Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bat tachetii hidraulici (w210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bat tachetii hidraulici (w210)

    Am avut chiuloasa data jos la w210 300 TD 1999, iar dupa montare motorul a ramas cu un zgomot aparte, asa ca un fel de RRRRiriit cand il accelerezi si e foarte galagios.Un mecanic a spus ca Tachetii hidtaulici trebuiesc goliti de ulei inainte de montare ca ei se vor umple singuri la prima pornire doar cat e necesar. Stimati colegi stiti ceva despre asta ,sau ati mai auzit asa ceva?
    Si ar mai fii ceva ...scoate tare mult fum alb.

  • #2
    Originally posted by cornelutz17 View Post
    Am avut chiuloasa data jos la w210 300 TD 1999, iar dupa montare motorul a ramas cu un zgomot aparte, asa ca un fel de RRRRiriit cand il accelerezi si e foarte galagios.Un mecanic a spus ca Tachetii hidtaulici trebuiesc goliti de ulei inainte de montare ca ei se vor umple singuri la prima pornire doar cat e necesar. Stimati colegi stiti ceva despre asta ,sau ati mai auzit asa ceva?
    Si ar mai fii ceva ...scoate tare mult fum alb.
    Distributia este bine pusa?
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Stiu ca se golesc tachetii inainte de montare , insa nu stiu daca sunetul e din cauza ca nu au fost goliti.Fumul alb de obicei e de la probleme legate de garnitura de chiulasa(ulei/apa in camera de ardere;la consum de ulei are culoare spre bleu esapamentul).

      Comment


      • #4
        Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
        Distributia este bine pusa?
        A fost pusa rau (un dinte) , dar a venit mecanicul si a puso la punct. Porneste bine dar face zgomotul ala nasol si nu imi place. Interesant e ca am schimbat toate 6 bujii si becul la bord tot nu mi se stinge.

        Comment


        • #5
          Daca a fost pusa rau si ai pornit-o , iar zgomotul a aparut de atunci este posibil sa se fi defectat ceva in sistemul de distributie(supape de ex).Dupa ce a fost pusa la punct s-a schimbat cu ceva sunetul produs?

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            Daca a fost pusa rau si ai pornit-o , iar zgomotul a aparut de atunci este posibil sa se fi defectat ceva in sistemul de distributie(supape de ex).Dupa ce a fost pusa la punct s-a schimbat cu ceva sunetul produs?
            Da. Dupa ce a fost pusa la punct sa schimbat tot.Porneste bine, sta la relanti (inainte tremura toata si nu statea la relanti)intr-un cuvant merge bine doar ca a ramas motorul cu un zgomot foarte deranjant si e foarte galagios cand il accelerz. Si inca ceva e foarte puturoasa nu trage. Oare sa fie ca nu functioneaza debitmetrul?

            Comment


            • #7
              In sarcina motorul depaseste 3000 de ture?cu mufa debitmetrului deconectata se observa vreo imbunatatire?Oricum sursa zgomotului nu e debitmetrul.Insa tachetii au fost verificati?Pentru a-i verifica , acestia trebuie presati( de exemplu stransi intr-o menghina)pana cand se goleste tot uleiul din interior.Un tachet bun ar trebui sa impinga prin intermediul acului din interior imediat ce a fost presat in mana(dupa ce a fost golit).De verificat daca are pe el ceva depuneri de calamina , si curatat cu benzina.Pentru incarcarea lor , atata timp cat au fost goliti pot fi necesare mai multe porniri , sau o singura pornire , insa tachetii se v-or auzi ceva mai mult timp la aceasta.
              Last edited by grigorean; 03-31-2010, 00:20 AM.

              Comment


              • #8
                Buna seara tuturor. Eu am un 300td si cand imi intra in eroare se tureaza peste 3000...pana in 4500, cand nu e in eror se tureza pana in 5200!
                Apropo si eu am avut niste probleme asemanatoare la un 250 diesel dupa ce am umblat la ditributie. Am crezut ca sunt tachetii si IAM SCHIMBAT PE TOTI SI TOT NU MI-A DISPARUT BATAIA. Imi batea numai la cald! Dupa vreo 1000 de km mi s-a rupt o supapa si mi-a facut praf pistonul si chiuloasa. Dupa aceea mi-am dat seama ca nu era bine distributia si la cald imi atingeau putin supapele de admisie in pistoane si se vedea urma pe toate cele 5 pistoane. Deci fii foarte atent cu distributia si dane de stire daca reusesti sa o rezolvi! Numai bine tuturor!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 88mts View Post
                  Buna seara tuturor. Eu am un 300td si cand imi intra in eroare se tureaza peste 3000...pana in 4500, cand nu e in eror se tureza pana in 5200!
                  Apropo si eu am avut niste probleme asemanatoare la un 250 diesel dupa ce am umblat la ditributie. Am crezut ca sunt tachetii si IAM SCHIMBAT PE TOTI SI TOT NU MI-A DISPARUT BATAIA. Imi batea numai la cald! Dupa vreo 1000 de km mi s-a rupt o supapa si mi-a facut praf pistonul si chiuloasa. Dupa aceea mi-am dat seama ca nu era bine distributia si la cald imi atingeau putin supapele de admisie in pistoane si se vedea urma pe toate cele 5 pistoane. Deci fii foarte atent cu distributia si dane de stire daca reusesti sa o rezolvi! Numai bine tuturor!
                  Ce sa zic... au mai ascultat-o azi 2 mecanici si li sa parut dubioasa treaba, ei tot cam asta au spus ca daca s-a umblat la distributie doar acolo trebuie sa fie problema. Eu tachetii nu i-am scos de la locul lor cand a fost data chiuloasa jos ,,deci acolo nu sa umblat doar la lantz. Bun. La tine pornea bine masina pana ce sa rupt supapa? Motorul mergea rotund? doar ca avea un zgomot mai dubios si tu ai schimbat tachetii? Ai putut sa mergi cca.1000 de km. cu distributia ne pusa la punct? Eu cred ca si la mine e tot aceiasi problema. Cine ti-a pus distributia la punct a aliniat si pompa de injectie ca la mine nu. Scuze ca te ametzesc cu atatea intrrebari dar ma dispera zgomotul ala si nu as vrea so stric mai rau.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by grigorean View Post
                    In sarcina motorul depaseste 3000 de ture?cu mufa debitmetrului deconectata se observa vreo imbunatatire?Oricum sursa zgomotului nu e debitmetrul.Insa tachetii au fost verificati?Pentru a-i verifica , acestia trebuie presati( de exemplu stransi intr-o menghina)pana cand se goleste tot uleiul din interior.Un tachet bun ar trebui sa impinga prin intermediul acului din interior imediat ce a fost presat in mana(dupa ce a fost golit).De verificat daca are pe el ceva depuneri de calamina , si curatat cu benzina.Pentru incarcarea lor , atata timp cat au fost goliti pot fi necesare mai multe porniri , sau o singura pornire , insa tachetii se v-or auzi ceva mai mult timp la aceasta.
                    Da. Depaseste 3000 de ture si cu mufa conectata si cu ea deconectata.Cand e conectata sau deconectata nu se observa nici o diferentza ...merge normal motorul de asta nu stiu ce sa zic cu debitmetrul pus am impresia ca scoate mai mult fum.La tacheti nu sa umblat si nici nu au fost verificati si nu cred ca sant stricati,cum zicea alt coleg pe forum ca ela avut tot asa probleme si au fost supapele care bateau in pistoane si pana la urma un pistonn a cedat. Am sa ma mai duc la cineva sa verifice distributia sau sa o mai faca inca odata de la A la Z inclusiv cu pompa de injectie.Apropo sti cumva la cate grade tre sa fie motorul atunci cand e pus la PUNCT?

                    Comment


                    • #11
                      Buna din nou! Pompa trebuie neaparat pusa si ea la punct. Fii atent ca iti trebuie o scula speciala la pompa pt blocat! Axul cu came trebuie sa fie la semn cand e vibrochenul la 0 grade iar pompa trebuie sa fie blocata si pusa la -15grade...e cam complicat de aceea am patit si eu ce am patit pt ca am fost atent sa fie bine pompa si nu am mai fost atent la ax. Eu zic sa mergi la un service care are sculele necesare si priceperea necesara cat mai urgent! Numai bine

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 88mts View Post
                        Buna din nou! Pompa trebuie neaparat pusa si ea la punct. Fii atent ca iti trebuie o scula speciala la pompa pt blocat! Axul cu came trebuie sa fie la semn cand e vibrochenul la 0 grade iar pompa trebuie sa fie blocata si pusa la -15grade...e cam complicat de aceea am patit si eu ce am patit pt ca am fost atent sa fie bine pompa si nu am mai fost atent la ax. Eu zic sa mergi la un service care are sculele necesare si priceperea necesara cat mai urgent! Numai bine
                        Stiu ca e complicat si nu ma bag eu sa o fac,dar vreau sa ma documentez putin ca eu stau langa mecanic si vreau sa vad daca corespunde ceea ce imi spuneti voi cu ceea ce face el.Asta ce a pus la punct nu prea le avea ca mergea cam pe incercate (daca nu merge incercam asa) si stiu ca nu le prea avea.Acu la mine vibrochenul e la + 15 grade (Cred) iar axele sant la punct.Ce as vrea sa stiu e ordinea : prima e pompa (sa zicem) 2. vibrochenul la OT sau 15 + sau - 3 axele cu came la punct .sau alta ordine indiferent care ar fii ea. Sau e posibil sa cada lantzul de pe pompa cand dai jos axele? uni zic ca nu are cum sa cada ca are ceva opritor ce nu ii da voie sau de pe vibrochen alti zic ca nu are cum sa cada ca la fel are ceva opritor.Nu stiu ce sa zic. Daca ar sii asa atunci pus vibrochenul la punct si automat ar trage si pompa la punct daca nu cade lantzul de pe ele si pude doar axele la punct si ar trebui sa mearga. ( trude ei de masina).

                        Comment


                        • #13
                          Cornelutz mai dane de veste ce ai reusit cu bataia? Si scuze ca raspund asa tarziu si da pompa zboara de la semn cand dai axul jos pentru ca ea e chiar aproape sa injecteze la pistonul unu cand e axul la 0 si zboara asa ca si un arc cand nu mai e intins lantul

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF