Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bec bujii aprins!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu aceiasi problema ma confrunt si eu de vreo 2 zile...pun contact se aprinde ca de obicei,apoi se stinge,dupa care pornesc masina,se aprinde,sta asa vreo 30 secunde si se stinge...la bujii,releu sau fisa tre sa`mi arunc ochii din cat am citit in posturile anterioare?

    Comment


    • #17
      Releul de bujii este pe partea stg la tine ovidiu...sau pe dreapta cum te uiti la motor..undeva la vreo 20-30 de cm de far...Intra un fir gros (la mine rosu) in el, si probabil si altele. Bafta!

      Comment


      • #18
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Releul de bujii este pe partea stg la tine ovidiu...sau pe dreapta cum te uiti la motor..undeva la vreo 20-30 de cm de far...Intra un fir gros (la mine rosu) in el, si probabil si altele. Bafta!
        Da lam gasit stiu unde este, e pe partea stanga e cutia aia neagra de pe aripa

        Comment


        • #19
          Originally posted by geutzu View Post
          Cu aceiasi problema ma confrunt si eu de vreo 2 zile...pun contact se aprinde ca de obicei,apoi se stinge,dupa care pornesc masina,se aprinde,sta asa vreo 30 secunde si se stinge...la bujii,releu sau fisa tre sa`mi arunc ochii din cat am citit in posturile anterioare?
          Am rezolvat problema ! Am schimbat o bujie care era moarta,am preferat asa deoarece mi se poate rupe vreuna in chiulasa si porma e de munca mai mult.

          Comment


          • #20
            Si mie, la w211 320 cdi, de vreo 3 saptamani mi s-a aprins becul la bujii imediat dupa pornire si ramanea asa in jur de un minut, a disparut problema si a reaparut cateva zile la rand dar de marti a aparut de fiecare data cand porneam motorul si era trmperatura apei sub 50-60 grade. Am schimbat marti bateria, care a vrut sa ma lase de iarna trecuta si acum, dupa 4-5 zile nepornita mai aveam doar 11,6-11,7 v in ea dupa descuiere inainte sa pun contactul si de-abia pornea.
            Azi am fost la reprezentanta,ca tester in mures nu am gasit s-a facut testarea si in urma ei mi s-a schimbat o bujie care spre surprinderea mea a fost de 4.4 volti. Noroc ca nu am apucat sa le testez babeste cu fir de 12v ca poate le ardeam toate. Oare sa fie legate cate 3 in serie din releu?
            Am avut codul A001 159 50 01 fabricat de Beru
            Mi s-a montat A001 159 70 01
            Am mai auzit la sprinterele noi de bujii de 7 volti...
            Sper sa se fi rezolvat problema tinand cont ca am masurat bujia cu un aparat de masura de 15 lei si in functie de cat apas imi da totusi o rezistenta intre 50 si 180 ohmi, nicidecum sa fie intrerupta.
            Last edited by Dj Sky; 10-25-2013, 20:11 PM.

            Comment


            • #21
              Are cineva codul pt releul de bujii de la motorul de 3.0?

              Comment


              • #22
                Totdeauna cand se ard bujiile este bine de verificat si releul deoarece o bujiie in scurt intrerupe strapul de siguranta din releu!
                Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                Comment


                • #23
                  Pentru ca nu am gasit nimic concret pe net, azi l-am demontat pe al meu.
                  ImageUploadedByTapatalk1386850469.892428.jpg
                  Se poate vedea codul.
                  Acum nu stiu daca merita sa-l iau nou sau sa caut pe la dezmembrari.

                  Comment


                  • #24
                    Andrei, al meu l-am desfacut, am gasit intrerupte fire la doua bujii intre lita si piciorusul de la mufa acoperite de un bitum negru chiar la baza mufei de legatura, nu pe placa de baza. Am incercat lipirea litei de piciorus, dar nu prindea de ele cositorul asa ca impreuna cu Zsolti, coleg cu noi pe forum, am reusit lipirea altor lite direct de pe placa de la un punct de control pana pe piciorusul ce duce la mufa. Pentru a prinde cositorul de piciorusul de la mufa trebuie zgariat bine pana se ajunge la cupru. A disparut problema la rece dar se mentine cand motorul este intre 40 si 70 de grade, aprinzandu-se becul cate-o data la temperatura asta si foarte rar la rece.
                    Eu cred ca am sa aleg varianta cu releu nou...

                    Comment


                    • #25
                      Ia-l nou, parerea mea.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #26
                        L-am luat, azi. Si l-am si montat. Acum parca porneste mai bine si decat vara. Am scris si am pus poze in topicul cu masina mea

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF