Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru si nu se mai tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Exact zis.

    Se rezolva dar este prea departe de mine.

    Originally posted by zang View Post
    Spray-ul de care zic este acela ce are desenat un disc de frana pe el - de fapt cu asa ceva se curata 'franele' ( iti poti da seama din traducere ). Este un spray ce contine un anume alcool care 'face minuni' in curatarea componentelor.
    Pana fac eu poze, mai lesne imi e sa ma suni cand esti langa masina si iti explic cum il scoti (cu mana din doua miscari) - nu trebuie nici o 'scula'.

    Cat despre EGR - pt a vedea daca 'lucreaza' trebuie sa se dea jos doar capacul mic cu 4 cleme: 2 pe o parte si 2 pe cealalta - dinspre radiator ca sa zic asa si nu cel cu 4 cleme dinspre parbriz (dispuse la 90 grade).
    Cu EGR-ul nedemontat de la locul lui se porneste motorul, iar in ralanti daca incerci sa misti cu mana pozitia valvei, el opune rezistenta si incearca o mica corectie in sens invers cum o actionezi tu. Te poti 'juca' cu parghia ce actioneaza valva EGR si vezi live daca lucreaza - nu te apuca sa cumperi EGR daca asta isi face treaba.
    Nu da bani pe niste 'presupuneri' - vezi cu ochii tai ce merge si ce nu, ca un 'mecanic banuitor' te pune sa cumperi piese noi pana o 'ghiceste' pe cea buna, iar acest model are o gramada de 'electronica'.

    Posibil sa fie si alta defectiune decat am zis eu, poate gresesc, dar la 3 masini cu aceleasi simptome am reparat personal ceea ce am zis, toate au fost w211 cdi.

    Suna-ma si iti explic in detaliu cum sa faci tu cu mana ta. Si eu am primit ajutor pe forumul acesta si ma simt norocos sa pot ajuta si eu.

    Comment


    • #17
      Aceeasi problema am intampinat si eu.La mine rezolvarea a fost simpla...furtun turbo fisurat.
      L-am schimbat si merge perfect.
      Ps:aceleasi simptome au fost si la mine. Bafta!

      Comment


      • #18
        Aceeasi problema am avut-o si eu.
        Aveam furtunul la turbo spart,iar cand o acceleram imi intra in limp mode.Dupa ce opream si reporneam motorul ,isi revenea.Verifica furtunul la turbo....daca e ok te sfatuiesc sa megi la un test ca e mai bine...parerea mea.
        Bafta !

        Comment


        • #19
          Originally posted by gabi_profi View Post
          Aceeasi problema am avut-o si eu.
          Aveam furtunul la turbo spart,iar cand o acceleram imi intra in limp mode.Dupa ce opream si reporneam motorul ,isi revenea.Verifica furtunul la turbo....daca e ok te sfatuiesc sa megi la un test ca e mai bine...parerea mea.
          Bafta !
          Sa stii k nu am mai facut nimik la masina pentru k mai am 2 saptamani si ajung acasa si poate gasesc un mecanic bun si am sa o repar, in astia de aici nu am incredere niste arzoii. Dar de ceva vreme se aude si un fluierat cand accelerez din ce in ce mai tare si cand iau piciorul de pe pedala sunetul scade.

          Comment


          • #20
            am si eu o problema cu fluieratu cand accelerez la turbina,ma poate cineva sa ma ajute.multumesc

            Comment


            • #21
              am si eu o problema cu fluieratu cand accelerez la turbina,ma poate cineva sa ma ajute.multumesc la modelul w211 din 2002

              Comment


              • #22
                Unii specialisti afirma ca fluieratul asta provine din cavitatea de aspiratie a turbinei provocata de paletii de "compresor" in partea de aspiratie, provocat de uzura bucsilor la ax deplasind paletii citeva zecimi, in felul asta cica paletii compresorului taie alfel aerul aspirat provocind acest suerat.
                Altii afirma ca sueratul practic provine de la depunerile de pe paleti.

                Eu nu contest nici pro nici contra aceste afiramatii care au fost facute de niste profesionisti mai luminati la minte decit mine. Dar le cam dau dreptate fiindca se cam confirma ce afirma ei pe acolo.

                Pe de alta parte din experinta propie pot sa afirm ca la masini cu acest suerat dupa citeva luni de functionare, turbina a picat complect. Adica sa dat pe ulei si sa turat in gol de nebun motorul. Paletii au frecat de carcasa turbo.
                Culmea in alte cazuri sint masini care merg cu acest suerat de ani buni de zile si nu au apsolut nimic.
                Deci pina la urma nu exista o lamurire sigura.
                Originally posted by adrian1975 View Post
                am si eu o problema cu fluieratu cand accelerez la turbina,ma poate cineva sa ma ajute.multumesc

                Comment


                • #23
                  Eu am avut un w211 270 cdi din 2003 automat si mi-a facut la fel...pe autostrada soarelui am tinut-o putin pe pilot automat (10-15 km) dupa care am vrut sa depasesc ceva si ohhhhaaaaa.nu se tura mai mult de 25oo rpm si scotea un fum negru si gros...am fost la un service de cartier si am pus un tester pe masina...mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc egr-ul si senzorul de pe galeria de admisie..in total 2200 roni...am incercat la mercedes chitila si un mecanic de acolo mi-a spus ca ma costa in total 360 roni. ( 1 ora stationare in service + 1 furtun intercooler + manopera).....si gata problema..

                  Comment


                  • #24
                    Salutare. La E200 CDI'u meu din 2007, cu DPF, i-am scos capetele esapamentului orizontal in spate printr-un decupaj elegant in bara (exact ca la un Passat CC) . Observ ca la plecarea de pe loc (eu stand out-side) masina scoate un nor de fum, pe cand un Passat Common-rail TDI nu scoate dram , are tevile curate. Ce fel de DPF se pune pe Mercedes incat permite iesirea anumitor particule de funingine? Am vazut si la alte W211 face-lift mici norisori sub bara, dar mai estompat, fiind ascunse in jos. Este normal ?

                    Comment


                    • #25
                      Nu stiu la 200 cdi cum sta treaba, dar la a mea, numai praf este pe partea interioara a tobei, si fum de cand o am am vazut o singura data de cand am masina cand i-am dat blana cu motorul relativ rece... pe la 50-60 de grade...

                      Comment


                      • #26
                        Salut.
                        La C-ul meu :220 cdi, w203 din 2006 cu DPF, am tevile de esapament curate in interior ,mai mult aproape au inceput sa rugineasca de la vaporii de apa pe care ii elimina .Nu scoate deloc fum nici in 4500rpm si am vreo 220.000 km.
                        Bafta.

                        Comment


                        • #27
                          Interesant. Eu merg doar pe Mobil1 ESP Formula 5w30 si motorina MaxxMotion, motorul merge excelent pe toata gama de turatii, si de aceea am nelamurirea legata de fumuri. Se apropie schimbul de ulei, si sper ca atunci sa se vada un rezultat imbunatatit.

                          Comment


                          • #28
                            Salut

                            Stiu ca s-a discutat acum foarte mult fimp despre aceasta problema, dar daca ma poate ajuta cineva... Am si eu aceeasi problema, nu se tureaza si scoate foarte mult fum negru... As vrea sa elimin problema cu furtune fisurate sau curatare senzori, doar ca nu stiu cum sa localizez aceste chestii... Va rog, daca ma puteti ajuta cu ceva foto sau un numar de telefon ceva, sa pot elimina aceste probleme inainte de a perge pe schimbare EGR sau mai stiu ce... Va multumesc!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by zang View Post
                              Am explicat mai sus aceasta simptoma comuna la w211 cdi.
                              Daca ai o surubelnita dreapta si un spray bremsereiniger poti 'remedia' singur in max 30 min.
                              Daca vrei mai multe detalii: 0726.369.080
                              Salut. Crezi ca ma poti ajuta si pe mine te rog? Imi poti explica unde gasesc acel senzor? Am aceeasi problema cu turatia si fumul negru...

                              Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF