Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mersul gol, la rece si la cald...cum sta treaba ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersul gol, la rece si la cald...cum sta treaba ?

    Am un mb w210-e220cdi din 2000.Nu stiu exact cum sta problema cu relantiu.Cand o pornesc sta turata cam la 1200-1300,dupa un timp revine cam la 600-700.Cum sta aici problema?Se regleaza electronic dupa o anumita temperatura?La ce turatie e normal sa stea?Imi puteti da detalii?
    Salutare!!!

  • #2
    E normal sa stea mai turat cand e foarte rece si pe masura ce se incalzeste sa scada.Daca acul de la turometru sta fix(nu oscileaza sus-jos) si motorul merge rotund atunci nu este nicio probema.La motor de 2700cc,cutie tiptronik,sta relanti-ul la 600rpm,ceea ce mie imi place.
    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

    Comment


    • #3
      Originally posted by obsidianblack View Post
      E normal sa stea mai turat cand e foarte rece si pe masura ce se incalzeste sa scada.Daca acul de la turometru sta fix(nu oscileaza sus-jos) si motorul merge rotund atunci nu este nicio probema.La motor de 2700cc,cutie tiptronik,sta relanti-ul la 600rpm,ceea ce mie imi place.
      da cred e normal.Si mie imi place cam la 600 rpm,motorul merge "rotund",eu am vrut sa stiu daca e la anumita temperatura si in mod special daca relantiul este reglat electronic si nu are treaba cu partea mecanica

      Comment


      • #4
        Reglat electronic este sigur,mai ales la modelele acestea recente,cum ar fi si al tau.
        Temperatura exacta la care se stabilizeaza la 600rpm nu stiu sa ti-o spun.
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #5
          in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Originally posted by popeye_pmm View Post
            in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
            ecu e calculatorul nu?ca am carte tehnica da e in germ si nu inteleg

            Comment


            • #7
              Da.. ecu (engine control unit) e calculatorul

              Comment


              • #8
                De fapt Fuel Injection ECU face asta, ca mai sunt si alte tipuri de ECU...


                PS: Nu se zice Relantiu, se zice ralanti.
                http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by S Klasse View Post

                  PS: Nu se zice Relantiu, se zice ralanti.
                  whatever...

                  Comment


                  • #10
                    ...mortzii mamii lui de mers in gol, ca sa fie in romaneshte, ca titlul nu l-ar schimba careva, da de facut pe deshteptzii, grupa...

                    Comment


                    • #11
                      ecu

                      Originally posted by popeye_pmm View Post
                      in functie de teperatura motorului ecu regleaza amestecul si implicit debitul pompei
                      corect pop.
                      la pornire peretii cil. motor sant reci si ca atare necesita combustibil mai mult care sa compenseze pierderile . se impune folosirea unui despozitiv automat "warm up " care sa controleze deplasarea plunjerului central lasind fanta mai mare pentru combustibil mai mult ,binenteles corelat si cu aer (taler admisie) corespunzator si binenteles turatia.
                      cu debitul pompei este un pic cam paradoxal fii atent...asa am crezut si eu : ca pompa isi modifica si ea debitul functie de inf. primite de la ECU. dar o cercetare mai in profunzime m-a condus la descoperirea urmatoare :
                      pompa electrica(roller cell) livreaza combustibil la pres .de cca 5 barr si debit constant .modificarea parametrilor amestecului este facuta de warm up device care are un bimetal ce primeste informatia de la un traductor de temp. plasat pre motor.cand motorul s-a incalzit ' warm up ' iese din schema iar plunjerul central revine la modul lui normal de functionare.
                      toata stima
                      steen

                      Comment


                      • #12
                        Asa este cu pompa ca baga un debit constant indiferent daca accelerezi sau nu. Doar pe retur revine mai mult sau mai putin combustibil in functie de turatie si de cat are nevoie motorul.

                        Comment


                        • #13
                          Ecu

                          Originally posted by cristi_fulger View Post
                          Asa este cu pompa ca baga un debit constant indiferent daca accelerezi sau nu. Doar pe retur revine mai mult sau mai putin combustibil in functie de turatie si de cat are nevoie motorul.
                          mai plastic ,functie de sarcina intervin anumite dispozitive (injector de pornire,warm up..si altele care "musca "din fluxul de combustibil..
                          vorba mea
                          cand e frig ,eu musc nu gluma ,
                          cand e cald ..mai uit la luna ,
                          cand nu am chef nu !si nu !
                          dar ma tem de ECU...???
                          tecnik lirics poem vol7.
                          by Steen

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF