Stiu ca este o problema banala dar vreau sa o cunosc . Am un mercedes E 22o CDI din 2000, am vrut sa schimb filtrul de motorina si am inceput sa ma documentez , sa intreb de fapt cum se schimba. Imainte de mb am avut un batran wolksvagen la care ii sachimbam eu filtrul de motorina,il dadeam jos pe cel vechi iar in cel nou puneam motorina sau daca nu il umpeleam cu motorina dasfaceam furtunul de la pompa de injectie tragem motorina pana se umplea filtrul si furtunul il puneam in capul pompei, cheie si pornea din prima .
La mb m-am dus la mecanic, a schimbat filtrul, fiind si eu de fata, si a incept sa de-a la cheie. Bineinteles a pornit foarte greu , filtrul fiind gol . Atat a dat la cheie (6-7 ori ) , la un moment dat am crezut ca nu mai porneste. Pana la urma a pornit, dar cu eforturi (bateria , electromotorul, plus motorul in gol) Asa se schimba filtrul de motorina ? Nu cred. A avut efecte negative asupra motorului saa alte componente, in afara de baterie si electromotor ?
La mb m-am dus la mecanic, a schimbat filtrul, fiind si eu de fata, si a incept sa de-a la cheie. Bineinteles a pornit foarte greu , filtrul fiind gol . Atat a dat la cheie (6-7 ori ) , la un moment dat am crezut ca nu mai porneste. Pana la urma a pornit, dar cu eforturi (bateria , electromotorul, plus motorul in gol) Asa se schimba filtrul de motorina ? Nu cred. A avut efecte negative asupra motorului saa alte componente, in afara de baterie si electromotor ?
Comment