Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi legate de un E200 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi legate de un E200 din 2010

    Salutari!
    As avea o varianta sa iau un E200 cu motor de 2.2, din 2010, cu kilometrajul undeva intre 100.000 si 150.000, cu cutie automata.

    Masina a fost intretinuta foarte bine si tinuta aproape tot timpul in garaj si a circulat cam 90% pe distante lungi, deci nu se pune problema sa investesc ceva in ea atunci cand o cumpar.

    Eu pana acum circul cam 10.000 km pe an, dar imi voi da silinta sa merg mai mult pe distante lungi cu aceasta masina, in sensul ca in week-enduri voi face drumuri de 50-100 km.
    In rest, voi incerca sa fac cat mai putine drumuri scurte in oras, dar as vrea sa stiu care ar trebui sa fie distanta minima pe care s-o parcurg astfel incat sa nu periclitez aceasta bijuterie.
    De asemenea, nu am nici un fel de experienta la condus cutii automate, deci niste sfaturi si in acest domeniu ar fi binevenite.

    Vad ca impozitul anual va fi aproape de 750 lei si inmatricularea pe la 140 euro, dar alte costuri nu le cunosc.

    As vrea sa va rog sa-mi dati cateva sfaturi legate de intretinere, perioadele de revizie, stil de condus si alte costuri (revizii, RCA etc).
    Reviziile ma gandesc ca ar trebui facute la dealerul autorizat, dar la mine in oras vad ca este Aliat. Ce propuneri ati avea in aceasta directie?

  • #2
    RCA-ul la varsta ta probabil minim 1400 lei/an, B0 (masina fara istoric).

    Reviziile la reprezentanta, desi in principiu sunt recomandate, vor costa cat nu face. Prea scump.

    Intervalul de revizie 15000km sau 1 an. Romania nu e o tara pretabila la revizii extinse (praful si reteaua de drumuri).

    Nu e recomandat sa te fatzai mult cu masina prin oras datorita filtrului de particule prezent pe masina.

    Comment


    • #3
      Ma asteptam sa ajung pe la 1000 lei cu RCA-ul dar peste...

      La revizii m-as duce la alte service-uri, dar asta ar presupune sa gasesc unul care are testere si oarecare experienta cu aceasta marca, ma gandesc.

      Daca as deconecta filtrul de particule, distantele scurte ar mai fi o problema? Cam cat ar costa o deconectare?
      Ai putea sa-mi spui aproximativ un numar minim de km pe care sa-i parcurg intr-o tura astfel incat sa nu aiba probleme?
      Daca este atat de problematic mersul cu motorul rece, masinile din gama premium ar trebui sa aiba din fabrica un senzor care sa indice cand s-a atins temperatura minima de functionare a motorului.

      Comment


      • #4
        O revizie nu e chiar atat de scumpa ....preturi ca la restu'.
        Impozit in jur de 800ron , rca depinde , eu am in jur de 800 pe an anul asta.

        Comment


        • #5
          DPF-ul nu merita sa-l scoti decat daca iti face probleme iremediabile (de genul nici dupa o curatare profesionala la o firma din Odorheiul Secuiesc sau schimbarea de senzori sa nu mai mearga cum trebuie). Eliminare fizica DPF plus resoftare costa ceva banuti, minim 350-400 euro.

          E class e o masina de facut naveta, chiar daca le vezi taxi-uri prin Germania.

          Cam 2200 lei/an te costa doar RCA-ul, impozitul, rovigneta la un E220 cdi. Adica fara intretinere (revizii, reparatii,...etc). Daca ti se pare mult, sunt alte masini mai putin costisitoare (eu am doua masini VAG cu motoare de 1.9 respectiv 2.0 si nu ajung la costurile anuale cumulat la doua masini la costurile unui E220). Strict taxe. asigurari si impozite Depinde ce nevoi ai...si evident cat de larg ti-e buzunarul.

          Comment


          • #6
            Incearca sa arunci o privire/search la sfaturi achizitie clasa E si vei gasi multe lucruri din ceea ce te intereseaza.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #7
              Acolo din ce vad se discuta despre taxiuri si problemele care apar la peste 400k km si daca sunt reali sau nu.
              Discutii efective despre modul de utilizare, stil de condus, distantele minime pentru ca masina sa se simta bine si costuri sunt mai putine.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Diesel View Post
                DPF-ul nu merita sa-l scoti decat daca iti face probleme iremediabile (de genul nici dupa o curatare profesionala la o firma din Odorheiul Secuiesc sau schimbarea de senzori sa nu mai mearga cum trebuie). Eliminare fizica DPF plus resoftare costa ceva banuti, minim 350-400 euro.

                E class e o masina de facut naveta, chiar daca le vezi taxi-uri prin Germania.

                Cam 2200 lei/an te costa doar RCA-ul, impozitul, rovigneta la un E220 cdi. Adica fara intretinere (revizii, reparatii,...etc). Daca ti se pare mult, sunt alte masini mai putin costisitoare (eu am doua masini VAG cu motoare de 1.9 respectiv 2.0 si nu ajung la costurile anuale cumulat la doua masini la costurile unui E220). Strict taxe. asigurari si impozite Depinde ce nevoi ai...si evident cat de larg ti-e buzunarul.
                Rca la mine e 850 ron/an la w212 ...depinde de la sofer la sofer

                Comment


                • #9
                  Evident ca depinde de sofer. Dupa cum depinde de masina. Eu ma refeream la o masina 2200cmc fara istoric de asigurare.

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate , acum ca ma gandesc mai bine e chiar ok pretul la mine .

                    Comment


                    • #11
                      Astia ne faulteaza rau cu taxele si asigurarile daca vrem masini mai mari de 2000 cmc.

                      Pe de o parte, nu as vrea sa ratez ocazia sa am aceasta masina dar nici nu as vrea s-o fac praf in 2-3 ani.
                      As vrea sa gasesc un echilibru intre nevoile mele (10-12 km pe zi in timpul saptamanii si 50-100-200 in week-enduri) si stilul de condus, pentru ca e genul de masina care arata extraordinar si peste 10 ani.
                      In ceea ce priveste cheltuielile, banii nu ma dau afara din casa, dar ma gandeam ca fiind o masina foarte fiabila, nu bag bani in reparatii si ies mai bine decat cu o Skoda Superb pe benzina (asta ar fi o optiune pentru ce-mi trebuie mie).
                      Daca n-ar fi facut si astia de la Mercedez motor de 2.2, mi-ar fi facut alegerea cu mult mai usoara.

                      Comment


                      • #12
                        Vad ca nu pot edita si doream sa mai imi clarific ceva.
                        In afara de acel filtru de particule, ce alte probleme ar mai crea mersul cu motorul rece?
                        Dupa cum spuneam, avand in vedere faptul ca intentionez sa-l duc periodic (la fiecare suta de km in oras sa fac 100+ km in afara) pe distante mai lungi, as putea sa-i prelungesc viata cu aceasta practica daca nu chiar sa-l scap de probleme?

                        Comment


                        • #13
                          Cu C -ul merg 90% in oras , dupa ce alimentez o scot pe autostrada si bag 40-50km sa-si faca regenararea daca are chef .
                          Eu zic ca daca ai grija de ea , revizii la timp ,cu consumabile de calitate nu o sa ai probleme cu masina .Cu conditia sa aiba km reali si istoric cunoscut.Motorul e un pic mai lenes , acesta il am si eu pe w204 , dar e fiabil , fara probleme .

                          Comment


                          • #14
                            Cunosc foarte bine istoricul masinii si e foarte ingrijita.
                            Cat despre puterea motorului, eu conduc un 1.4 benzina, deci o sa ma simt ca-n racheta.
                            Si acest motor e pe principiul ca trebuie turat periodic pentru a nu avea probleme sau o tura de 50 km la 100-120 km/h e suficienta?
                            Sau nici macar nu e necesar sa o duc constant peste 100 km/h atata timp cat fac o tura de minim 50 km dupa alimentare?

                            Comment


                            • #15
                              Nu trebuie turata , un 100-110-120 km/h e ok , trebuie tinut un regim constant , nu turata excesiv .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF