Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

debitmetru aer E 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • debitmetru aer E 200 CDI

    salut imi ziceti va rog si mie unde este debitmetrul de aer si cum se poate verifica daca functioneaza .La service mi-a zis ca e defect si costa 1200 lei mi se pare fff mult si nu l-am inlocuit.Se poate curata sau asa ceva?

  • #2
    http://www.okazii.ro/catalog/3963642...s-Siemens.html

    http://www.okazii.ro/catalog/3970796...K-E320-ML.html

    Exagerat de mult, cauta pe la distribuitorii de piese, se gaseste la cel mult jumatate din pretul zis de tine...sau la dezmembrari. Aa...si nu se poate curata/reconditiona (teoretic sunt solutii, dar practic nu sunt sanse de 100% sa iasa treaba ok, in orice caz nu se compara cu unul nou)

    Cum se manifesta motoru? Ce probleme ai? La tester ai fost? Ce erori ai?
    Attached Files
    Last edited by flavius89; 04-08-2010, 14:42 PM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Se poate curata debitmetrul , o procedura o gasesti chiar aici http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm .
      Cu un spray de contacte poti curata si contactele acestuia.
      Insa nu inseamna neaparat ca va da rezultate.Pretul la care l-ai gasit oricum e exagerat.Nu trebuie cumparat cu tot cu tubulatura , deci se poate si la pret de 4-5 milioane.
      Ca sa il verifici daca e sau nu stricat , scoate mufa acestuia si vezi daca apar schimbari in functionarea motorului.Acesta este situat pe tubulatura de admisie , dupa filtrul de aer inspre motor.Despre ce masina este vorba?

      Comment


      • #4
        Am avut citeva cazuri in care oamenii au schimbat debimetrele de aer cu ceva ieftin.
        Concluzie: dupa aceea le dadea pe tester ca nu mai baga turbina. Adica testerul era dus in eroare. Am bagat alt debimetru original si pe tester dadea ca turbina baga perfect.

        DEBIMETRU este un senzor de masura si precizie. In functie de el variaza si functionarea motorului.

        Va pot eu da un debimetru de aer ca sa faceti proba. In felul asta va convingeti daca problema este de la debimetru sau daca este de la altceva. (citeoadata oamenii mai gresesc in privinta diagnosticului)
        Originally posted by casaluxsibiu View Post
        salut imi ziceti va rog si mie unde este debitmetrul de aer si cum se poate verifica daca functioneaza .La service mi-a zis ca e defect si costa 1200 lei mi se pare fff mult si nu l-am inlocuit.Se poate curata sau asa ceva?

        Comment


        • #5
          În Timişoara la reprezentanţă, m-am interesat cât costă un debitmetru pentru E270 CDi 2001, şi preţul era de 90 euro (aprox). În magazin (CICLOP) aveau începând cu 280 lei Pielburg.

          La fel ca toată lumea, recomand să-l iei original. Astea ieftine te pot lăsa şi după 2 săptămâni.
          ...

          Comment


          • #6
            probleme debitmetru

            Probleme maf -debitmetru w212 an 2011, 2154 CM 100KW, dat pe tester , cumparat altul de la mercedes si aceiasi eroare , verificat instalatie , functionala , are cineva unu functional pt a verifica dc si cel cumparat e stricat sau sunt alte probleme pe instalatie cod debitmetru aa 6510900048
            as vrea sa fac o verificare inainte de a merge cu el la reprezentanta

            zona Bucuresti

            multumesc
            Last edited by cl600; 12-23-2015, 23:48 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by motosoft View Post
              Probleme maf -debitmetru w212 an 2011, 2154 CM 100KW, dat pe tester , cumparat altul de la mercedes si aceiasi eroare , verificat instalatie , functionala , are cineva unu functional pt a verifica dc si cel cumparat e stricat sau sunt alte probleme pe instalatie cod debitmetru aa 6510900048
              as vrea sa fac o verificare inainte de a merge cu el la reprezentanta

              zona Bucuresti

              multumesc
              La 212 debitmetru trebuie calibrat, degeaba te duci cu el la reprezentanta, poate doar sa il monteze corect.

              Noi maine avem inchis, insa ajung cumva in jurul pranzului pe la atelier si daca vrei il pot calibra eu sa cel putin sa iti spun care este problema.
              Ai nr si adresa in semnatura mea.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                luni dau un telefon si poate ma rezolvi si cu problema la injectoare sa nu fie din soft si astea ca au fost inversate de mecanic si nu le mai stia ordinea pe pistoane. merci

                Comment


                • #9
                  OK, fara probleme, de luni dupa 11.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara.

                    La masina mea w211, e 220, an 2002, i-am inlocuit in urma cu circa 2 luni, 2 injectoare cu altele noi marca Bosch. La scurt timp dupa asta apare limp mode, merg la STAR si concluzioneaza ca debitmetru nu functioneaza in parametrii, desi timp de 4 ani masina a mers normal cu aceleasi erori la graficul debitmetrului...ok zic poate cu noile injectoare ECU nu vrea sa mearga decat in parametrii pe care ii citeste un debitmetru bun si atunci il schimb, si cumpar unul Pierburg nou.
                    Rezultatul este ca masina trage mult mai bine insa a crescut consumul, adica de la 9-10 la 13-14 in acelasi oras, in aceleasi conditii de tafic.
                    Acum un an am schimbat termostatul fiindca nu urca peste 60 de grade acum dupa 30 de minute de circulat prin oras nu trece de 80.
                    Nu mai stiu pe ce piesa sa banuiesc de extra-consum: injectoare, debitmetru, termostat ? Voi ce parere aveti ?
                    Noul E-Class 2017

                    Comment


                    • #11
                      Incearca si schimba termostatul.La mine dupa ce am schimbat termostatul [deschide la 87-90] a scazut consumul [a revenit la normal]

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sv90gmr View Post
                        Incearca si schimba termostatul.La mine dupa ce am schimbat termostatul [deschide la 87-90] a scazut consumul [a revenit la normal]
                        Dupa 34 de minute de functionare neintrerupt, temperatura apei tot nu trece de 80. Mirarea mea este fiindca exact acum un an am montat termostat nou Wahler si banuiesc ca intradevar ar trebui schimbat iar. Daca ar fi sa inlocuiesc termostatul, voi ce producator imi recomandati ?
                        Attached Files
                        Noul E-Class 2017

                        Comment


                        • #13
                          Eu am comandat Mahle si cind mi-a venit coletul inauntru era termostat Wahler 87 grade in cutie Mahle.L-am pus pe masina si merge foarte bine.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF