Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme turbina w210 270cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turbina w210 270cdi

    Salut.Am cumparat recent un mercedes e270 cdi si am impresia ca nu merge turbina.Poate sa ma ajute careva?Nuam mai avut niciodata disel si nu stiu nimic despre ele.Am avut numai w 124 benzina.Poate ma ajuta cineva cu un sfat.Merci.

  • #2
    De unde sti ca nu merge turbina,cu ti-ai dat seama?Poate e din debitmetru de aer sau vreun ventil de aer,fa si tu o verificare prima data,poate o desfaci sa vezi de ce merge turbina(adica degeaba).

    Comment


    • #3
      Pai dupa cum am spus nu prea ma pricep cu astea cu motorina dar e prea lenoasa cind apes accceleratia nu simt nimic.

      Comment


      • #4
        Iti spun eu ce sa-i faci,schimba-i debitmetrul de aer,aia e cauza din care nu simti nimic cand calci acceleratia.La motorul ala ar trebui sa zboare cand o calci nu sa mocaie,deci ''try this first''si mai vorbim.Bafta!!

        Comment


        • #5
          Sau diagnoza mai detaliata.Eventual cu Star Diag.Peste 3000 de ture merge turata?fum negru , ceva?

          Comment


          • #6
            nu merge mai mult de 3000 de ture.Am incercay cei drept pe loc nu in mers adica era in neutru.Poti sa-mi spui unde e si cum arata debitmetrul ala.As vrea sa schimb si uleiul stie cineva ce ulei sa pun si cit intra in motor?Merci de raspunsuri.

            Comment


            • #7
              Debitmetrul e localizat pe tubulatura de la admisie , se vede o mufa care intra in el.Inainte sa il schimbi , (cam 300-400 de lei) recomand diagnoza pentru a fi sigur de cauza.

              Comment


              • #8
                buna sunt nou pe aici si vreau sa salut toti membri si sa va cer unele sfatruri, eu am un e270 si am o problema cand accelerez tuburile de la turbo se umfla tare ,chiar unu si iasa de multe ori din interculer . dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se aude ca si cum ar baga aer inapoi in filtru de aer intrerupt ,dupa parerea a 3 mecanici care cred eu ca sutn mai bunisori ei zic ca este partea electronica de la turbina .masina trage bn doar ca face zgomotu ala urat cand accelerez parca ar fi un tir . multumesc anticipat

                aa tin sa precizez ca am puso pe mai multe testere si nu da nici o eroare legata de asa cv

                Una la mana, nu mai posta consecutiv, foloseste functia EDIT, a doua, citeste regulamentul!

                Regulament

                1. Reguli generale de postare
                1.1. Limba română
                Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
                Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
                Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
                Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc.
                Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.
                Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

                Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

                Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.
                Last edited by Zeus; 12-09-2012, 06:43 AM.

                Comment


                • #9
                  Daca se umfla furtunul la turbo vezi sa nu ai intercoolerul infundat altfel nu se explica.Presiunea mare pe tubul de intercooler indica faptul ca turbina merge.Cauta cu functia "search" cum se curata.Daca ai unde te baga la dos i-ti recomand sa cureti tot (galerie evacuare,egr,tuburi,intercooler si turbina),la mine chiar daca nu pareau murdare tare dupa curatare merge mult mai bine!
                  decat cocosat de munca mai bine burtos de bere!(mama prostilor e mereu gravida)

                  Comment


                  • #10
                    Am curatat tuburile senzori de pe tuburi ,turbina , intercoolerul, dar tot asa merge a mai rams singurul lucru ce nu l-am curatat a fost galeria de admisie se poate sa fie si din cauza ei? Pentru ca se umfla si tubul ce se afla inaintea galeriei de admisie .
                    Last edited by Zeus; 12-09-2012, 15:43 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Se pare ca tot cum vrei tu scrii. Ai WARN, a treia oara nu te mai atentionez. Multumesc pentru intelegere!

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        E clar ca ceva e infundat acolo. Daca doar galeria nu ai curatat-o, atunci du-te la un mecanic si sa o dea jos si sa o curete...poate a ramas ceva aeropaleti blocati....

                        Comment


                        • #13
                          Da asa ii azi am demontat galeria de admisie si EGR-u si in galeria de admisie am descoperit 2 aeropaleti cere au un joc fenomenal vorbesc de un joc in sus si in jos dor la cei care sunt in capati galeriei, nu sunt cosumati mult si nici foarte murdari si tija era sarita de pe 2 aeropaleti ma gandeam sa anulez aeropaleti nu stiu daca ii bine sa fac asta, sau sa inlocuiesc garniturile aeropaletilor cu altele noi?

                          Comment


                          • #14
                            Nu ai ce inlocui garniturile ,ori anulezi aeropaletii ori pui o galerie noaua.Este un topic special cu galeria de admisie si cu limitarea turatiei la 3000 ture.

                            Comment


                            • #15
                              Corect, functia SEARCH!
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF