Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi legate de un E200 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    tocmai saptamana trecuta aveam de ales in germania intre o skoda superb 2l 2011 si un E220 din 2010 si am ales skoda cu toate ca as fi vrut E-ul dar puse pe hartie avantaje dezavantaje ... pt mine suna mai bine skoda. La mine E-ul avea 190k km, istoricul era cunoscut si reviziile la timp in germania, la tine daca gasesti la 140k, eu zic ca merita, dar costurile vor fii intotdeauna mai mari la merc. Lucrez in automotive si colegii de la motoare zic ca fltrul de particule e principala pb si ca incepe sa pice pe la 200k, in rest motorul - revizia aia naspa e la 350k -tre sa desfaci tot motorul

    Comment


    • #17
      Deci tot pe vreo autostrada trebuie sa ajung si eu.
      Originally posted by racataian View Post
      Salut,
      tocmai saptamana trecuta aveam de ales in germania intre o skoda superb 2l 2011 si un E220 din 2010 si am ales skoda cu toate ca as fi vrut E-ul dar puse pe hartie avantaje dezavantaje ... pt mine suna mai bine skoda. La mine E-ul avea 190k km, istoricul era cunoscut si reviziile la timp in germania, la tine daca gasesti la 140k, eu zic ca merita, dar costurile vor fii intotdeauna mai mari la merc. Lucrez in automotive si colegii de la motoare zic ca fltrul de particule e principala pb si ca incepe sa pice pe la 200k, in rest motorul - revizia aia naspa e la 350k -tre sa desfaci tot motorul
      350 nu ating eu cu el nici in 15 de ani.
      Filtrul ala se pare ca e o problema la toate masinile de generatie noua. Nu pricep ce o fi fost in capul constructorilor.
      Dar si daca pica la 200k, atunci 500 euro de bagat pentru dezactivare dupa 5 ani, parca nu-i asa de mult. Sau problema poate fi rezolvata si cu o curatare?
      Last edited by Equaliser; 04-20-2016, 15:28 PM.

      Comment


      • #18
        W212 cu motor mic poate merge peste 400K km doar in oras, probabil este singura masina din lume care poate asa ceva.

        Poti intra pe orice site german, olandez, etc si daca dai cautare dupa taxi galben ( ivory) cu peste 400km vei gasii 90% w212 cu orice alta problema inafara de filtrul de particule.

        Colegii de la automotive se refera, probabil la o alta marca sa la altceva.

        Taxiurile cu pricina ( multe dintre ele ajung chiar si pe la noi mult intinerite ) au continutul de cenusa sub 10% din maximul acceptat.

        In opinia mea ( documentata) DPF-ul este absolut ultima problema la orice Mercedes actual.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Mai discutand cu lumea, mi s-a atras atentia asupra faptului ca E200 are tractiunea pe spate si ar cauza probleme pe carosabil cu polei sau la porniri din rampa pe zapada.
          A avut cineva probleme la acest capitol?

          Comment


          • #20
            Inafara de clasa a din ce stiu eu cam toate turisemele MB sunt cu tractiune pe spate exceptie facand cele 4 Matic.Am condus w211 pe zapada cu 245/45/zr17 cu gume Nokian fara nici cea mai mica problema(vorbim si de gheata si zapada plecat din Botosani, Cheile Bicazului, Praid, Oradea si destul de multa zapada si in Slovenia am prins).Personal am cumparat w204 la sotie si nu cred sa aiba probleme.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Equaliser View Post
              Mai discutand cu lumea, mi s-a atras atentia asupra faptului ca E200 are tractiunea pe spate si ar cauza probleme pe carosabil cu polei sau la porniri din rampa pe zapada.
              A avut cineva probleme la acest capitol?
              Daca mai discuti mult cu "lumea" pana la urma iti cumperi VW .
              Honda.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF