Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vibratii dupa trecere prin apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii dupa trecere prin apa

    Buna ziua,

    Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.

  • #2
    La fel am patit si eu la Alfa. Dupa cateva plecari mai in forta, vibratia a disparut. Daca problema persista, este posibil sa se fi deformat placa de presiune a ambreiajului datorita diferentei de temperatura dintre piesele ambreiajului inainte si dupa intrarea in apa. Sper sa ma insel. Pentru inceput "freaca" putin ambreiajul. Sa nu iti fi intrat mizerie pe acolo.

    Comment


    • #3
      Originally posted by andrei_preoteasa View Post
      La fel am patit si eu la Alfa. Dupa cateva plecari mai in forta, vibratia a disparut. Daca problema persista, este posibil sa se fi deformat placa de presiune a ambreiajului datorita diferentei de temperatura dintre piesele ambreiajului inainte si dupa intrarea in apa. Sper sa ma insel. Pentru inceput "freaca" putin ambreiajul. Sa nu iti fi intrat mizerie pe acolo.
      Iti multumesc frumos pentru raspuns, cam la acest lucru m-am gandit si eu.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Andrey_e290 View Post
        Buna ziua,

        Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.

        Doar la a 1 a ? sau si la celelalte trepte ? logic ar fi ca daca ai probleme la placa sa se manifeste la toate treptele si nu doar la o singura treapta

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Doar la a 1 a ? sau si la celelalte trepte ? logic ar fi ca daca ai probleme la placa sa se manifeste la toate treptele si nu doar la o singura treapta
          Practic nu putea intra in viteza I deoarece vibratiile se amplificau proportional cu debreierea. La celelalte trepte nici nu am putut ajunge.

          Comment


          • #6
            Hai sa o luam logic : in momentul in care pornesti masina motorul se invarte ,odata cu el se invarte discul de ambreiaj ,placa de presiune, rulmentul si arborele din cutie doar ca nu ai pinioanele cuplate .Calci ambreiajul decuplezi discul de volanta ,introduci in viteza(cuplezi pinioanele ) si cand debreiezi ( cuplarea discului pe volanta ) masina incepe sa vibreze . Ambreierea si introducerea in viteza fara zgomote si socuri inseamna ca placa de presiune si rulmentul sunt bune ( parerea mea ) In schimb la debreiere cand discul trebuie sa preia sarcina incepe balul(disc sau volanta daca e cu masa dubla) .Incearca sa pornesti cu a 2 a de pe loc usor si vezi cum se manifesta ,daca face la fel e clar ca e din ambreiaj ,aceeasi problema o au si altii pe alte forumuri :

            http://vwforum.vw*********/index.php?showtopic=20006

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andrey_e290 View Post
              Buna ziua,

              Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.
              Intrebare : Apa a inundat compartimentul motor?
              Daca da, ia un spray pentru contacte si desfa toti senzorii, curata cu spray-ul si apoi pune-i inapoi. Eu am patit exact asa la un Opel Vectra C, pentru ca am trecut cu viteza printr-o balta care era pe tot drumul, si mi-a intrat apa in compartimentul motor, si erau senzorii de vina, pentru ca a intrat apa la ei. Nu puteam tura motorul, cand era in viteza aproape ca imi murea motorul, vibratii ciudate cand era in viteza, etc. Nu era mare lucru, chestia asta se intampla cand se uda senzorii . E o idee, eu zic sa incerci!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF