Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire scaune normale cu scaune incalzite si ventilate.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am primit scaunele. La prima vedere daca pot folosi cablajul masinii pt.airbag-uri si alimentare,montarea cablajului pt.incalzire si ventilatie mi se pare simpla. Am doar o nedumerire:cum comunica panoul cu butoane incalzire-ventilatie cu scaunele ca nu am vazut pe instalatia primita nici un cablu,mufa care sa duca la butoane. Comunica prin CAN??

    Comment


    • #17
      Exact. Prin CAN, dar vor trebui activate optiunile, altfel când vei apasă pe buton nu vei obține efectul.

      Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk


      Comment


      • #18
        Nu a trebuit activat nimic,totul a fost plug&play. Am montat noul panou cu comenzi si am pus mufele la scaune provizoriu si a functionat totul,adica se aprind ledurile pt.fiecare comanda in parte,respectiv se aud ventilatoarele din scaune,la incalzire la fel. Acum mai am de conectat mufele galbene pt.airbag,centura etc pe care trebuie sa le schimb deoarece cele de pe masina nu lovesc.

        Comment


        • #19
          La mine nu se aprind cele pentru ventilatie. Când am inlocuit panoul pentru butonul jaluzelei lunetă am luat și cu ventilație, am zis ca cine stie. Am activat doar jaluzeaua și merge, dar ventilația nu e activata și nu merge.
          In fine, bine ca ai scos-o la capăt.
          Poți pune foto cu interiorul. Cat a costat, îl am și eu în atenție.

          Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

          Comment


          • #20
            Dar sigur ai scaune ventilate??
            Per total lucrarea e simpla.A fost ceva bataie de cap cu mufele conectorilor de la airbag-uri si centuri si p ana am gasit un traseu ok pt.cablurile de la incalzire-ventilatie pt.scaunul dreapta,care sa le pui pe traseul de fabrica e f.f.greu trebuie sa desfaci mai tot de la bord,asa ca le-am izolat bine si le-am trecut din stanga in dreapta pe la picioare pe langa cablu frana de mana apoi le-am unit in prag cu restul cablurilor.

            Comment


            • #21
              Toata treaba a durat o zi si jumate aproape din cauza ca pe partea stanga din fata pana in spate era plin de apa sub mocheta si a trebuit sa usuc totul.
              Referitor la intrarea apei in masina am abservat ca in partea stanga in jos de parbriz sub acea cutie mare cu sigurante relee etc. e plin de apa,deci precis e infundata scurgerea,la fel si in dreapta sub bateria mica,doar ca acolo apa e mai putina. Am observat eu in ultimul timp ca,cand afara nu mai ploua sub masina la roata stanga se facea o baltita si tot cu gandul sa ma uit sa vad ce si cum si nu am apucat,acum cred ca 99%aia ar fi problema. Si totusi sunt confuz deoarece cu mocheta scoasa am turmat apa si nimic inauntru.A si plouat afara cateva ore si nimic,inauntru uscat. Tin sa cred ca apa e de cand a plouat mult si tare sau chiar din primavara de la topirea zapezii. Luni o sa vad cum desfund in ambele parti.

              Comment


              • #22
                Ai verificat scurgerile de la AC!?!
                Regulament general Club Mercedes.

                Comment


                • #23
                  Nu cred sa aiba vreo legatura in cazul meu pt. ca nu am folosit AC-ul anul asta.
                  Si uitasem ceva: de vreo luna si ceva mi sa aprins din senin martorul SRS in bord,l-am sters cu testerul iar la 3 zile a aparut din nou. Cand am dat mocheta jos in stanga in dreptul stalpului dintre usi mufa la un senzor care banuiesc ca e de impact ce comanda airbagul era foarte oxidata din cauza apei.Am curatat cei doi pini cu ceva ascutit ce incape acolo dupa care am dat cu spray de contacte. Acum dupa ce o sa sterg eroarea sunt curios daca o sa mai apara sau nu.

                  Comment


                  • #24
                    Salut
                    Poti te rog frumos sa imi spui ce schimbari ai facut la mufele galbene?
                    Mufele galbene la scaunile noi sunt mai subtiri si sunt doar 7 fire ,la masina sunt mai groase in 2 rinduri si sunt 11 fire
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 3 photos.

                    Comment


                    • #25
                      Pune foto cu ce fel de scaune aveai inainte si cu mufele vechi si noi. Scaunele sunt la fel?adica sa fie de pe masina cu volanul pe aceiasi parte.

                      Comment


                      • #26
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                        • #27
                          In fisa mașini și scaunului vechi vine mufa in 2 rinduri și are 11 fire Dintre care 4 sunt cafenii și nustiu cum și care
                          mufa scaunului nou are 10 fire și sunt toate într-un rind

                          Comment


                          • #28
                            Mașina nu e Facelift

                            Comment


                            • #29
                              Cele cafenii sunt pt.masa,Daca ai un multimetru la indemana masoara sa vezi daca au toate continuitate intre ele,astfel nu mai conteaza care din ele le pui pt.fiecare consumator in parte. Daca este vreo unul care nu are continuitate cu celelalte inseamna ca vine dintr-un calculator sau modul etc.si trebuie sa ii pastrezi exact pozitia.
                              Pt.scaunele noi ai si mufele de pe masina?? Daca nu trebuie sa le pui pe cele de la scaunele vechi.
                              Pt.inceput conecteaza scaunele vechi inapoi si urmareste de sub scaun de unde vine fiecare fir in parte ca de ex.senzor prezenta centura urmaresti firele pana intra in mufa masinii si le insemni ca sa stii care sunt,fire lampa iluminare picioare pasager spate la fel le urmaresti pana la cablajul masinii si le insemni,notezi etc. Astfel cand pui scaunele noi urmaresti la fel fiecare de unde vine si stii cu care din cele a masinii vine imperecheat.

                              Comment


                              • #30
                                Am rezolvat parca cu scaunul pasagerului ,
                                a rămas un cablu de la scaunul vechi ce duce in tetiera dar nustiu pentru ce e .
                                Inca ceva am cablurile pentru memorie care trebuie puse in CAN și sunt rupte adaptoarele ,oare e posibil sa le conectez fără adaptoare?
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 2 photos.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF