Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibreaza volanul si masina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Flansa de la amortizorul de pe partea vatamata e ok ? Ma gandesc ca socul primit la luarea acelei gropi la simtit si amortizorul nu numai articulatiile .Posibil sa ai probleme la fuzeta ;echilibrarea rotilor se face jos de pe masina ,unghiul de fuga se face static fara a se invarti rotile deci problema e in momentul cind roata lucreaza ,daca roata(geanta+ cauciuc) si geometria sunt ok atunci nu ramane decit sa verifici fuzeta.La geometrie daca ai fi avut vre-un joc in directie te-ar fi anuntat ,deobicei nu vor sa faca geometria daca articulatiile sunt slabe decit pe raspunderea clientului


    Cardanul se simte si in linie dreapta si in curba

    Comment


    • #17
      Problema este ca au sesizat si ei vibratia dar ca in urma verificarilor totul este OK. Nimeni neputand sa-mi dea un raspuns concret. Toti dau vina ba pe cauciucuri, ba pe jante etc. Acum, eu nu i-am intrebat ce anume au verificat. Am sa incerc sa ma implic mai mult si sa pun mai multe intrebari sau chiar sa fiu de fata la verificari. Parca de fuzeta, am adus-o odata in discutie si mi s-a raspuns ca daka ar fi fost vreo problema, ar fi aparut la geometrie. Cum se poate verifica fuzeta? Dar flansa? Merci anticipat pt sfaturi!

      Comment


      • #18
        Poate nu e cazul la tine dar cine stie...mie, dupa ce am iesit din vulcanizare la cateva zile , mi-au cazut plumbii de pe 2 roti si vibra. Verifica si tu si poate scapi cu dauna de 10 roni.

        Comment


        • #19
          Confirm și eu cele spuse cj66hun. La roțile de aliaj se pierd foarte ușori plumbii ăia aplicați / lipiți. Mai ales dacă mergi pe la spălătorie între timp. Ultima oară am rugat pe băieți să-mi pună plumbi din ăia de roți de tablă, de se prind pe buza jantei. Deși arata ca naiba, n-am mai avut probleme.

          Update: O altă posibilitate ar fi și cauciucurile. Dacă pe standul de echilibrare totul e ok, e posibil să fie cauciucul îmbătrânit. De exemplu dacă se rupe un fir în el, atunci la viteză mare începe să vibreze. Tot pe stand, la vulcanizare ar trebui să-ți zică băieții dacă janta e ok sau nu (vezi să nu nimerești la cei care și îndreaptă, și zic că toate jantele sunt strâmbe).

          La fel, mai pot să fie discurile de pe față ovalizate, dar ar face mai rău la frânare și ți-ai da seama.
          Last edited by Luxian; 11-30-2011, 11:58 AM.
          ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by cristian1981 View Post
            Buna dimineata colegi!Am si eu un dubiu referitor la vibratii la volan si a masini la o viteza intre 120-140km/h.Odata ce ajung la viteza de 110-120 masina incepe sa vibreze iar odata depasita viteza de 140 nu mai se simte nici o vibratie.Am reechilibrat rotile dar tot asa se intampla,e posibil sa fie ovalizate cauciucurile?Tin sa precizez ca am cauciucuri cu batistrada de 5mm deci aproape de limita impusa de lege(4mm),ar cam fi de schimbat dar avand in vedere ca sunt de 18" si sunt destul de scumpe as fi preferat sa le folosesc pe astea la maxim.Am auzit ca este posibil sa se fi ovalizat avand in vedere ca eu folosesc masina doar la sfarsit de saptamana si este posibil sa isi revina la un drum mai lung avand in vedere ca se incalzesc,acest lucru l-am aflat de la un prieten care lucreaza la o vulcanizare.Astept pareri de la voi.Multumesc anticipat!
            Clar sunt gumele.Mai ales daca nu sunt marca.La un cauciuc de calitate la echilibrat nu trebuie sa puna mai mult de 10/15g de plunbi.Un cauciuc nou are7/ 8mm si limita e1,6mm.

            Comment


            • #21
              Si eu am aceeasi problema cu cauciucurile de iarna... la 120-130 imi tremura si mie volanul. Am echilibrat rotile de 2 ori si tot asa este. Cauciucurile sunt noi, le-am luat anul asta, dimensiunea e corecta, presiunea suficienta, iar aparatul de calibrat arata ca rotile sunt echilibrate. DIn cate mi s-a spus am 2 variante:
              1. Nu e de treaba aparatul si calibreaza aiurea.... deci incearca si tu sa calibrezi si in alta parte.
              2. Ar fi o problema cu prezoanele in conditiile in care am schimbat jentile cu altele :-??
              Acum nu stiu... maine ma duc in alta parte sa le calibrez sa vedem ce si cum
              "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

              Comment


              • #22
                Originally posted by Phaidoncool View Post
                Si eu am aceeasi problema cu cauciucurile de iarna... la 120-130 imi tremura si mie volanul. Am echilibrat rotile de 2 ori si tot asa este. Cauciucurile sunt noi, le-am luat anul asta, dimensiunea e corecta, presiunea suficienta, iar aparatul de calibrat arata ca rotile sunt echilibrate. DIn cate mi s-a spus am 2 variante:
                1. Nu e de treaba aparatul si calibreaza aiurea.... deci incearca si tu sa calibrezi si in alta parte.
                2. Ar fi o problema cu prezoanele in conditiile in care am schimbat jentile cu altele :-??
                Acum nu stiu... maine ma duc in alta parte sa le calibrez sa vedem ce si cum
                Am fost la vulcanizare si s-a rezolvat problema. Cauciucurile erau putin ovalizate si le-a intors pe janta cu o juma de tura pana au fost aproape perfecte. Deci am scapat de problema cu prezoanele sau ca nu sunt bune jentile... Intreaba si tu daca nu sunt ovalizate cauciucurile cand mergi la vulcanizare
                "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF