Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Io zic ca o chestie e si ca bagam prostii in rezervor . De exemplu am bagat un plin de motorina de la OMV Max diesel si via Germania cu mult fum dupa mine , mai ales intr-a 6-a daca-l fortam un pic . Terminat motorina romaneasca si am bagat de la Agip-ul nemtesc cea mai ieftina motorina. S-a schimbat tonalitatea motorului la prima cheie si am scapat de fum. A da , si consum mai mic. Nu zic ca motorina vestica repara injectoare dar e un factor serios. Imi da cineva un sfat daca sa anulez sau nu egr-ul?

    Comment


    • #32
      Originally posted by cj66hun View Post
      Io zic ca o chestie e si ca bagam prostii in rezervor . De exemplu am bagat un plin de motorina de la OMV Max diesel si via Germania cu mult fum dupa mine , mai ales intr-a 6-a daca-l fortam un pic . Terminat motorina romaneasca si am bagat de la Agip-ul nemtesc cea mai ieftina motorina. S-a schimbat tonalitatea motorului la prima cheie si am scapat de fum. A da , si consum mai mic. Nu zic ca motorina vestica repara injectoare dar e un factor serios. Imi da cineva un sfat daca sa anulez sau nu egr-ul?
      salut!
      anuleaza-l fara nici o grije nu se intampla nimic

      Comment


      • #33
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Perfect spus, daca este sa ne luam dupa manualul de reparatie.
        Insa din practica iti zic ca la valori de 3 poti sa-l arunci.
        La 5 deja este hentz. Cylindrul respectev ori intra in detonatie la turatii mari ori este apsent.
        Exista injectoare care au timpii de deschidere mai mari si dau mai multa motorina pe retur, asta nu inseamna ca injectorul este prost sau scapa.
        salut!
        apropo,toate injectoarele detoneaza
        si un injector care da motorina pe retur (multa)e obosit
        de regula nu mai pornestr

        Comment


        • #34
          Originally posted by alinorsova View Post
          salut!
          apropo,toate injectoarele detoneaza
          si un injector care da motorina pe retur (multa)e obosit
          de regula nu mai pornestr
          Da.. este infundat.. mecanisumul in interior este blocat.
          Cand il demontezi ai sa vezi cum este.. si o sa-ti dai seama de ce nu este recomandat sa se foloseasca ADITIVI in motorina ca nu dau rezultate, dar ESTE RECOMANDAT sa se bage cate un pic de ulei 2T ptr a face ungerea.
          In cazul tau.. sigur pornea foarte greu la automat.. dupa care nu o mai lua in nici unfel. Simplu.. nu face presiune.
          Controleaza toate injectoarele..

          Bafta
          Last edited by Zeus; 11-22-2012, 13:08 PM.

          Comment


          • #35
            la mine scotea fum la greu. Aveam intercoolerul crapat. Masina a fost lovita. L-am schimbat si acum nu mai scoate decat foarte putin. oricum vreau sa curat si EGR-ul. Verifica intercoolerul.

            Comment


            • #36
              Salut,
              Am aceasi problema ca si opapa, c200 cdi tiptronic - 2002, la accelerari sub 2000t/min scoate foarte mult fum negru, dupa 2000 t/min nu mai scoate deloc. Am curatat EGR dar nici o modificare... Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ms

              Comment


              • #37
                Bunã seara..dețin un mercedes w211 din 2003 și îmi taie pedala..și scoate un fum albicios...iar în habitaclu baga un fel de abur...s-a mai întâmplat la cineva?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF