Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

schimbul filtrului de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbul filtrului de motorina

    Stiu ca este o problema banala dar vreau sa o cunosc . Am un mercedes E 22o CDI din 2000, am vrut sa schimb filtrul de motorina si am inceput sa ma documentez , sa intreb de fapt cum se schimba. Imainte de mb am avut un batran wolksvagen la care ii sachimbam eu filtrul de motorina,il dadeam jos pe cel vechi iar in cel nou puneam motorina sau daca nu il umpeleam cu motorina dasfaceam furtunul de la pompa de injectie tragem motorina pana se umplea filtrul si furtunul il puneam in capul pompei, cheie si pornea din prima .
    La mb m-am dus la mecanic, a schimbat filtrul, fiind si eu de fata, si a incept sa de-a la cheie. Bineinteles a pornit foarte greu , filtrul fiind gol . Atat a dat la cheie (6-7 ori ) , la un moment dat am crezut ca nu mai porneste. Pana la urma a pornit, dar cu eforturi (bateria , electromotorul, plus motorul in gol) Asa se schimba filtrul de motorina ? Nu cred. A avut efecte negative asupra motorului saa alte componente, in afara de baterie si electromotor ?

  • #2
    Efecte negative prea mari nu are. Ideea era ca pornea mai usor daca filtrul era umplut in prealabil cu motorina si daca se desfacea (se slabea) o conducta de la un injector pt a se aerisi mai repede instalatia. Cam asa procedez eu cand schimb filtrul de motorina. Alta modalitate nu cunosc desi din cate stiu eu la alte marci exista si un sistem de amorsare a instalatiei de joasa presiune in momentul in care se face acest schimb de filtru. Am ramas si eu surprins in momentul in care am facut primul schimb de filtru ca asa greu se face amorsarea la un Mercedes, eu care inainte am mai avut un Opel Astra si la care schimbul de filtru se facea cam la fel cum il faceai tu la "Wolsvagin". Adica il umpleai cu motorina, il puneai la loc si o lua din prima. La a mea masina cam la a treia cheie o ia din loc, merge un pic balanganind pana ii strang acea conducta de la injector de care ziceam ca in prealabil o slabesc un pic.

    Comment


    • #3
      Originally posted by florineasca View Post
      Efecte negative prea mari nu are. Ideea era ca pornea mai usor daca filtrul era umplut in prealabil cu motorina si daca se desfacea (se slabea) o conducta de la un injector pt a se aerisi mai repede instalatia. Cam asa procedez eu cand schimb filtrul de motorina. Alta modalitate nu cunosc desi din cate stiu eu la alte marci exista si un sistem de amorsare a instalatiei de joasa presiune in momentul in care se face acest schimb de filtru. Am ramas si eu surprins in momentul in care am facut primul schimb de filtru ca asa greu se face amorsarea la un Mercedes, eu care inainte am mai avut un Opel Astra si la care schimbul de filtru se facea cam la fel cum il faceai tu la "Wolsvagin". Adica il umpleai cu motorina, il puneai la loc si o lua din prima. La a mea masina cam la a treia cheie o ia din loc, merge un pic balanganind pana ii strang acea conducta de la injector de care ziceam ca in prealabil o slabesc un pic.
      Mersi pentru raspuns. Am inteles ca dupa ce montezi filtrul cel nou trebuie sa pui contactul de 4-5 ori si se umple automat filtrul de motorina. Aerisirea se face singura in mers timp de cateva minute . O sa incerc la schimbul urmatorului filtru de motarina. Sa auzim numai de bine.

      Comment


      • #4
        Daca are pompa de alimentare electrica e valabil

        Comment


        • #5
          Mda. Daca are. Si cum a mea nu are dau automate in toata regula. Dupa vreo 3-4 o ia din loc.

          Comment


          • #6
            Mai merge o manevra. Tragi cu guritza de pe furtunul de retur de la pompa de injectzie. Cam necesita falci zdravene, dar scuteshti electromotorul de un chin.

            Comment


            • #7
              Ooooooleu..... O fetitza ar fi buna la faza asta.....

              Comment


              • #8
                Eee, aia e buna sa suga alta tzava, nu de motorina...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by balicagigi View Post
                  La mb m-am dus la mecanic, a schimbat filtrul, fiind si eu de fata, si a incept sa de-a la cheie. Bineinteles a pornit foarte greu , filtrul fiind gol . Atat a dat la cheie (6-7 ori ) , la un moment dat am crezut ca nu mai porneste. Pana la urma a pornit, dar cu eforturi (bateria , electromotorul, plus motorul in gol) Asa se schimba filtrul de motorina ? Nu cred. A avut efecte negative asupra motorului saa alte componente, in afara de baterie si electromotor ?
                  Greseala mecanicului a fost ca nu a umplut bazinul (unde se afla filtrul de motorina) cu motorina. Reparatiile simple sau consumabilele nu le fac la reprezentanta mercedes ci la un mecanic priceput care lucreaza doar la masini mercedes. Imi aduc aminte ca dupa ce a pus filtrul nou in suportul de filtru motorina a adaugat motorina in acesta. Apoi a pus capacul (prin filetare) si a adaugat cu o seringa prin centrul capacului motorina pina acesta s-a umplut. Apoi a pus furtunul cu teul acestuia in centrul capacului precum si siguranta. Dupa aceasta un alt mecanic a dat la cheie iar mecanicul aflat langa masina a accelerat (actionand cablu de acceleratie) masina a pornit din prima.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Danny_bb View Post
                    Daca are pompa de alimentare electrica e valabil
                    Intrebare: W202 C220 CDI din 99 are aceasta pompa? Stiu ca la bmw 320d tot din acelasi an exista,si as vrea sa stiu daca si cei de la Mercedes au montat.
                    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by balicagigi View Post
                      Stiu ca este o problema banala dar vreau sa o cunosc . Am un mercedes E 22o CDI din 2000, am vrut sa schimb filtrul de motorina si am inceput sa ma documentez , sa intreb de fapt cum se schimba. Imainte de mb am avut un batran wolksvagen la care ii sachimbam eu filtrul de motorina,il dadeam jos pe cel vechi iar in cel nou puneam motorina sau daca nu il umpeleam cu motorina dasfaceam furtunul de la pompa de injectie tragem motorina pana se umplea filtrul si furtunul il puneam in capul pompei, cheie si pornea din prima .
                      La mb m-am dus la mecanic, a schimbat filtrul, fiind si eu de fata, si a incept sa de-a la cheie. Bineinteles a pornit foarte greu , filtrul fiind gol . Atat a dat la cheie (6-7 ori ) , la un moment dat am crezut ca nu mai porneste. Pana la urma a pornit, dar cu eforturi (bateria , electromotorul, plus motorul in gol) Asa se schimba filtrul de motorina ? Nu cred. A avut efecte negative asupra motorului saa alte componente, in afara de baterie si electromotor ?

                      Simple se desface capacu din partea dreapta cum te uiti la motor prin desfiletare se scoate cartusu (elementul filtrant) se sterge bine capacu pe interior eu am gasit putina apa inautru si l-am sters ,apoi se pune filtrul nou se umple cu motorina curata se pune capacu prin infiletare si se da la automat,asta bineinteles sa fie un mecanic nu toti cizmarii de la colt de strada care si-au deschis si ei un garaj si gata au service auto .Cu stima.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF