Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratii intre 1500 si 2000 turatii dupa treapta a 3 -a , cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratii intre 1500 si 2000 turatii dupa treapta a 3 -a , cutie automata

    Salutare tuturor , urmaresc acest forum de mult timp si de-a lungul timpului am decoperit foarte multe lucruri interesante legate de E classe , felicitari si multumiri celor care se ocupa de acest forum ; am un W 211 din 2003 , 320 CDI , cu 125.000 km parcursi , fara prea mari probleme pana acum , dar in ultimul timp am observat niste vibratii ciudate ale masinii dupa treapta a 3-a intre 1500 si 2000 de turatii cand masina este accelerata , daca cineva s-a confruntat cu aceasta problema sau stie ce ar putea fi il rog sa imi raspunda , multumesc anticipat ; aaa era sa uit , nu apare nici un mesaj de malfunction .
    Ar mai fi o problema si nu stiu daca am facut bine punandule pe amandoua in acelasi post , zgomot puternic la franare cu doua santuri noi pe maislocul discului , placutele sunt pe la jumatate .Va multumesc !

  • #2
    Pai de acolo s-ar putea sa ai si acea vibratie pe vare o simti ,dute si rezolva-ti odata problema cu rotile si dupa vezi daca iti mai face,schimba placute si discuri,eventual cauciucuri uzate sau chiar jante naspa,dupa o sa-ti dispara si trepidatia acea mai mult ca sigur.

    Comment


    • #3
      Cu santurile de pe discuri s-a rezolvat ,erau duse placutele ;am echilibrat rotile ,verificat cauciucurile sunt in perfecta stare ;problema este ca in timp vibratiile sunt mai dese si mai puternice ,si cutia nu mai schimba la fel de lin ; nivelul antigelului din vas este ok si nu se vad urme de ulei ; si cateodata pierde din cuplu ,daca stie cineva ce ar putea fi ; multumesc anticipat pentru raspunsuri .

      Comment


      • #4
        Dacă ai cutie automată s-ar putea să fie din cauza uleiului din cutie...
        ...

        Comment


        • #5
          ulei

          Schimba uleiul din cutie! Am avut aceeasi problema si eu. E nevoie sa il schimbi cam de 2 ori, asta dupa ce parcurgi 50-100 km cu primul schimb pt ca nu iese niciodata tot uleiul initial, va ramane cel din convertor, care se va amesteca cu cel nou, dar dupa a doua schimbaare va fi aproape nou si nu vei mai simti vibratiile astea... Ulei original e la 61 RON litru, ia pt ambele schimburi circa 10 litri. Succes!

          Comment


          • #6
            Uleiul din cutie a fost schimbat acum 5000 de km. cand au unceput sa apara trepidatiile . Am mai facut astazi un drive test si mai exact vibratiile apar mut mai des , apar la accelerare ,la schimbarea vitezelor ,si sunt foarte puternice cand turatia motorului e mica pe treapta de viteza mare .Cand incepe sa vibreze scade si turatia motorului ,parca ar pierde din cuplu , ceva acolo patineaza .

            Comment


            • #7
              Cât ulei ai schimbat? Ce ulei ai pus?

              Încearcă să verifici nivelul uleiului din cutie, poate ai pierderi pe undeva.
              Bănuiesc că problema a apărut de când ai făcut schimbul, mecanicul care a făcut schimbul probabil a omis ceva, sau a făcut vreo greşeală.

              PS: Completează-ţi locaţia la profil!
              ...

              Comment


              • #8
                Uleiul din cutie a fost schimbat la reprezentanta cu cantitatea si tipul de ulei potrivit ,cred .Ce greseala putea sa faca nu stiu .

                Comment


                • #9
                  Vezi: tampoane/suporti motor, cutie. Verifica flansa cardan la cutie la grup. Vezi rulmentul intermediar cardan, cardanul are un echilibraj pe el ..de obicei se crapa si sar bucati din el ..apar vibratii. Mai este un rulment la cutie ..dar intai vezi toate astea. Mergi la tester sa vada turatia la motor se portriveste cu ce iese din cutie ? daca nu e la fel ..convertizor dus.

                  A PS: nu te mai du` la reprezentanta ca sunt niste gaste. In ce localitate stai ... completeaza la Location
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc mult pentru raspunsuri !Poate cineva sa-mi recomande un service prin apropiere unde sa-mi rezolv problema ?

                    Comment


                    • #11
                      Salut, nu vreau sa iti dau o veste proasta... am avut si eu o problema asemanatoare, numai ca masina mea avea cam 100.000 de km. Acelasi model acelasi an. La mine acele vibratii erau ca niste scapari, ca niste goluri , circa 4-5 goluri pana urca in ture. problema s-a rezolvat reparand cutia de viteze, si a schimbat cam tot in ea, incepand de la panoul de comanda hidraulic si terminand cu discurile acelea de frictiune. M-a costat 2050 de euro reparatia, dupa care am mai platit inca vre-o 1000 ron la primii 2000 de km rulati k sa imi schimbe uleiul din cutie si din diferential. de atunci am mai poarcurs cam 5000 de km fara sa tin cont ca am reparat cutia si nu am ami avut nici cea mai mica vibratie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cri d View Post
                        Ce greseala putea sa faca nu stiu.
                        Greşeala cea mai comună e să nu îţi schimbe tot uleiul din cutie (7-8 litri), ci doar o parte din el (4-5 litri). Asta pentru că nu au aparatura necesară sau nu vor să se ocupe cum trebuie de problemă.
                        ...

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF