Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bara rigidizare oale amortizoare w212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bara rigidizare oale amortizoare w212

    Buna seara, mai mult din curiozitate, si a montat cineva o bara de rigidizare amortizoare pe un w212 , fie el FL sau Non-FL ?
    M-ar interesa sa achizitionez asa ceva, dar as fi dorit cateva sfaturi inainte, referitor la avantaje, dezavantaje.
    Un avantaj clar este intarirea sasiului pe fata si distribuirea fortelor in sarcina; de asemenea m-ar interesa sa aflu daca am avea o pierdere la capitolul comfort.
    Intr-o alta nota, la al meu w212 220cdi am observat ca pe partea soferului exista deja o traversa care pleaca din spatele panoullui ignifug si care se leaga de amortizor, dar din pacate pe oala celuilalt amortizor nu exista asa ceva. Este aceeasi situatie si la voi?

    Ca sa nu mai deschid un alt thread, mai intervin cu o intrebare referitoare la subiectul amortizoare/directie:
    ​​​​​​- in momentul in care sasiul este flexat ( spre exemplu cand roata fata dreapta este coborata de pe o bordura foarte inalta), exista o persoana pe scaunul din dreapta( greutate suplimentara dreapta) si brachez rotile, din zona amortizorului cel deasupra rotii coborate se aude un zgomot infundat ( nimic metalic ) , sub forma "poc poc" .
    Vi se pare cunoscut? Sa fie flansa/ rulment amortizor?
    Am fost in reprezentanta cu alta ocazie, unde mi s a comunicat ca nu se poate constata printr-un exercitiu de testare, ci doar daca se demonteaza ansamblul arc/amortizor/flansa/rulment si se constata vizual.
    Binenteles ca, urmand legea lui Murphy, nu s -a auzit nimic cand i-am prezentat problema mecanicului.

    Orice parere este binevenita.

    Multumesc pentru rabdarea citirii postului.

    Numai bine!

  • #2
    Mai bine inlocuiesti amortizoarele/arcuri cu unele
    noi originale sau cauti ceva sport pt modelul tau , marci consacrate.

    Daca ai brate imbatranite , bucsi , pivoti se simte suspensia moale.
    Si daca totul e nou si nu esti multumit , cumperi bara de ridigizare.
    La mine asa este o “chestie”
    metalica pe partea soferului doar .

    Pt zgomotul din zona amortizorului , este posibil sa ai probleme cu flansele . Astea se schimba , rulment cu tot cu garnitura de cauciuc .Pe aftermarket , Lemforder , vin cu stanta Mercedes stearsa .

    Comment


    • #3
      Crezi ca asa mult flexeaza sasiul?
      Mai degraba bucsele de la brate de jos, alea la cum arata sigur cedeaza mult mai mult, iar influenta asupra unghiurilor e mult mai mare.
      DAr nu vad sensul de a schimba ceva.

      Comment


      • #4
        Da mai pot fi bucsile mari ( de la brate )care se rotesc pe viraj , alea cand imbatranesc mai scot “poc” la capat de cursa .
        Se inspecteaza vizula , daca au fisuri ...

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru pareri, fac absolut sens. Ma bucur totusi ca acel sunet se aude destul de rar, totusi.
          Un test pe care o sa-l fac cu prima ocazie este sa rog pe cineva sa bracheze rotile si in acel timp sa urmaresc piulita din capul amortizorului. Ar fi niste pareri care spun ca, in momentul bracarii, acea piulita nu trebuie sa-si miste pozitia fara de oala, ramanand la punct fix ( nu ma refer aici la miscarea in juru propriei axe). Daca se misca, este semn clar de rulment / flansa.

          Multumesc,
          Weekend placut !

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF