La w211 am de ceva timp probleme...intra in regim de avarie din motive necunoscute 100% (valorile nu sunt chiar ok la injectoare, variaza intre 1 si 2, iar la unele testere senzorul de supra-alimentare nu ar functiona ok). Masina a mai inspecat-o un coleg de pe forum ( cristian c. din Iasi )...
El m-a sfatuit sa imi fac o zi libera si sa ma apuc de curatat circuitul turbo, eu am prelingeri si mazga de ulei la unele furtune din traseu... in plus mi-a zis ceva de un motoras de sub galeria de admise, dar numai retin explicatiile lui exacte ...ce anume face si care este rolul lui...totodata mi-a explicat ca are o constructie tare defectoasa ( palete din plastic) iar in unele cazuri cedeaza o parghie...
Citez din ce mi-a spus el ca sa va dati seama mai precis: "Am fost saptamana trecuta la Bucuresti si am schimbat o galerie de admisie la un w211. Masina se comporta la fel ca a ta. Pana sa ajungi la tester, baga mana sub galerie si vezi ca este un motoras actuator acolo. Pe motoras, este fixata o parghie de cca 10 cm din plastic. Asta face legatura intre actuator si tija clapetelor galeriei. Vezi daca nu e sarita parghia"
Eu as vrea sa stiu care este rolul acelui motoras si inca o chestie...pe traseul turbo, pe furtunul din dreapta cum se priveste motorul (in spatele radiatorului motor) exista o cutia mare neagra...eu am prelingeri de ulei pe acolo...as vrea sa stiu ce rol si ce face cutia acea pe circuit.
Va multumesc
El m-a sfatuit sa imi fac o zi libera si sa ma apuc de curatat circuitul turbo, eu am prelingeri si mazga de ulei la unele furtune din traseu... in plus mi-a zis ceva de un motoras de sub galeria de admise, dar numai retin explicatiile lui exacte ...ce anume face si care este rolul lui...totodata mi-a explicat ca are o constructie tare defectoasa ( palete din plastic) iar in unele cazuri cedeaza o parghie...
Citez din ce mi-a spus el ca sa va dati seama mai precis: "Am fost saptamana trecuta la Bucuresti si am schimbat o galerie de admisie la un w211. Masina se comporta la fel ca a ta. Pana sa ajungi la tester, baga mana sub galerie si vezi ca este un motoras actuator acolo. Pe motoras, este fixata o parghie de cca 10 cm din plastic. Asta face legatura intre actuator si tija clapetelor galeriei. Vezi daca nu e sarita parghia"
Eu as vrea sa stiu care este rolul acelui motoras si inca o chestie...pe traseul turbo, pe furtunul din dreapta cum se priveste motorul (in spatele radiatorului motor) exista o cutia mare neagra...eu am prelingeri de ulei pe acolo...as vrea sa stiu ce rol si ce face cutia acea pe circuit.
Va multumesc
Comment