Buna seara, mai mult din curiozitate, si a montat cineva o bara de rigidizare amortizoare pe un w212 , fie el FL sau Non-FL ?
M-ar interesa sa achizitionez asa ceva, dar as fi dorit cateva sfaturi inainte, referitor la avantaje, dezavantaje.
Un avantaj clar este intarirea sasiului pe fata si distribuirea fortelor in sarcina; de asemenea m-ar interesa sa aflu daca am avea o pierdere la capitolul comfort.
Intr-o alta nota, la al meu w212 220cdi am observat ca pe partea soferului exista deja o traversa care pleaca din spatele panoullui ignifug si care se leaga de amortizor, dar din pacate pe oala celuilalt amortizor nu exista asa ceva. Este aceeasi situatie si la voi?
Ca sa nu mai deschid un alt thread, mai intervin cu o intrebare referitoare la subiectul amortizoare/directie:
- in momentul in care sasiul este flexat ( spre exemplu cand roata fata dreapta este coborata de pe o bordura foarte inalta), exista o persoana pe scaunul din dreapta( greutate suplimentara dreapta) si brachez rotile, din zona amortizorului cel deasupra rotii coborate se aude un zgomot infundat ( nimic metalic ) , sub forma "poc poc" .
Vi se pare cunoscut? Sa fie flansa/ rulment amortizor?
Am fost in reprezentanta cu alta ocazie, unde mi s a comunicat ca nu se poate constata printr-un exercitiu de testare, ci doar daca se demonteaza ansamblul arc/amortizor/flansa/rulment si se constata vizual.
Binenteles ca, urmand legea lui Murphy, nu s -a auzit nimic cand i-am prezentat problema mecanicului.
Orice parere este binevenita.
Multumesc pentru rabdarea citirii postului.
Numai bine!
M-ar interesa sa achizitionez asa ceva, dar as fi dorit cateva sfaturi inainte, referitor la avantaje, dezavantaje.
Un avantaj clar este intarirea sasiului pe fata si distribuirea fortelor in sarcina; de asemenea m-ar interesa sa aflu daca am avea o pierdere la capitolul comfort.
Intr-o alta nota, la al meu w212 220cdi am observat ca pe partea soferului exista deja o traversa care pleaca din spatele panoullui ignifug si care se leaga de amortizor, dar din pacate pe oala celuilalt amortizor nu exista asa ceva. Este aceeasi situatie si la voi?
Ca sa nu mai deschid un alt thread, mai intervin cu o intrebare referitoare la subiectul amortizoare/directie:
- in momentul in care sasiul este flexat ( spre exemplu cand roata fata dreapta este coborata de pe o bordura foarte inalta), exista o persoana pe scaunul din dreapta( greutate suplimentara dreapta) si brachez rotile, din zona amortizorului cel deasupra rotii coborate se aude un zgomot infundat ( nimic metalic ) , sub forma "poc poc" .
Vi se pare cunoscut? Sa fie flansa/ rulment amortizor?
Am fost in reprezentanta cu alta ocazie, unde mi s a comunicat ca nu se poate constata printr-un exercitiu de testare, ci doar daca se demonteaza ansamblul arc/amortizor/flansa/rulment si se constata vizual.
Binenteles ca, urmand legea lui Murphy, nu s -a auzit nimic cand i-am prezentat problema mecanicului.
Orice parere este binevenita.
Multumesc pentru rabdarea citirii postului.
Numai bine!
Comment