ai dreptate cdi'! era o gluma in semn de solidaritate. pe-al meu ma gandeam sa-l demontez eu sa trag un ochi p-acolo si eventual sa-l si curat . dupa cate vad aici nu e asa simplu ...tot fel de motorase, parghii, lagare si alea alea...da' tot il desfac si eventual vb cu cristian poate o face el.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Kit reparatie galerie admisie
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by popeye_pmm View PostBa exista kit de reparatie dar este foarte scump. Eu pot aduce original la un pret exorbitant de cca 250 ron / piston.
Vreau si eu mai multe informatii referitor la acest kit.
Ce cuprinde acest kit?De unde il aduci?Stiam ca MB nu face asa ceva.
Multumesc!
Comment
-
Originally posted by Mercedes-cdi View PostSi daca ii dai in judecata crezi ca motorasul se deblocheaza?
Oamenii intre ei se inteleg foarte greu. Eu zic sa va interesati pe unde au rezolvat aceeasi problema de la ceilalti. Este mult mai ieftin decit un proces la tribunal, mai degraba va luati piesa noua originala.
DA, rezolvi. Isi inchide firma ca nu poate plati amenda, nu mai nenoroceste alti clienti, mai aud si altii ce a patit "mecanicul" respectiv si se gandesc de 2 ori inainte de a mai face vreo gafa, etc.
on topic: nu am auzit de atfel de kit
Comment
-
Eu am fost la service si am facut constatarea pe 300 ron dar de reparat costa 3000 ron cu piese cu tot.Motorasul asta de vorbiti voi pare a fi ars.Revin cu precizarea ca am un Mercedes E 320 Facelift ,Motor 2998cc diesel. Am reusit sa desfac acest servomotor sau element de actionare clapete admisie si am incercat sa il alimentez direct din baterie,dar nu se misca deloc. Am decapsulat partea metalica si am gasit mult ulei si mirosea a ars.Am desfacut si partea de sus si am gasit o piesa mica arsa si zburata de la locul ei.Pun cateva poze sa vedeti si voi ce se afla in acel motoras.VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!
Comment
-
Originally posted by viviserifu View PostEu am fost la service si am facut constatarea pe 300 ron dar de reparat costa 3000 ron cu piese cu tot.Motorasul asta de vorbiti voi pare a fi ars.Revin cu precizarea ca am un Mercedes E 320 Facelift ,Motor 2998cc diesel. Am reusit sa desfac acest servomotor sau element de actionare clapete admisie si am incercat sa il alimentez direct din baterie,dar nu se misca deloc. Am decapsulat partea metalica si am gasit mult ulei si mirosea a ars.Am desfacut si partea de sus si am gasit o piesa mica arsa si zburata de la locul ei.Pun cateva poze sa vedeti si voi ce se afla in acel motoras.
Comment
-
Originally posted by viviserifu View PostEu am fost la service si am facut constatarea pe 300 ron dar de reparat costa 3000 ron cu piese cu tot.Motorasul asta de vorbiti voi pare a fi ars.Revin cu precizarea ca am un Mercedes E 320 Facelift ,Motor 2998cc diesel. Am reusit sa desfac acest servomotor sau element de actionare clapete admisie si am incercat sa il alimentez direct din baterie,dar nu se misca deloc. Am decapsulat partea metalica si am gasit mult ulei si mirosea a ars.Am desfacut si partea de sus si am gasit o piesa mica arsa si zburata de la locul ei.Pun cateva poze sa vedeti si voi ce se afla in acel motoras.
La motorul tau manopera pt demontat/montat e complicata, motorasul nu este asa scump.
Oricum ar fi, trebuie sa verifici tijele catre clapeti pt joc si mai ales pt miscare lina si in primul rand sa elimini sursa scurgerii uleiului spre motoras care a fost principala cauza a defectarii lui.http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
Comment
-
Ce-a mai ieftina reparatie este sa faci un bay pass,care costa exact mai putin de 1 ron.Totul consta intr-o rezistrnta de 4,7 ohmi si conditia ca flapfurile sa fiie deschise.Daca tija care actioneaza flapsurile nu e sarita motorul(swirll motor)tine flapsurile deschise.Scoti mufa din motor si infingi rezistenta in pinii din mijloc,dupa care stergi codul si gata ai economisit timp pe la macanici si bani destui.
Comment
-
Dezavantaje nu pre sunt.Swirll flaps ajuta la reducerea unor noxe .Citeste asta si poate te lamureste.(((((((Swirl flaps are small butterfly valves fitted to the intake manifold just before the cylinder head intake ports of many modern automotive diesel engines, including those from BMW, Vauxhall , Mercedes ,etc.The flaps are smaller than the intake runners and therefore allow air to pass around them even when "closed". The photo shows a cleaned swirl flap removed from the intake manifold of a BMW M47TU 2-litre diesel engine. The flap itself is made from stainless steel and secured to a spindle by two small Torx screws. The sealing O-ring and external actuating lever can be seen below the flap itself.
Swirl flap position is adjusted by an electrical or vacuum-activated servo mechanism which is under the control of the engine management system. In a typical implementation the flaps will be closed at idle speed, creating additional turbulence in the intake. As engine speed increases, the flaps are gradually opened until, at around 2,000 rpm, they are parallel to the airflow and present virtually no resistance. Their purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque.
The disadvantages of swirl flaps are mainly associated with fouling by exhaust gas recirculation, which leaves tarry deposits on the flaps and the inside of the intake manifold. Over time the flaps can begin to stick in one position and the engine management system may report an error code if the correct flap position cannot be achieved within a few percent of the design specification. More seriously, the flaps or their mountings can fracture under the strain and parts can enter the cylinder. This almost always causes major engine damage due to the very small clearances inside a diesel engine.[1] The BMW M47TU 2-litre engine manufactured between 2001 and 2004, and the similar 3-litre engine,[2] is notorious for swirl flap failure, as the small screws used to secure the flaps to their spindle will fall into the intake ports if the spindle fractures; in 2004 the intake manifold was redesigned to eliminate these. Some owners choose to have the flaps removed as a precaution, with blanking plates fitted to maintain manifold sealing. In many cases the impact on driveability and fuel economy is negligible.
Comment
-
Eu cred ca esti in eroare... Clapetii aia n-au treaba cu noxele, ci exact cu denumirea lor SWIRL. Mai simplu si concret creaza efectul turbionar al aerului. Adica exact ce citishi tu pe net. Acum, sigur, un motor eficient poate fi considerat ca fiind slab poluant, cum zice citatul preluat de tine...https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament
Comment
-
Si eu cred acelasi lucru. Sunt multe alte forumuri care promoveaza astfel de elucrubatii, ca in final userii sa ajunga sa dea click pe banere gen 'anulare DPF', etc...
Dupa cum s-a tot postat, oricine se poate uita pe mobile.de sa vada pe la Hamburg W212 cu 450K km care arata si merge perfect si abia dupa ce ajunge pe la noi intinereste si mai merge 150K pana incep clapetii, egr-urile, etc sa oboseasca.
Nu numai ca nu este etic sa nu iti pese de poluare, insa in vremurile noastre cand nici macar gunoierele nu polueaza, unii sa mearga in Mercedes cu nor de fum in coada, doar pt ca nu inteleg engleza.http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
Comment
-
Originally posted by viviserifu View PostEu am fost la service si am facut constatarea pe 300 ron dar de reparat costa 3000 ron cu piese cu tot.Motorasul asta de vorbiti voi pare a fi ars.Revin cu precizarea ca am un Mercedes E 320 Facelift ,Motor 2998cc diesel. Am reusit sa desfac acest servomotor sau element de actionare clapete admisie si am incercat sa il alimentez direct din baterie,dar nu se misca deloc. Am decapsulat partea metalica si am gasit mult ulei si mirosea a ars.Am desfacut si partea de sus si am gasit o piesa mica arsa si zburata de la locul ei.Pun cateva poze sa vedeti si voi ce se afla in acel motoras.
La prima vedere pare o simpla dioda arsa. Se poate inlocui lejer. Poti incerca un 1n4001
Comment
-
motoras admisie
O problema asemanatoare am si eu. Motorasul nu mai merge. Nu mai retin codul de eroare.
L-am demontat la un service si l-am desfacut ....cu o freza mica.
Din el a curs ulei. Nu vad cum a intrat ori a avut cumva in el ceva ulei sau vaselina. Asta nu stiu. Ce stiu insa ca 2 tranzistoare sunt stricate. Unul era crapat complet iar altul umflat. Am astat poze. Sunt de tip 23N055.
Eu lucrez in proiectare de PCB si ce pot sa spun ca cel putin pe modelul care il am eu , este o problema de proiectare. Termal pad-ul de pe PCB al tranzistoarelor este doar pe Top nu si pe bottom prin vias-uri. De la temperatura si ulei, cuprul fiind numai pe un layer se desprinde si din cauza aceasta nu mai disipa caldura in pcb, iar tranzistoarele se distrug. Mi se pare o scapare foarte ciudata care nu este facuta de un proiectant de PCB si producatorul nu cred ca a lucrat cu juniori. In fine...nu conteaza. o sa incerc de amorul artei sa inlocuiesc tranzistoarele si sa refac pcb-ul. Voi cauta oricum un motoras nou.
Are cineva protocolul pe LIN bus pt motoras. Daca l-am avea as putea sa fac un simulator mic pe o placuta si sa pacalim existenta motorasului.
Comment
Comment