Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motorul intra in regim de avarie - cauza inca necunoscute in totalitate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul intra in regim de avarie - cauza inca necunoscute in totalitate

    La w211 am de ceva timp probleme...intra in regim de avarie din motive necunoscute 100% (valorile nu sunt chiar ok la injectoare, variaza intre 1 si 2, iar la unele testere senzorul de supra-alimentare nu ar functiona ok). Masina a mai inspecat-o un coleg de pe forum ( cristian c. din Iasi )...

    El m-a sfatuit sa imi fac o zi libera si sa ma apuc de curatat circuitul turbo, eu am prelingeri si mazga de ulei la unele furtune din traseu... in plus mi-a zis ceva de un motoras de sub galeria de admise, dar numai retin explicatiile lui exacte ...ce anume face si care este rolul lui...totodata mi-a explicat ca are o constructie tare defectoasa ( palete din plastic) iar in unele cazuri cedeaza o parghie...

    Citez din ce mi-a spus el ca sa va dati seama mai precis: "Am fost saptamana trecuta la Bucuresti si am schimbat o galerie de admisie la un w211. Masina se comporta la fel ca a ta. Pana sa ajungi la tester, baga mana sub galerie si vezi ca este un motoras actuator acolo. Pe motoras, este fixata o parghie de cca 10 cm din plastic. Asta face legatura intre actuator si tija clapetelor galeriei. Vezi daca nu e sarita parghia"

    Eu as vrea sa stiu care este rolul acelui motoras si inca o chestie...pe traseul turbo, pe furtunul din dreapta cum se priveste motorul (in spatele radiatorului motor) exista o cutia mare neagra...eu am prelingeri de ulei pe acolo...as vrea sa stiu ce rol si ce face cutia acea pe circuit.

    Va multumesc
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

  • #2
    Acel motoras coordoneaza miscare aeropaletilor de plastic din galerie , in functie de turatia motorului.Sunt niste clapete care regleaza debitul de aer care intra in motor.Se defecteaza acele parghii.Este problema frecventa la w210 si w211.
    Era si un topic al colegului Luxian care explica despre acesti aeropaleti si eventuale metode de refacere a lor , avand in vedere faptul ca sunt livrati doar impreuna cu galeria ca piese noi , pret de 400 de euro , sau din dezmembrari cu pret pana in 500 de lei daca nu ma insel.

    Comment


    • #3
      Găseşti toate detaliile despre galerie aici.

      Dacă ai timp liber sau vreun mecanic priceput, poţi să încerci să desfaci galeria să vezi despre ce este vorba. Cu siguranţă o să găseşti extrem de mult jeg, dar vezi cu ocazia asta în ce stare se prezintă clapetele (ele cedează primele).

      Motoraşul acela cedează după ce se blochează clapetele de obicei, şi nu e tot timpul nevoie să-l schimbi.

      Te avertizez că ai de demontat ceva până să ajungi la galerie:
      - lista de mai jos e pentru w210, dar bănuiesc că în mare e acelaşi motor -
      • rezervorul de lichid pentru servo - doar desprins din suport
      • filtrul de motorina - desprins din suport
      • rampa de injectie - trebuie amorsata la final impreuna cu filtru de motorina
      • vascocuplajul - sper sa nu gresesc denumirea - cu ocazia asta o sa pierzi vreo 1-2 litri de lichid de racire


      Dacă o dai jos, să te uiţi cu atenţie la tije de sunt pe acolo, poate e vreuna sărită şi blochează tot mecanismul.

      Multă baftă!
      ...

      Comment


      • #4
        Ms foarte mult baieti pentru informatiile pretioase...joi o voi duce la inca cateva verificari de rutina...si dupa ma voi apuca de lucru (nu stiu cat de mult voi da jos din acea galerie, depinde de verdictul obtinut joi la tester).
        Uitasem sa mai mentionez inca o chestie la capitolul of-uri...dimineata cand se porneste motorul la rece....merge frumos, rotund si cel mai pretios lucru...SILENT...dar dupa aprox. 5 min (de la pornire) intra un fel de soc...iar injectia se aude ca lucreaza mult mai in forta...are un fel de prag de temperatura...dupa ce se incalzeste si se reporneste din nou , regimul de silent va fi din nou prezent doar daca temperetura motorului este sub 50-60grade ...si dupa alte 5 min....iar galagie de cdi obosit...joi sper sa ii dau de capat cu chestia asta (n-am idee ce poate fi - posibil senzori dati peste cap)

        Referitor la ultima mea nedumerire din primul post, aveti idee ce reprezinta cutia acea pe furtunul turbo care vine din radiator si duce spre galerie?
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #5
          Cu ajutorul colegului din Iasi (cristian c.), am schimbat 2 injectoare si debitmetru la masina....se comporta mult mai bine acum, inca mai scoate fum la demaraj undeva la jumatate acum...am scapat de vibratii si trage ceva mai bine. Cand se demareaza fumul il scoate undeva pana sa intre turbina complet undeva pana in 1700-1800 dupa...e curat pe toba....inca mai investighez...sau ma consolez cu gandul ca are o varsta si e prima generatie de cdi3 ...
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #6
            Are cumva si filtru de particule? Daca da o rezolvam. De multe ori filtru de particule craza mari probleme cu fumul si nu nummai.
            Daca masina este model mai vechi, nu are filtru de particule.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Are cumva si filtru de particule? Daca da o rezolvam. De multe ori filtru de particule craza mari probleme cu fumul si nu nummai.
              Daca masina este model mai vechi, nu are filtru de particule.
              Nu are...este printre primele aparatii de w211 - aprilie 2002
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Atunci este normal sa scoata ceva fum la plecare, fiindca este motor de putere. Daca se tureaza mai mult de 3000 si nu da DTC, totul este OK. Daca vrei fum mai putin sau deloc pina in 2000 de ture atunci se mai umbla la EGR.
                Partea buna este ca o data smecherit/reglat EGR nu se mai imbicseste nici o data cu mizga neagra. Il ai curat pe viata.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Atunci este normal sa scoata ceva fum la plecare, fiindca este motor de putere. Daca se tureaza mai mult de 3000 si nu da DTC, totul este OK. Daca vrei fum mai putin sau deloc pina in 2000 de ture atunci se mai umbla la EGR.
                  Partea buna este ca o data smecherit/reglat EGR nu se mai imbicseste nici o data cu mizga neagra. Il ai curat pe viata.
                  Daca scot mufa aia cu 4 pini de la valva egr, voi avea efecte secundare neplacute?
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #10
                    La un VW-Audi sau Opel, toate Euro3, orice biciclist poate sa dreaga problema cu EGR si sa pacaleasca ECU!
                    In schimb anual MERCEDES plateste 1,5 miliarde euro cu o armata de technicieni ca noi sa ne prindem miinile cind avem o problema la Mercedes/ iar tu crezi ca printr-o scoatere de mufa s-ar rezolva problema cu EGR?
                    Daca faci treaba asta, limitezi masina la 3000 cit ai zice peste. ECU la Mercedes nu merge smecherit cu una cu 2.

                    Insa eu am inteles cea ce vrei tu sa faci si nu este deloc rau. Dar oamenii care pot face treaba asta la motorizare 646........... si nu numai nu locuiesc in romania. As putea apela la ei pentru treaba asta dar astia nu vor moca.

                    Insa daca aveai motorizare 611...... Euro3, chestia pe care o doresti cu EGR o puteam face eu insumi. Eu tot de la ei am invatat. Poate peste niste luni sa pot face si la Euro4.
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Daca scot mufa aia cu 4 pini de la valva egr, voi avea efecte secundare neplacute?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF