As avea nevoie sfatul dvs. : Am curatat complet sistemul de admisie :turbo, furtune, intercooler, EGR etc.Masina mergea ok, dar de putin timp, am observat ca din nou am problema care o aveam inainte de a face curat intre cele mentionate mai sus.Din nou a intrat pe program de urgenta! Problema= ulei in sistemul de admisie! Deci, este posibil sa fie dus turbo?Sau senzori? Sau garnituri?? Mentionez ca uleiul din motor nu a scazut, cel putin nu vizibil. Astept idei, sau sugestii. Multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Turbina???
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by Luxian View PostUlei pe admisie este normal să fie. Atunci când scade nivelul în motor din cauza asta e deja o problemă.
La galeria de admisie ai verificat dacă mai merge motoraşul sau dacă mai sunt clapetele întregi?
Ai fost cu ea la tester?. Te referi la clapetele de la furtune sau intercooler??
Din cate stiu eu, pe galerie exista doar turbina care face presiune in intercooler, iar dupa aia ajunge in EGR, iar mai apoi in motor. Iar revin, totusi, e posibil sa fie chiar asa de mult incat sa imi detecteze eroarea? Pentru ca nu mi se pare normal sa fie dintr-odata asa de mult.Ma gandesc ca, daca era putin ulei nu aveam probleme gen eroare.Totusi curatarea a fost facuta acum o luna, deci????
Comment
-
-
Daca dai capacul jos de la motor, poti vedea capatul tijei, unde se prinde prima clapeta.
De obicei clapeta aceia cedeaza prima. Tot cu capacul jos se poate vedea si daca motorasul misca acea tija atunci cand turezi masina.
Din pacate nu am poze, si nici nu cred ca te ajuta acest mod de verificare. De multe ori cand cedeaza motorasele, dau erori aletor, adica cand merg cand nu merg.
Cel mai sigur e testarea cu Star, unde iti apar si erorile stocate. Adica nu numai daca merge atunci pe moment, ci si daca ai s-a intamplat sa nu mearga in trecut....
Comment
-
Originally posted by Luxian View PostDaca dai capacul jos de la motor, poti vedea capatul tijei, unde se prinde prima clapeta.
De obicei clapeta aceia cedeaza prima. Tot cu capacul jos se poate vedea si daca motorasul misca acea tija atunci cand turezi masina.
Din pacate nu am poze, si nici nu cred ca te ajuta acest mod de verificare. De multe ori cand cedeaza motorasele, dau erori aletor, adica cand merg cand nu merg.
Cel mai sigur e testarea cu Star, unde iti apar si erorile stocate. Adica nu numai daca merge atunci pe moment, ci si daca ai s-a intamplat sa nu mearga in trecut.
Comment
-
Originally posted by grigorean View PostUnul din efecte ar fi limitarea in turatie la valoarea de 3000 de ture.
Comment
-
Modul avarie la motor apare din mai multe cauze, de obicei apare de fiecare data cand calculatorul seziseaza o eroare ce ar putea afecta mersul motorului. In general, cauzele sunt:
- debimetru defect - trimite valori aiurea catre ecu
- geometrie variabila turbina blocata / electrovalva arsa
- turbina defecta
- egr defect / murdar
- galerie de admisie blocata / motoras de comanda ars
E greu sa-ti dai seama care din problemele astea le ai pana nu mergi la un tester....
Comment
-
Nu contest faptul ca pot fi multe piese defecte dar...
Incearca te rog urmatoarea operatiune:
-deschizi capota;
-in partea soferului (dreapta ta cum te uiti la motor), pe tubulatura ce urca din intercooler (cea din plastic tare) este amplasat un senzor;
-se vede un fir ce intra in el la capat cu o mufa;
-scoate mufa - are doua cleme: una in sus si alta in jos - vertical. Trebuie apasate;
-acum vei putea apasa pe clemele senzorului care sunt tot doua dar dispuse in plan orizontal. Scoate-l afara. Are un filamentin forma de V si in capat o 'biluta' (aia e o termocupla);
-sigur e negru din cauza vaporilor de ulei din intercooler. Curata-l cu un spray-contact;
-monteaza-l la loc - in ordine inversa;
-da o tura cu masina si vezi daca mai face la fel. Daca da, dar mai tarziu (15 min, o zi, etc), atunci cumpara unul nou si ai rezolvat problema.
Este vorba de "senzorul de temperatura aer". Panarama asta de senzor, care costa 50 lei (nu pe original), este 'vinovat' de multe erori. El se deterioreaza in timp, dar mai ales din cauza prezentei vaporilor de ulei in intercooler care vin apoi peste el.
Am avut o problema identica si mai sunt destui cu aceste simptome care de cele mai multe ori nu apar daca mergi prin oras. Adica faci multe opriri ale motorului si se reseteaza erorile. Dar iesi cu ea la drum si deodata constati ca abia mai depasesti o Raba.
Senzorul asta citeste calitatea aerului si nefunctionand corect va da comanda la ECU sa taie din cantitatea de aer ce iese din turbina (prin geometria variabila) => aer putin pt motorina ce trebuie arsa => mult fum negru, care nu poate trece tot prin tubulatura de recirculare, desi EGR isi deschide supapa la maxim => multe gaze nearse (fum negru) pe evacuare, care este citit de sondele lambda => lambda citeste "polutie mare" si "crede" ca EGR-ul nu lucreaza => da comanda la ECU sa 'bage motorul in avarie' - adica taie si turbina si cantitatea de motorina, lasand sa vina motorina atata cat motorul poate functiona ca un 'aspirat normal' cat sa ajungi pana la service.
Acuma, la service, iti "baga testerul", ca doar avem tehnologie, iti gaseste ca EGR nu lucreaza (1400 RON). Apoi constati ca nu merge si iti zice ca trebuie si turbina (muuuulti RON). Cand colo trebuia sa schimbi o panarama de senzor de 50 RON.
Si tot asa se face, stiti voi bine. Dar exista aici, pe forum, colegi ce folosesc testerul si stiu sa il interpreteze - la ei cautati ajutor !!! Astfel veti scuti muuulti bani.
Daca se considera ca am facut reclama fara a avea dreptul cuiva, desi personal nu ma stiu cu niciunul, as dori sa primesc ban, dar sa nu se stearga ce am scris.
Multumesc si succes tuturor !!!
Comment
-
[QUOTE=zang;134572]Nu contest faptul ca pot fi multe piese defecte dar...
Multumesc pentru sfaturi zang. As fi vrut sa incerc operatia, dar din "pacate"masina este plecata la vopsit, si o sa mai fie cam vreo 2 saptamani. Eu am fost intr-o mica excursie pe TransFagarasan cu un amic si doar acum am ajuns sa vad ceea ce tu ai postat. Promit ca o sa incerc! Multumesc anticipat!
Comment
-
Daca nu scade nivelul de ulei din motor, nu baga in seama uleiul ce se gaseste in intercooler. Pana la urma ce da pe tester?
[QUOTE=SirDeadline;136601]Originally posted by zang View PostNu contest faptul ca pot fi multe piese defecte dar...
Multumesc pentru sfaturi zang. As fi vrut sa incerc operatia, dar din "pacate"masina este plecata la vopsit, si o sa mai fie cam vreo 2 saptamani. Eu am fost intr-o mica excursie pe TransFagarasan cu un amic si doar acum am ajuns sa vad ceea ce tu ai postat. Promit ca o sa incerc! Multumesc anticipat!
Last edited by Mercedes-cdi; 05-30-2010, 16:11 PM.
Comment
-
Salut
Multumesc de informatie ZANG am facut cea ce ai descris tu mai sus si asa a fost. Saptamana care vine tocmai ma pregateam de un tester ptr ca scotea foarte mult fum negru si era cam putruroasa. Recomand si altora care au aceleasi probleme; operatiunea a durat 3 minute si e foarte simpla.Acesta este senzorul:Attached Files
Comment
-
Nu prea este plauzibla solutia.
Daca vad eu bine in poza, asta este senzorul temperatura aer care iti masoara aerul ce intra pe galerie/ daca era senzorul ars sau cu circuit deschis, temperatura pe cre o vede ECU este de -40C. Intradevar este posibil ca din cauza asta masina sa scoata ceva fum negru, dar in nici un caz nu are cum sa fie puturoasa. Pe semne ca masina ta a mai avut si altceva.
Originally posted by exiespot View PostMultumesc de informatie ZANG am facut cea ce ai descris tu mai sus si asa a fost. Saptamana care vine tocmai ma pregateam de un tester ptr ca scotea foarte mult fum negru si era cam putruroasa. Recomand si altora care au aceleasi probleme; operatiunea a durat 3 minute si e foarte simpla.Acesta este senzorul:
Comment
Comment