Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mersul gol, la rece si la cald...cum sta treaba ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersul gol, la rece si la cald...cum sta treaba ?

    Am un mb w210-e220cdi din 2000.Nu stiu exact cum sta problema cu relantiu.Cand o pornesc sta turata cam la 1200-1300,dupa un timp revine cam la 600-700.Cum sta aici problema?Se regleaza electronic dupa o anumita temperatura?La ce turatie e normal sa stea?Imi puteti da detalii?
    Salutare!!!

  • #2
    E normal sa stea mai turat cand e foarte rece si pe masura ce se incalzeste sa scada.Daca acul de la turometru sta fix(nu oscileaza sus-jos) si motorul merge rotund atunci nu este nicio probema.La motor de 2700cc,cutie tiptronik,sta relanti-ul la 600rpm,ceea ce mie imi place.
    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

    Comment


    • #3
      Originally posted by obsidianblack View Post
      E normal sa stea mai turat cand e foarte rece si pe masura ce se incalzeste sa scada.Daca acul de la turometru sta fix(nu oscileaza sus-jos) si motorul merge rotund atunci nu este nicio probema.La motor de 2700cc,cutie tiptronik,sta relanti-ul la 600rpm,ceea ce mie imi place.
      da cred e normal.Si mie imi place cam la 600 rpm,motorul merge "rotund",eu am vrut sa stiu daca e la anumita temperatura si in mod special daca relantiul este reglat electronic si nu are treaba cu partea mecanica

      Comment


      • #4
        Reglat electronic este sigur,mai ales la modelele acestea recente,cum ar fi si al tau.
        Temperatura exacta la care se stabilizeaza la 600rpm nu stiu sa ti-o spun.
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #5
          in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Originally posted by popeye_pmm View Post
            in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
            ecu e calculatorul nu?ca am carte tehnica da e in germ si nu inteleg

            Comment


            • #7
              Da.. ecu (engine control unit) e calculatorul

              Comment


              • #8
                De fapt Fuel Injection ECU face asta, ca mai sunt si alte tipuri de ECU...


                PS: Nu se zice Relantiu, se zice ralanti.
                http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by S Klasse View Post

                  PS: Nu se zice Relantiu, se zice ralanti.
                  whatever...

                  Comment


                  • #10
                    ...mortzii mamii lui de mers in gol, ca sa fie in romaneshte, ca titlul nu l-ar schimba careva, da de facut pe deshteptzii, grupa...

                    Comment


                    • #11
                      ecu

                      Originally posted by popeye_pmm View Post
                      in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
                      corect pop.
                      la pornire peretii cil. motor sant reci si ca atare necesita combustibil mai mult care sa compenseze pierderile . se impune folosirea unui despozitiv automat "warm up " care sa controleze deplasarea plunjerului central lasind fanta mai mare pentru combustibil mai mult ,binenteles corelat si cu aer (taler admisie) corespunzator si binenteles turatia.
                      cu debitul pompei este un pic cam paradoxal fii atent...asa am crezut si eu : ca pompa isi modifica si ea debitul functie de inf. primite de la ECU. dar o cercetare mai in profunzime m-a condus la descoperirea urmatoare :
                      pompa electrica(roller cell) livreaza combustibil la pres .de cca 5 barr si debit constant .modificarea parametrilor amestecului este facuta de warm up device care are un bimetal ce primeste informatia de la un traductor de temp. plasat pre motor.cand motorul s-a incalzit ' warm up ' iese din schema iar plunjerul central revine la modul lui normal de functionare.
                      toata stima
                      steen

                      Comment


                      • #12
                        Asa este cu pompa ca baga un debit constant indiferent daca accelerezi sau nu. Doar pe retur revine mai mult sau mai putin combustibil in functie de turatie si de cat are nevoie motorul.

                        Comment


                        • #13
                          Ecu

                          Originally posted by cristi_fulger View Post
                          Asa este cu pompa ca baga un debit constant indiferent daca accelerezi sau nu. Doar pe retur revine mai mult sau mai putin combustibil in functie de turatie si de cat are nevoie motorul.
                          mai plastic ,functie de sarcina intervin anumite dispozitive (injector de pornire,warm up..si altele care "musca "din fluxul de combustibil..
                          vorba mea
                          cand e frig ,eu musc nu gluma ,
                          cand e cald ..mai uit la luna ,
                          cand nu am chef nu !si nu !
                          dar ma tem de ECU...???
                          tecnik lirics poem vol7.
                          by Steen

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF