Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SBC defect.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu zic sa va ganditi ce se intampla atunci cand in loc sa intri intr-un pom sau intr-un tir cu SBC-ul smecherit, intri intr-un logan, hyundai etc sau spulberi catva cetateni pe trecerea de pietoni...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cristi_fulger View Post
      Vai cat ma bucur ca ai spus exact despre ce este vorba! Domnul "Mercedes-cdi" ne abureste cu tot felul de coduri si imbarligaturi ca sa ne ducem la el sa ne salveze folosind potiunea-magica... )))) Cand defapt e o chestie destul de simpla cu softul aferent. Dar prin modul de abordare si teama pe care ti-o induce, zici ca nu mai ajungi pana la el in Ct... Apreciez postarea ta! Bravo! Eu in locul moderatorilor i-as cere o taxa de publicitate fiindca domnul numai asta face aici. Altfel out!
      Eu am avut o patanie cu domnul cdi tot cu ceva eroare pe sbc i-am spus-o si mai mult ca sigur stia despre ce era vorba dar pentru un ciubuc de vreo 100 de euro mo chemat sa ma rezolve el sa ma duc 700 de km fara frane pe timp de iarna pana in Constanta, iam dat pace m-am interesat peste tot despre ce era vorba si am rezolvato acasa cu 200 de ron, ma rog acuma fiecare intelege ce vrea prin notiunea de forum de discutii.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Nu exista piratat. Fiindca tot de Mercedes sint facute. (Ei sau gindit si la varianta omului sarac/ bolnav dupa Mercedes) Ar fi o chestie de nota 8.
        Iti spun sigur sigur ca asa ii din ceva relatii direct din reprezentanta din Stuttgart nu o sa ai tu niciodata un star de reprezentanta o sa ai doar o copie din Taiwan cumparata cu 3000 de ron de pe site, la care io mai adaugat si optiunea aia in nemteste cu care mai poti invarti una alta la masina inclusiv resetarea contorului sbc, dute in orice reprezentanta si zii sa iti faca ei treaba aia si vezi un nuuu se poate cat un S de mare.

        Comment


        • #34
          Ma umfla rasul citind ce se povesteste.
          1 la mana , din Developer Mode , adica meniu de fabricant , se poate reseta contorul SBC ului , cu oricare Star ai lucra.
          2 la mana , Star facut de Mercedes nu exista.Toate starurile originale sunt facute de Actia , in Franta , firma care produce testere de diagnosticare dedicate pentru BMW , Mercedes , Renault , Citroen , Peugeot , etc.Testerul de Mercedes original nu prea ai cum sa il detii datorita pretului.Asa ceva poti avea doar furat dintr-o reprezentanta , ca altfel ma indoiesc ca merita sa dai mii si mii de euro pe o scula de diagnoza.
          Faptul ca un multiplexor star fabricat in tari orezare functioneaza cu softul , se updateaza , se poate conecta prin server , se datoreaza strict acelui pachet de anulare a listei de interfete ce detin cod suspendat(Blacklisted MUX).

          Acum sa revenim pe problema.
          Nimic de zis referitor la resetare.Dar , o problema se ridica...de unde stiti a cata oare e resetat , si ce uzura are acel sistem?Pot aparea ceva probleme legate de pompa SBC ului.

          Comment


          • #35
            Deci starul fabricat in Franta de care spui tu se produce numai pentru reprezentante pretul ii aproximativ 26000 de euro si nu se vinde la persoane fizice sau firme in nici un caz, cele piratate care au cica licenta de fabricatie OEM (n-as prea crede) sunt facute in Guang Dong China care au scos si modelul C4 wireless (ultimul). Optiunea Developer Mode o au si cele de reprezentanta da fara sa poti modifica ceva (e ilegal replica lor) cu toate astea, mie personal mi-au spus ca sbc meu a fost resetat la 260000 de pedale(resetul fiind facut de mine) si acuma are masina 1800 de pedale pe contor , eu sunt sigur ca nu poti face asta cu starul tau.

            Comment


            • #36
              Originally posted by papi View Post
              Deci starul fabricat in Franta de care spui tu se produce numai pentru reprezentante pretul ii aproximativ 26000 de euro si nu se vinde la persoane fizice sau firme in nici un caz, cele piratate care au cica licenta de fabricatie OEM (n-as prea crede) sunt facute in Guang Dong China care au scos si modelul C4 wireless (ultimul). Optiunea Developer Mode o au si cele de reprezentanta da fara sa poti modifica ceva (e ilegal replica lor) cu toate astea, mie personal mi-au spus ca sbc meu a fost resetat la 260000 de pedale(resetul fiind facut de mine) si acuma are masina 1800 de pedale pe contor , eu sunt sigur ca nu poti face asta cu starul tau.
              Am facut , si pot face resetare si citire de contor fara nici o problema.Staru frantzuzesc ajunge vreo 24-25000 de dolari si iti vine in 3 luni de zile.Contine si HMS990 , si licienta WIS/ASRA , EPC , DAS , XENTRY , etc pentru 1 an de zile in banii astia , si plus un pachet de conexiuni la server.Deabia la server ai restrictie daca esti sau reparator agreeat , sau partener Mercedes.Toate detaliile astea le stiu deoarece am vrut sa cumpar si am purtat multe discutii referitoare la aceste aparate.Am fost chiar la Stuttgart si acum 2 ani si anul asta in primavara , si la fabrica Unterturkheim am avut ocazia sa discut aceste aspecte.Iar aparatul cu care se lucreaza in fabrica nu are absolut nici o treaba cu Star Diagnosis , nici cu Compact 3 , nici cu Compact 4 . Este un aparat cu tastatura si ecran monocrom , cu absolut toate functiile , inclusiv osciloscop , multimetru , inclusiv Developer Mode , insa nu se compara meniul si accesul pe masina cu un Star obisnuit.Pe langa asta , scula de reprezentanta mai are proprietatea rara de a modifica orice eeprom sau flash direct din meniu , putand fi accesat dump-ul si modificat.

              Avand in vedere ca sunt off-topic de ceva vreme si am tot aberat aiurea , e ultimul meu post pe aceasta discutie referitoare la interfete si alte scule.
              Important e ca omu sa isi rezolve problema cat mai ieftin si corect si fara sa existe riscul unor accidente

              Comment


              • #37
                Da intradevar problema omului ii importanta eu incercam sa il ajut fara hai la mine ca ti-l fac, poate am dat si cateva replici pentru aia care se cred un pic mai destepti decat altii, ideea cu sbc schimbat in reprezentanta la Cluj prin cunoscuti mi-au spus asa : in cel mai fericit caz (au fost vreo 50 de cereri fara rezolvare) se trimite o cerere in Germania cu km reali pe bord in momentul cand ei au constatat defectiunea, si aia trimit raspunsul dupa cum am spus in cel mai fericit caz plateste clientul jumate de pret adica 700 de euro sbc si 200 de euro schimbul de lichid de frana si manopera, daca nu se aproba 1400+ 200 de euro manopera, cunostiinta mea care mi-a spus lucreaza de 6 ani la mercedes Cluj si nu o intalnit nici o aprobare pentru schimbat sbc gratis, asta fiind cel putin la Cluj.

                Comment


                • #38
                  Dar ce fel de reprezentanta aveti domnule in Cluj? Este sigur agreata de Mercedes? Cu revizii facute la ei( sau service agreat), km reali, nu iti schimba gratis SBC-ul??? Uite aici postarea mea de anul trecut cand am avut aceeasi problema:

                  "Salutare tuturor!
                  Revin cu unele completari asupra problemei de fond. Acum cateva zile, cand pornesc masina dimineata, ce credeti ca imi apare in bord?! "Service Brake. Visit Workshop!"... Initial m-am gandit la ce este mai simplu si anume la saboti frana de mana( placutele fusesera schimbate vara trecuta deci le-am exclus). Intru aici si citesc despre problema...SBC...
                  M-am dus la ei, am lasat masina pt diagnoza... Concluzie: trebuie inlocuita unitatea SBC. Comanda in Germania( nu era pe stoc), in doua zile soseste, sunt chemat la ei, in cateva ore problema rezolvata!
                  COST: 275 LEI( gratis unitate SBC noua, diagnoza, manopera)!!! Platit doar lichid frana si curatitor. De ce doar atat? Revizii facute la timp la reprezentanta( SF TEX), km reali, carte service, LICHID FRANA SCHIMBAT LA DOI ANI cum am mai precizat!
                  Concluzie: cei cu w211, duceti-va sanatosi si schimbati lichidul in spatele blocului dar pregatiti in acelasi timp si in jur de 2000 Euro( ii strangeti usor pt ca faceti maaaare economie!) asa....in caz va cade SBC-ul...
                  P.S. http://www.sftex.mercedes-benz.ro/co..._/ro/home.html
                  Eu zic ca nu e chiar un service de cartier cu meseriasi ageamii...
                  Numai bine!"

                  Si link-ul iar postarea mea si comentariile aferente sunt pe pagina 2:

                  Comment


                  • #39
                    Pai sa stiti ca pana ati aparut dumneavoastra pe acest forum, zilnic ne infingeam cate unul in cate un copacel... Dar o data cu intrarea dumneavoastra aici si cu ajutorul IMENS oferit GRATUIT, sa stiti ca mergem in fiecare zi la biserica si ii multumim lui Dumnezeu! Domnule "Mercedes-cdi", eu v-am mai precizat si alta data ca aici ne aflam pentru AJUTOR, nu pentru a ne vinde la propriu meseria. Dar cand in cap vi se invart numai banii, observ ca nu mai sunteti in stare sa rationati coerent. Aveti topic separat pentru vanzari!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by papi View Post
                      Da intradevar problema omului ii importanta eu incercam sa il ajut fara hai la mine ca ti-l fac, poate am dat si cateva replici pentru aia care se cred un pic mai destepti decat altii, ideea cu sbc schimbat in reprezentanta la Cluj prin cunoscuti mi-au spus asa : in cel mai fericit caz (au fost vreo 50 de cereri fara rezolvare) se trimite o cerere in Germania cu km reali pe bord in momentul cand ei au constatat defectiunea, si aia trimit raspunsul dupa cum am spus in cel mai fericit caz plateste clientul jumate de pret adica 700 de euro sbc si 200 de euro schimbul de lichid de frana si manopera, daca nu se aproba 1400+ 200 de euro manopera, cunostiinta mea care mi-a spus lucreaza de 6 ani la mercedes Cluj si nu o intalnit nici o aprobare pentru schimbat sbc gratis, asta fiind cel putin la Cluj.
                      E foarte posibil.Pentru ca e romaneste , si acel patron care are franciza de la Mercedes mai are si combinatii.Dar 200 eur manopera e aberant.Nici daca ar contine lichid de frana OEM nu are voie sa coste atata.

                      Comment


                      • #41
                        Parca nu ar fi reprezentante ale aceleiasi marci. Incredibil! In 6 ani sa nu schimbe la niciuna gratuit. Adica toate aveau ori km dati inapoi ori revizii facute in spatele blocului?! Asta nu pot crede orice mi-ai spune. Ori nu e dealer acreditat Mercedes ori baiatul ala de acolo are alte intentii, ca sa zic asa... Tariful manoperei nu il comentez. Dar te duci in alt oras la alta reprezentanta. Simplu. Am auzit si alte cazuri rezolvate ca si la mine. Deci ceva pute tare acolo.

                        Comment


                        • #42
                          Deci ii reprezentanta Mercedes Benz Cluj tipul respectiv ii o cunostiinta care lucreaza exact la biroul unde iti preia masina cand te duci, si mio zis pe fata cum sta treaba acolo revizii si alte magarii nu ii interesa numa km masinii sa fie reali, pe mine mo indemnat sa ma duc la oricine are un star sa imi puna inapoi km reali( la masina mea fiind dati inapoi) si dupa aia sa ma duc la ei sa constate si sa faca cerere dar mio zis nu te astepta sa il schimbi gratis, eu de 6 ani de cand lucrez aici nici macar aia cu juma de pret nu so aprobat, ca noroc ca la mine alta o fost problema nu o necesitat schimbare de sbc.
                          Last edited by cl600; 07-17-2012, 21:06 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Eu te cred ce ne spui si nu am comentat asta, dar care sa fie explicatia? Ca logica nu are. La asta m-am referit ca e mai mult decat ciudat. Cea mai simpla solutie este sa mergi in alt oras. Aici in Galati, cel putin la partea asta, au fost foarte corecti.

                            Comment


                            • #44
                              Daca se ajunge la schimbat sigur aia o sa fac aici te cam seaca astia de bani si rezolvarea care nu a necesitat schimbare sbc doar conductele de frana spate mi-au cerut 1700 de ron , mi s-a parut aberanta suma.

                              Comment


                              • #45
                                Apai de 1700 schimbam toata instalatia de cupru a incalzirii centrale de acasa,I-mi luam de la dezmembrari teava si mai i-mi ramaneau si bani de bericica.Vorba vine ca faceam toate astea ,dar prea sunt escroci.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF