Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratii dupa trecere prin apa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii dupa trecere prin apa

    Buna ziua,

    Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.

  • #2
    La fel am patit si eu la Alfa. Dupa cateva plecari mai in forta, vibratia a disparut. Daca problema persista, este posibil sa se fi deformat placa de presiune a ambreiajului datorita diferentei de temperatura dintre piesele ambreiajului inainte si dupa intrarea in apa. Sper sa ma insel. Pentru inceput "freaca" putin ambreiajul. Sa nu iti fi intrat mizerie pe acolo.

    Comment


    • #3
      Originally posted by andrei_preoteasa View Post
      La fel am patit si eu la Alfa. Dupa cateva plecari mai in forta, vibratia a disparut. Daca problema persista, este posibil sa se fi deformat placa de presiune a ambreiajului datorita diferentei de temperatura dintre piesele ambreiajului inainte si dupa intrarea in apa. Sper sa ma insel. Pentru inceput "freaca" putin ambreiajul. Sa nu iti fi intrat mizerie pe acolo.
      Iti multumesc frumos pentru raspuns, cam la acest lucru m-am gandit si eu.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Andrey_e290 View Post
        Buna ziua,

        Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.

        Doar la a 1 a ? sau si la celelalte trepte ? logic ar fi ca daca ai probleme la placa sa se manifeste la toate treptele si nu doar la o singura treapta

        Comment


        • #5
          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
          Doar la a 1 a ? sau si la celelalte trepte ? logic ar fi ca daca ai probleme la placa sa se manifeste la toate treptele si nu doar la o singura treapta
          Practic nu putea intra in viteza I deoarece vibratiile se amplificau proportional cu debreierea. La celelalte trepte nici nu am putut ajunge.

          Comment


          • #6
            Hai sa o luam logic : in momentul in care pornesti masina motorul se invarte ,odata cu el se invarte discul de ambreiaj ,placa de presiune, rulmentul si arborele din cutie doar ca nu ai pinioanele cuplate .Calci ambreiajul decuplezi discul de volanta ,introduci in viteza(cuplezi pinioanele ) si cand debreiezi ( cuplarea discului pe volanta ) masina incepe sa vibreze . Ambreierea si introducerea in viteza fara zgomote si socuri inseamna ca placa de presiune si rulmentul sunt bune ( parerea mea ) In schimb la debreiere cand discul trebuie sa preia sarcina incepe balul(disc sau volanta daca e cu masa dubla) .Incearca sa pornesti cu a 2 a de pe loc usor si vezi cum se manifesta ,daca face la fel e clar ca e din ambreiaj ,aceeasi problema o au si altii pe alte forumuri :

            http://vwforum.vw*********/index.php?showtopic=20006

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andrey_e290 View Post
              Buna ziua,

              Stimati Domni ma confrunt cu urmatoarea situatie. Orasul a fost practic inundat, apa trecea peste tot de nivelul bordurilor. Am intrat cu E-290 TDI, 1996 in rulare, intr-o baltoaca, in care apa ajungea aproape de nivelul portierei. Franez, reduc viteza pana la aprox. 10 km/h, intru cu prudenta in apa (dupa alt autoturism care trecuse). Incerc sa schimb in viteza a I-a. La debreiere masina intra in vibratii. Apas pedala de ambreiaj - vibratiile dispar. Aceste lururi se repeta de nenumarate ori. Practic nu pot pleca de pe loc decat cu ambreijul foarte putin agatat. Din acel moment a rams o vibratie care se simte la intrarea in viteza I. Chitul de ambreiaj este nou, original, schimbat de 2 luni. Motorul a mers normal in tot timpul acelor operatii. Mecanicii masinii nu au solutii. Astept un punt de vedere de la dumneavoastra. Va multumesc.
              Intrebare : Apa a inundat compartimentul motor?
              Daca da, ia un spray pentru contacte si desfa toti senzorii, curata cu spray-ul si apoi pune-i inapoi. Eu am patit exact asa la un Opel Vectra C, pentru ca am trecut cu viteza printr-o balta care era pe tot drumul, si mi-a intrat apa in compartimentul motor, si erau senzorii de vina, pentru ca a intrat apa la ei. Nu puteam tura motorul, cand era in viteza aproape ca imi murea motorul, vibratii ciudate cand era in viteza, etc. Nu era mare lucru, chestia asta se intampla cand se uda senzorii . E o idee, eu zic sa incerci!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF