Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor clima W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor clima W210

    Buna ziua,

    Clima la masina nu merge din cauza compresorului (motorul) de clima de cind am luat masina , e vorba de W210, an 2000, diesel de 220.

    Din cite stiu e o problema curenta la modelul asta si as intreba pe cei care s-au mai lovit de problema asta, daca ar fi o varianta buna sa iau compresorul respectiv in varianta "after market" sau sa merg pe original?

    Daca a mai schimbat cineva in varianta after market (ne-original) si poate sa imi zica daca l-a tinut ulterior piesa respectiva.

    Multumesc,

  • #2
    Pai eu zic sa nu cumperi compresotul din prima. Prima data vezi daca are destul freon, sigurante... alea alea , adica verifica sistemul si doar daca e necesar cumperi alt compresor. Chiar ieftin nu poate sa fie .

    Comment


    • #3
      Nu știu cine ți-a zis că e o problemă frecventă. Eu n-am mai auzit pe altcineva cu el defect, și chiar dacă ar mai fi cazuri, nu cred că e ceva problemă așa des întâlnită. Verifică ce a zis cj66hun și nu mai asculta de toți mecanicii care te aburesc cu "așa face toate" sau "e boala lor".

      Eu unul aș căuta în Publitim anunțuri cu reparații climă (anul trecut erau foarte multe când am încărcat freonul la mașina prietenei). Mergi și vezi ce zic mai mulți oameni. Personal aș merge pe compresor din dezmembrări, în cazul în care se dovedește a fi ăla problemă, și nu nou sau aftermarket.
      ...

      Comment


      • #4
        O verificare usoara si se poate face de catre tine este sa-i dai un plus de la baterie cu cun singur fir si vezi daca cupleaza ambreajul de la compresor (se aude un tacanit) sau poti merge la un atelier unde poti verifica presiunea freonului in instalatie. Daca nu ai freon suficient instalatia este moarta
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          La w203 cand am schimbat compresorul de clima l-am luat original de la dezmembrari, dar pe langa sigla Mercedes si codul de piesa aferent A203 xxx xx xx, am vazut ca avea si placuta producatorului care era Denso. Deci parerea mea ar fi sa te interesezi cine produce compresorul pentru modelul tau (w210) si apoi sa cauti acest compresor pe la magazinele de piese. Teoretic ar trebui sa fie tot ala original, nu?
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Buna, iti sugerez prima data sa verifici sigurantele au 3 locatii in comp motor,in bord langa volan si sub bancheta din spate,dupa aceea presiunea freonului,apoi verifici daca cupleaza compresorul cand apesi pornesti climatizarea.daca nu porneste este arsa bobina de inductie de pe compresor.e aprox 50 euro .Eu stiu ca asta e printre cele mai frecvente probleme la compresoare SUCCES

            Comment


            • #7
              Dar cand e pornit compresorul? cand e pornita ventilatia pe rece? sau cand e apasat butonul de EC?eu stiam ca atunci cand apesi EC se opreste AC ul.

              Comment


              • #8
                Cand este activat EC (economic) se dezactiveaza compresorul si merge doar ventilatia cu aer din afara.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gregor View Post
                  Buna ziua,

                  Clima la masina nu merge din cauza compresorului (motorul) de clima de cind am luat masina , e vorba de W210, an 2000, diesel de 220.

                  Din cite stiu e o problema curenta la modelul asta si as intreba pe cei care s-au mai lovit de problema asta, daca ar fi o varianta buna sa iau compresorul respectiv in varianta "after market" sau sa merg pe original?

                  Daca a mai schimbat cineva in varianta after market (ne-original) si poate sa imi zica daca l-a tinut ulterior piesa respectiva.

                  Multumesc,
                  nu schimba compresoru este destul de scump second hand undeva la 150 de euro ,dupa cum spuneau si colegii mai susu verifica intai sigurantele si dc ai freo dc toate sunt bune verifica dc sonda din spatele farului stang de sub vas de spalator parbriz este buna ,ea este montata pe butelia de freon.

                  Comment


                  • #10
                    Azi mi=am bagat si eu freon,dar nu porneste compresorul,pe tester nu a aparut ca as avea probleme cu el,mi s-a zis doar ca nu am freon...acum vad ca nu porneste,unde ar trebuii sa ma uit? care sigurante?mai exista vreunul pus separat?releu ceva?sau se poate verifica compresorul cu un fir de la baterie?

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca am gasit buba si la mine...m-am uitat acum la compresorul de AC si se vedea cum axul nu se invarte,am zis gata,e dus compresorul,s-a uitat mecanicul si vede ca nu am in capul compresorului chestia aia care cupleaza si decupleaza...eu mai am un ford mondeo,s-o potrivii de la ala?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ediskan89 View Post
                        Cred ca am gasit buba si la mine...m-am uitat acum la compresorul de AC si se vedea cum axul nu se invarte,am zis gata,e dus compresorul,s-a uitat mecanicul si vede ca nu am in capul compresorului chestia aia care cupleaza si decupleaza...eu mai am un ford mondeo,s-o potrivii de la ala?
                        In primul rand nu se potriveste ford e ford mercedes e mercedes,in al doilea rand sunt compresoare care au fulia de la ambreiaj afara pe curea si compresoare care au fulia inauntru nu se vede cand se cupleaza,incearca si porneste motoru si dai curent plus de la borna plus care este langa amortizor pe firul care iese din compresor si vezi ce se intampla.M-ar ajuta o poza.Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          M-am uitat si mi-a fost frica sa ii dau curent de la borna...cand ma uit la compresor se vede o roata dintata in fulie care nu se invarte,compresorul este exact ca asta din poza,dar nu mai are chestia aia prinsa in 3 suruburi.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ediskan89 View Post
                            M-am uitat si mi-a fost frica sa ii dau curent de la borna...cand ma uit la compresor se vede o roata dintata in fulie care nu se invarte,compresorul este exact ca asta din poza,dar nu mai are chestia aia prinsa in 3 suruburi.
                            Chestia asta se numeste ambreiaj eu am la mine la garaj cateva compresoare si as putea s ate ajut sa iti dau un ambreiaj,de unde esti?dc ajungi prin buzau suna-ma sau lasa mesaj in pm.

                            Comment


                            • #15
                              Compresorul este de vanzare la vreo 150 euro la autoteile atp gbmh germania si trimit si in romania nou. Daca nu ai fluid in instalatie la presiune compresorul nu va merge nici daca e bun, patit pe pielea mea. Incarcare clima costa 150 lei la service serios. Nu baga freon de frigidere in el ca nu unge compresoru si il faci praf si daca incarcarea e ieftina.
                              +40758148228 whats app active

                              Proud owner of Lady Blue W140.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF