii.Verifica senzorii sa nu fie murdari[influenteaza mai ales la turatii mari ale rotilor] sai un cablu de la senzor care in momentul miscarii amortizorului se intrerupe si testerul cu masina stand pe loc nu vede acest defect!


        Aceasta e o parere de mecanic amator nu ,,profesionust,, ca cei de la reprezentata...

        Comment


        • #5
          acel senzor este de fapt un calculator se numeste pe scurt mrm

          sunt doua situatii care pot influenta acel senzor de viraj de la volan : sau ai probleme cu alimentarea cu tens la el sau el este defect daca aveai probleme cu un senzor de roata acel tester il depista te pot ajuta ptr. ca am das si mai si lucrez la ele de vreo 7 ani daca esti interesat da-mi in mesaj

          Comment


          • #6
            Originally posted by luciandelaiasi View Post
            Aceasta problema pote aparea si din cauza unui senzor de la ABS mai ales in conditiile in care spui tu si e normal ca la fiecare pornire sa dispara si ulterior in urma unor manevre de intoarcere sau mers pe drum cu denivelari deoarece atunci sunt si turatii diferite la roti .Eu cred ca daca era senzorul de la volan defectiunea aparea din momentul pornirii.Verifica senzorii sa nu fie murdari[influenteaza mai ales la turatii mari ale rotilor] sai un cablu de la senzor care in momentul miscarii amortizorului se intrerupe si testerul cu masina stand pe loc nu vede acest defect!


            Aceasta e o parere de mecanic amator nu ,,profesionust,, ca cei de la reprezentata...
            De fapt nu se stinge martorul galben chiar dupa oprirea si pornirea motorului ci dupa ce o las cateva minute.
            Daca pornesc imediat dupa ce am oprit motorul nu se stinge. Dar de cateva ori s-a stins dupa pornirea imediata a motorului.
            Senzorul defect care este dat de tester - cel de inclinare al volanului- se vede la tester cand martorul este aprins. Cand este strins eroarea nu ramane in memorie si nu este nimic defect.
            Eu cred ca este alceva defect care duce la aceasta eroare. Ceva la directie care nu functioneaza doar in anumite momente si atunci sistemul vede senzorul defect.

            Comment


            • #7
              O pot rezolva bineinteles. De regula trebuie schimbat senzorul unghi volan. Dar pina sa luam decizia asta sint multe masuratori de facut.
              Dane si noua un DTC findca altfel batem cimpii.
              Originally posted by dorut View Post
              Am mai pus aceasta problema dar nu m-a lamurit nimeni.
              Se aprinde martorul galben - ESP inoperative , RUN FLAT - inoperative, SPEEDTRONIC - inoperative. Testerul spune ca este stricat si inlocuirea senzorului de inclinare al volanului ar rezolva problema. Dar senzorul asta se strica cand vrea el?
              Aceasta eroare apare cand merg pe nisip , suprafete denivelate de asfalt , sau intoarcere din mai multe manevre - dar nu este o regula.
              Aceasta problema ar putea avea legatura cu niste uzuri pe la sistemul de directie - care in momentul suprasolicitarii sistemului acele uzuri sa cauzeze problema?
              Dupa o repornire a masinii eroarea dispare.
              Este vreo legatura intre jocul din caseta(gasit de baietii care mi-au facut geometria ) si acest senzor ?
              Iti poti da seama de jocul din caseta cu motorul oprit?

              Comment


              • #8
                Mii de scuze ca ma bag peste topicul omului, dar imi poate spune cineva daca acest senzor se gaseste doar pe original? Sau stie cineva de unde se poate comanda (si evetual un pret) ca eu l-am cautat pe mai multe site-uri de piese si nu l-am gasit.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  O pot rezolva bineinteles. De regula trebuie schimbat senzorul unghi volan. Dar pina sa luam decizia asta sint multe masuratori de facut.
                  Dane si noua un DTC findca altfel batem cimpii.
                  Explica-mi te rog ce este DTC?
                  Raspund cam greu - scuze - dar ajung cam greu in fata laptopului!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by haddess View Post
                    Mii de scuze ca ma bag peste topicul omului, dar imi poate spune cineva daca acest senzor se gaseste doar pe original? Sau stie cineva de unde se poate comanda (si evetual un pret) ca eu l-am cautat pe mai multe site-uri de piese si nu l-am gasit.
                    Nou senzorul 950 ron la reprezntanta - unde am gasit piesele mai mici cu cel putin 50 ron decat in alta parte.

                    E o jmecherie cu piesele adica cam ceva de genul asta - 2 ani de cand apare modelul respectiv firma mercedes are exclusiviatate la piese, dupa doi ani poate vinde patentul si la alte firme producatoare de piese aftermarket si dupa alti doi ani oricine poate produce piesa respectiva fara drepturi de autor dar calitatea nu o mai gasesti ca la piesele originale.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by haddess View Post
                      Mii de scuze ca ma bag peste topicul omului, dar imi poate spune cineva daca acest senzor se gaseste doar pe original? Sau stie cineva de unde se poate comanda (si evetual un pret) ca eu l-am cautat pe mai multe site-uri de piese si nu l-am gasit.
                      Am mai pus proplema si cam acum 3 sferturi de an si cineva imi dadea senzorul de pe un mert dezmembrat - poti cauta in urma -sau cauta dar nu stiu exact pe ce model se mai gaseste acest senzor ML si S.
                      Senzorul parca se numeste N64 mi-a spus la diagnoza.

                      Comment


                      • #12
                        DTC/ diagnostic trouble code

                        Til da orice tester. Acest cod defect iti da un indiciu incotro so iei cu reparatia, iar de acolo pina la eliminarea defectului te descurci singur/ totul depinde de pregatirea reparatorului.
                        Originally posted by dorut View Post
                        Explica-mi te rog ce este DTC?
                        Raspund cam greu - scuze - dar ajung cam greu in fata laptopului!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          DTC/ diagnostic trouble code

                          Til da orice tester. Acest cod defect iti da un indiciu incotro so iei cu reparatia, iar de acolo pina la eliminarea defectului te descurci singur/ totul depinde de pregatirea reparatorului.
                          Nu stiu ce cod a dat cand am pus testerul, dar stiu ca solutia a fost schimbarea senzorului se inclinare al volanului - cost 950 ron + manopera. Eu nu cred ca schimbarea senzorului duce la rezolvarea problemei si nu cred ca cineva dupa schimbarea lui imi garanteaza ca nu am dat banii degeaba dupa care mai urmeaza prin eliminare si alte schibari de alte piese.
                          Eu cred ca este un joc pe undeva la directie care duce la identificareade catre computer a acelui senzor. A-s incerca daca gasesc un senzor nou sau la mana a doua sa il schimb sa vad daca mai face si dupaia sa iau o decizie dar am inteles ca e cam greu sa schibi senzorul adica trebuie demontat cam mult si ajuns la capatul coloanei volanului ca sa il schimbi.
                          Nu vreau sa cred ca MERCEDES face o masina sa o demontezi jumate sa schimbi ceva care se uzeaza destul de repede masina - masina mea are 100.000km

                          Comment


                          • #14
                            Am mai facut repartii de acestea. Nu este suficient sa schimbi numai senzorul, acesta trebuie sa fie si invatat. Dar zi DTC sa stim carei treaba.
                            Originally posted by dorut View Post
                            Nu stiu ce cod a dat cand am pus testerul, dar stiu ca solutia a fost schimbarea senzorului se inclinare al volanului - cost 950 ron + manopera. Eu nu cred ca schimbarea senzorului duce la rezolvarea problemei si nu cred ca cineva dupa schimbarea lui imi garanteaza ca nu am dat banii degeaba dupa care mai urmeaza prin eliminare si alte schibari de alte piese.
                            Eu cred ca este un joc pe undeva la directie care duce la identificareade catre computer a acelui senzor. A-s incerca daca gasesc un senzor nou sau la mana a doua sa il schimb sa vad daca mai face si dupaia sa iau o decizie dar am inteles ca e cam greu sa schibi senzorul adica trebuie demontat cam mult si ajuns la capatul coloanei volanului ca sa il schimbi.
                            Nu vreau sa cred ca MERCEDES face o masina sa o demontezi jumate sa schimbi ceva care se uzeaza destul de repede masina - masina mea are 100.000km

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                              Am mai facut repartii de acestea. Nu este suficient sa schimbi numai senzorul, acesta trebuie sa fie si invatat. Dar zi DTC sa stim carei treaba.
                              In afara ca trebuie schimbat senzorul de inclinare al volanului(solutia o dadea testerul) care se afla pe axul volanului si trebuie bordul demontat nu mai stiu ce cod a dat testerul. Senzorul era ceva de genul N64 si costa 950 ron fara manopera.
                              Ar trebui sa ma duc inca o data sa puna testerul ca sa aflu DTC.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF