Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Kit reparatie galerie admisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kit reparatie galerie admisie

    Salut,

    Stie cineva daca pentru galeria de admisie pentru un W 211 exista kit de reparatie?

  • #2
    Nu exista kit de reparatie.Cumperi din dezmembrari motorasul , sau paletii , sau de noi.Pretul pentru galerie noua este de 400 e.

    Comment


    • #3
      Salut

      Reconditionez galerii de admisie de peste 2 ani.(Clapete, parghia de la motoras) Le dau un plus de rezistenta la uzura pe care nu il au din fabrica. Pentru relatii suplimentare ma poti contacta pe site, sau la tel: 0749562999.
      Cu respect, Cristian R. Ciobanu

      Comment


      • #4
        Dupa reconditionare, ele trebuiesc fermecate ca sa functioneze pe viata.
        Originally posted by cristian C. View Post
        Reconditionez galerii de admisie de peste 2 ani.(Clapete, parghia de la motoras) Le dau un plus de rezistenta la uzura pe care nu il au din fabrica. Pentru relatii suplimentare ma poti contacta pe site, sau la tel: 0749562999.
        Cu respect, Cristian R. Ciobanu

        Comment


        • #5
          Salut

          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Dupa reconditionare, ele trebuiesc fermecate ca sa functioneze pe viata.
          Nimic nu e vesnic, nici macar galeriile reconditionate de mine, ideea e ca le pun lagare metalice la clapete si nu mai freaca plastic pe plastic, astfel intarzii uzura.

          Comment


          • #6
            motoras galerie

            Originally posted by cristian C. View Post
            Nimic nu e vesnic, nici macar galeriile reconditionate de mine, ideea e ca le pun lagare metalice la clapete si nu mai freaca plastic pe plastic, astfel intarzii uzura.
            Legat de subiect, as vrea sa intreb si eu ceva: am schimbat recent motorasul de la galeria de admisie (la W210 /220 CDI din 2000) la recomandarea celor din service. Dupa ce am luat-o din service a inceput cosmarul : masina nu se mai tureaza peste 2000 de ture, schimba vitezele mai ciudat, peste ceva timp iar isi da drumul , pare sa mearga normal apoi din no nu mai are forta si nu se mai tureaza peste 2000.

            Precizez ca pina acum masina a functionat impecabil (chiar daca motorasul vechi era ars) in ultimii 30.000 de km de cind o am.

            Un diagnostic avizat, cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbata si galeria?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Gregor View Post
              Legat de subiect, as vrea sa intreb si eu ceva: am schimbat recent motorasul de la galeria de admisie (la W210 /220 CDI din 2000) la recomandarea celor din service. Dupa ce am luat-o din service a inceput cosmarul : masina nu se mai tureaza peste 2000 de ture, schimba vitezele mai ciudat, peste ceva timp iar isi da drumul , pare sa mearga normal apoi din no nu mai are forta si nu se mai tureaza peste 2000.

              Precizez ca pina acum masina a functionat impecabil (chiar daca motorasul vechi era ars) in ultimii 30.000 de km de cind o am.

              Un diagnostic avizat, cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbata si galeria?
              Salut!
              Motorasul actuator al galeriei, contine un senzor care indica daca motorasul trage in gol. De multe ori, sare parghia dintre actuator si linia metalica care imprima clapetelor miscarea de oscilatie... Reconditionez galerii de admisie (dupa caz -partial /integral) pretul pt reconditionare variaza intre 100-250 ron. Iti pot da detalii la tel. 0749562999
              Cu respect, Cristian C.

              Comment


              • #8
                Am vrut sa dau de inteles ca dupa aceasta reconditionare tipica, eu unul le dau o setare, iar galeria nu se mai infunda nici o data, nici o data. Merge cit tine masina.
                Originally posted by cristian C. View Post
                Nimic nu e vesnic, nici macar galeriile reconditionate de mine, ideea e ca le pun lagare metalice la clapete si nu mai freaca plastic pe plastic, astfel intarzii uzura.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gregor View Post
                  Legat de subiect, as vrea sa intreb si eu ceva: am schimbat recent motorasul de la galeria de admisie (la W210 /220 CDI din 2000) la recomandarea celor din service. Dupa ce am luat-o din service a inceput cosmarul : masina nu se mai tureaza peste 2000 de ture, schimba vitezele mai ciudat, peste ceva timp iar isi da drumul , pare sa mearga normal apoi din no nu mai are forta si nu se mai tureaza peste 2000.

                  Precizez ca pina acum masina a functionat impecabil (chiar daca motorasul vechi era ars) in ultimii 30.000 de km de cind o am.

                  Un diagnostic avizat, cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbata si galeria?
                  Da-i in judecata pe idiotii aia de la service. Sa iti plateasca ei ce ai nevoie si sa faca sa iti mearga masina calumea. Toti idiotii se angajeaza la service si apoi is mari meseriasi si dau sfaturi de 2 bani... Nu se mai poate asa!

                  Comment


                  • #10
                    Si daca mergeai la dealer si te gaseai in aceeasi situatie, pe astia mai aveai curaj sai dai in judecata.

                    Sint anumite reparatii care prin remedierea lor scot la iveala alte defecte ascunse. Acestea doar cu tester profesional pot fi depistate si nici atunci nui sigur. Sint cazuri si cazuri. Depinde de pregatirea celui care repara.

                    Dar mai sint si oameni care in baza la o singura reparatie te smecheresc sa le faci mai multe reparatii, sa le faci masina noua.

                    Eu unul zic ca daca masina mergea bine inainte, la ce folos repararea ei??????????? Eu zic ca omul trebuie sa se intereseze dinainte pe mina cui se lasa la reparat, degeaba da el in judecata ca nui repara nimeni masina cu forta. In felul asta pot fi evitate neplaceri de ambele parti.
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Da-i in judecata pe idiotii aia de la service. Sa iti plateasca ei ce ai nevoie si sa faca sa iti mearga masina calumea. Toti idiotii se angajeaza la service si apoi is mari meseriasi si dau sfaturi de 2 bani... Nu se mai poate asa!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Si daca mergeai la dealer si te gaseai in aceeasi situatie, pe astia mai aveai curaj sai dai in judecata.

                      Sint anumite reparatii care prin remedierea lor scot la iveala alte defecte ascunse. Acestea doar cu tester profesional pot fi depistate si nici atunci nui sigur. Sint cazuri si cazuri. Depinde de pregatirea celui care repara.

                      Dar mai sint si oameni care in baza la o singura reparatie te smecheresc sa le faci mai multe reparatii, sa le faci masina noua.

                      Eu unul zic ca daca masina mergea bine inainte, la ce folos repararea ei??????????? Eu zic ca omul trebuie sa se intereseze dinainte pe mina cui se lasa la reparat, degeaba da el in judecata ca nui repara nimeni masina cu forta. In felul asta pot fi evitate neplaceri de ambele parti.
                      La fel am patit si eu , cand nu imi mergea motorasul mergea perfect,dar imi sparsese un furtun de la turbo,si pe tester imi dadea eroare''defectiunea actionare clapete galerie'' , dupa ce am schimbat motorasul si furtunul de la turbo imi sta limitata la 3000 rot/min si e foarte puturoasa , dar acum eroarea este ''intrerupere canal admisie'' si la fel ca si colegului nu trage de obicei dar mai are si momente cand trage perfect.

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE=Mercedes-cdi;151555]Si daca mergeai la dealer si te gaseai in aceeasi situatie, pe astia mai aveai curaj sai dai in judecata.

                        DA, de ce nu? Tocmai pe asta se bazeaza toata lumea, ca "doar nu m-or da in judecata", cu atat mai mult firmele mari cu istorie si experienta. Asta e problema oamenilor de la noi, se lasa fraieri de altii, si dupa aia isi "ling" ranile. Daca eu eram in locul lui ii dadeam in judecata!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Nu exista kit de reparatie.Cumperi din dezmembrari motorasul , sau paletii , sau de noi.Pretul pentru galerie noua este de 400 e.
                          Ba exista kit de reparatie dar este foarte scump. Eu pot aduce original la un pret exorbitant de cca 250 ron / piston.
                          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                          Comment


                          • #14
                            ii dau si io in judecata! si-al meu e blocat.

                            Comment


                            • #15
                              Si daca ii dai in judecata crezi ca motorasul se deblocheaza?
                              Oamenii intre ei se inteleg foarte greu. Eu zic sa va interesati pe unde au rezolvat aceeasi problema de la ceilalti. Este mult mai ieftin decit un proces la tribunal, mai degraba va luati piesa noua originala.
                              Originally posted by cj66hun View Post
                              ii dau si io in judecata! si-al meu e blocat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF