Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E220 W212 Tangaj dupa schimbarea rotilor de iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by b97dmt View Post
    De aratat pot arata bine , dar e posibil sa aiba o deformare , ma refer la anvelope.
    Ai schimbat jantele intre ele fata-spate ?Cum fac tot asa ?
    Nu se vede nicio deformare . Maine o sa le dau jos de pe genti si o sa le verfic f atent .

    Comment


    • #32
      Posibilitatea ramasa, dupa mintea-mi, parca deja evocata, ar fi sarmele rupte-n cauciuc, insa fenomenul apare la gume vechi, foarte vechi. Presupun ca DOT-ul anvelopelor tale nu e mai jos de 2010.
      O janta, doua jante - vorbind de roti...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #33
        Din pacate si eu ma lupt cu anvelope/jenti de ceva vreme. Sunt foarte curios cum se va rezolva pana la urma.

        PS. Sunt si eu din Sibiu, poate ne ajutam reciproc.

        Comment


        • #34
          Mergeti la vulcanizare si solicitati scoaterea cauciucului de pe janta. Janta goala sa o puna in aparatul pentru echilibrat si sa-i dea drumul ca si cum ar echilibra o roata. In timp ce se invarte janta se vede daca este dreapta, uitati-va cu atentie sa nu aiba bataie pe inaltime cat si in lateral. Cu alte civinte sa mearga sfoara. Daca sunt deformari ale jenti, solicitati indreptarea ei. Apoi se pune cauciucul pe janta se umfla si se echilibreaja. Atentie marita ca si cauciucul poate avea deformari din fabrica sau construit defectuos si sa nu ruleze si el sfoara, sa aiba oscilati pe inaltime si (sau) lateral. Echilibrarea rotii se face cu plubi pusi pe lateralul jantei (stanga / dreapta) cat mai aproape de talon, nu centru, cum fac multi. Tineti cont si verificati personal acestea si veti avea roti perfecte. Ca si un amanunt important, unflati cauciucurile comform specificatiilor constructorului masini, nu dupa ureche.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #35
            Originally posted by cutaresku View Post
            Posibilitatea ramasa, dupa mintea-mi, parca deja evocata, ar fi sarmele rupte-n cauciuc, insa fenomenul apare la gume vechi, foarte vechi. Presupun ca DOT-ul anvelopelor tale nu e mai jos de 2010.
            O janta, doua jante - vorbind de roti...
            Da, 2010 .
            Corect , scuze !

            Comment


            • #36
              Originally posted by aditza1234 View Post
              Din pacate si eu ma lupt cu anvelope/jenti de ceva vreme. Sunt foarte curios cum se va rezolva pana la urma.

              PS. Sunt si eu din Sibiu, poate ne ajutam reciproc.
              Se pare ca sunt cauciucurile !
              Am demontat anvelopele , am verificat jantele , am montat anvelopele de iarna pe jantele de vara si invers . Acelasi tangaj ! Pe soseaua uda , face mai urat .
              Acum caut cauciucuri ! Cred ca o sa iau Continental .

              Comment


              • #37
                Originally posted by nora-marian View Post
                Mergeti la vulcanizare si solicitati scoaterea cauciucului de pe janta. Janta goala sa o puna in aparatul pentru echilibrat si sa-i dea drumul ca si cum ar echilibra o roata. In timp ce se invarte janta se vede daca este dreapta, uitati-va cu atentie sa nu aiba bataie pe inaltime cat si in lateral. Cu alte civinte sa mearga sfoara. Daca sunt deformari ale jenti, solicitati indreptarea ei. Apoi se pune cauciucul pe janta se umfla si se echilibreaja. Atentie marita ca si cauciucul poate avea deformari din fabrica sau construit defectuos si sa nu ruleze si el sfoara, sa aiba oscilati pe inaltime si (sau) lateral. Echilibrarea rotii se face cu plubi pusi pe lateralul jantei (stanga / dreapta) cat mai aproape de talon, nu centru, cum fac multi. Tineti cont si verificati personal acestea si veti avea roti perfecte. Ca si un amanunt important, unflati cauciucurile comform specificatiilor constructorului masini, nu dupa ureche.
                Da , asa am facut ! O janta are o bataie .
                Am schimbat anvelopele intre ele (iarna/vara ) - acelasi tangaj ! DEci nu janta e hiba . Logic ar fi anvelopele . Repet , 2010 , aprox 20000 km - daca am calculat bine .
                M-am cam saturat ! As putea sa imi fac abonament la vulcanizare !
                Prima data , la Sigemo , au umflat dupa ureche , 2,1 . Apoi am pus la 2,6 conform indicatiilor . 2,6 este minim , cu masina goala .
                2,8 fata si 3,2 spate - masina incarcata .
                Oare sa mai incerc cu o presiune mai mare de 2,6 ? De obicei , nu merg cu masina incarcata .
                Cand am pus 2,6 la rece , am masurat si la cald : 3,3 .
                Multumesc pt sfaturi !

                Comment


                • #38
                  Daca masina merge bine cu anvelopele de iarna montate pe aceleasi jante, aproape sigur sunt de vina anvelopele de vara (desi ar trebui sa se vada o minima "bataie" pe masina de echilibrat)

                  Eu am avut pe CLS anvelope Dunlop SP Sport 01 ROF si "bateau" toate 4 (mai mult sau mai putin), cu toate ca erau uzate doar ~ 30%, mai aveau 6mm. Se poate intampla si la anvelope cu 5000km...

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF