Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare bujie la W210 E300TD

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare bujie la W210 E300TD

    Salutare tuturor, am de schimbat o bujie la un W210 E300TD si problema ar fi ca nu stiu daca se poate schimba fara sa dau galeria de admisie jos. Poate stie cineva o metoda mai simpla prin care sa pot schimba bujia fara sa dau admisia jos. Ma feresc sa dau admisia jos din cauza valvei electronice EGR care controleaza fluxul de aer in motor, si ma gandesc ca nu pot sa o mai pun la punct depa aceea. Astept sfaturile voastre!

  • #2
    Sal. Nu poti fara sao dai fara sa dai admisia dar nu inteleg despre ce punct vorbesti. Ai o teava, un vaccum si un furtunas de la senzoru de presiune absoluta in admisie. Ai grija sa desfaci surubu de sub egr care tine teava care vine de la intercooler la egr, recomandabil pe sub masina sa il accesezi! Apropo cat iti bea masinuta ca am si eu una la fel? Spor la treaba si drumuri bune!

    Comment


    • #3
      Merci pentru raspuns, o sa ma duc la reprezentanta Mercedes sa schimb bujia tinand cont de sfatul tau. Masina o am de 2-3 saptamani, iar consumul este unul mic in raport cu performantele, 10-11L in oras la mers normal, 13-14L in oras la mers agresiv, 7-7,5 in afara pe la 70-80km/h la 2100-2300 de ture, 8,5-10L in afara pe la 120-130 km/h. Oricum vreau sa ii fac resoftare, sa ii pun filtru de carbon si poate sa-i schimb evacuarea, rezultatul ar fi undeva pe la 240 de cai si 500Nm, destul cat sa afume un W211 E320 CDI. Sanatate si cat mai multi km fara incidente si cel mai important....fara gropi. )

      Comment


      • #4
        Nu ai de unde sa scoti ce vrei din motorul tau.....iar de afumat va afuma orice se va gasi in spate deoarece debitul va fi implicit marit in anumite regimuri....iar de bujie fara sa dai jos admisia doar daca tragi motorul afara,vei avea loc pe dedesubt

        Comment


        • #5
          am si eu un e300td din 98.chestia cu bujiile este un pic cam complicata.in aproape 2 ani am schimbat de 3 ori bujiile.Un sfat de la mine.in primul rand bujiile trebuie sa fie originale cand le cumperi.incearca la reprezentanta.eu nu am pus originale si nu mau tinut nici un an.in al doilea rand,nu este indicat sa schimb doar una.a doua oara eu am schimbat doar una si na tinut nici o luna.cat despre galerie nu este o problema.nu se strica nimic.mare grija cand scoti bujiile,sa vb cu mecanicu,pt ca daca se rupe bujiia inauntru trebuie sa dai chiloasa jos,asta insemnand peste jumatate de motor.bafta multa

          Comment


          • #6
            Merci pentru sfaturi colegu' leonardo82, oricum puneam bujii originale de la reprezentanta Mercedes, singura temere o aveam in legatura cu admisia.
            Colegu' DMIHNEA, intra pe www.dieselboost.com sau pe www.mersuforum.net si o sa vezi motoare om606 duse pana la 500-600 hp (turbo Holset HX40 Super, pompa de injectie Myna ..etc). OM606 e motorul diesel de la Mercedes cu cel mai mare potential de tuning, rezita cu brio la puteri de 400-500 de cai si 800-1000Nm. Daca tot nu te-am convins uite aici, un E300TD tunat ( cu pistoane si arbore stock si cutie de w124 300td )din state , care scoate pe 1/4 mile cam acelasi timp ca un SLR :http://www.dragtimes.com/Mercedes-Be...slip-6881.html

            Comment


            • #7
              Buna ziua.Cum ati rezolvat problema cu bujia?cat va costat?

              Comment


              • #8
                Din 2010 s-au mai schimbat preturile.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF