Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E220 W212 Tangaj dupa schimbarea rotilor de iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by b97dmt View Post
    De aratat pot arata bine , dar e posibil sa aiba o deformare , ma refer la anvelope.
    Ai schimbat jantele intre ele fata-spate ?Cum fac tot asa ?
    Nu se vede nicio deformare . Maine o sa le dau jos de pe genti si o sa le verfic f atent .

    Comment


    • #32
      Posibilitatea ramasa, dupa mintea-mi, parca deja evocata, ar fi sarmele rupte-n cauciuc, insa fenomenul apare la gume vechi, foarte vechi. Presupun ca DOT-ul anvelopelor tale nu e mai jos de 2010.
      O janta, doua jante - vorbind de roti...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        Din pacate si eu ma lupt cu anvelope/jenti de ceva vreme. Sunt foarte curios cum se va rezolva pana la urma.

        PS. Sunt si eu din Sibiu, poate ne ajutam reciproc.

        Comment


        • #34
          Mergeti la vulcanizare si solicitati scoaterea cauciucului de pe janta. Janta goala sa o puna in aparatul pentru echilibrat si sa-i dea drumul ca si cum ar echilibra o roata. In timp ce se invarte janta se vede daca este dreapta, uitati-va cu atentie sa nu aiba bataie pe inaltime cat si in lateral. Cu alte civinte sa mearga sfoara. Daca sunt deformari ale jenti, solicitati indreptarea ei. Apoi se pune cauciucul pe janta se umfla si se echilibreaja. Atentie marita ca si cauciucul poate avea deformari din fabrica sau construit defectuos si sa nu ruleze si el sfoara, sa aiba oscilati pe inaltime si (sau) lateral. Echilibrarea rotii se face cu plubi pusi pe lateralul jantei (stanga / dreapta) cat mai aproape de talon, nu centru, cum fac multi. Tineti cont si verificati personal acestea si veti avea roti perfecte. Ca si un amanunt important, unflati cauciucurile comform specificatiilor constructorului masini, nu dupa ureche.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #35
            Originally posted by cutaresku View Post
            Posibilitatea ramasa, dupa mintea-mi, parca deja evocata, ar fi sarmele rupte-n cauciuc, insa fenomenul apare la gume vechi, foarte vechi. Presupun ca DOT-ul anvelopelor tale nu e mai jos de 2010.
            O janta, doua jante - vorbind de roti...
            Da, 2010 .
            Corect , scuze !

            Comment


            • #36
              Originally posted by aditza1234 View Post
              Din pacate si eu ma lupt cu anvelope/jenti de ceva vreme. Sunt foarte curios cum se va rezolva pana la urma.

              PS. Sunt si eu din Sibiu, poate ne ajutam reciproc.
              Se pare ca sunt cauciucurile !
              Am demontat anvelopele , am verificat jantele , am montat anvelopele de iarna pe jantele de vara si invers . Acelasi tangaj ! Pe soseaua uda , face mai urat .
              Acum caut cauciucuri ! Cred ca o sa iau Continental .

              Comment


              • #37
                Originally posted by nora-marian View Post
                Mergeti la vulcanizare si solicitati scoaterea cauciucului de pe janta. Janta goala sa o puna in aparatul pentru echilibrat si sa-i dea drumul ca si cum ar echilibra o roata. In timp ce se invarte janta se vede daca este dreapta, uitati-va cu atentie sa nu aiba bataie pe inaltime cat si in lateral. Cu alte civinte sa mearga sfoara. Daca sunt deformari ale jenti, solicitati indreptarea ei. Apoi se pune cauciucul pe janta se umfla si se echilibreaja. Atentie marita ca si cauciucul poate avea deformari din fabrica sau construit defectuos si sa nu ruleze si el sfoara, sa aiba oscilati pe inaltime si (sau) lateral. Echilibrarea rotii se face cu plubi pusi pe lateralul jantei (stanga / dreapta) cat mai aproape de talon, nu centru, cum fac multi. Tineti cont si verificati personal acestea si veti avea roti perfecte. Ca si un amanunt important, unflati cauciucurile comform specificatiilor constructorului masini, nu dupa ureche.
                Da , asa am facut ! O janta are o bataie .
                Am schimbat anvelopele intre ele (iarna/vara ) - acelasi tangaj ! DEci nu janta e hiba . Logic ar fi anvelopele . Repet , 2010 , aprox 20000 km - daca am calculat bine .
                M-am cam saturat ! As putea sa imi fac abonament la vulcanizare !
                Prima data , la Sigemo , au umflat dupa ureche , 2,1 . Apoi am pus la 2,6 conform indicatiilor . 2,6 este minim , cu masina goala .
                2,8 fata si 3,2 spate - masina incarcata .
                Oare sa mai incerc cu o presiune mai mare de 2,6 ? De obicei , nu merg cu masina incarcata .
                Cand am pus 2,6 la rece , am masurat si la cald : 3,3 .
                Multumesc pt sfaturi !

                Comment


                • #38
                  Daca masina merge bine cu anvelopele de iarna montate pe aceleasi jante, aproape sigur sunt de vina anvelopele de vara (desi ar trebui sa se vada o minima "bataie" pe masina de echilibrat)

                  Eu am avut pe CLS anvelope Dunlop SP Sport 01 ROF si "bateau" toate 4 (mai mult sau mai putin), cu toate ca erau uzate doar ~ 30%, mai aveau 6mm. Se poate intampla si la anvelope cu 5000km...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF