Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

250 mii km prea mult ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 250 mii km prea mult ?

    Ma gandeam la un model w211, 220 cdi, am tot cautat pe net iar cele care imi plac si cele care se incadraza si la bugetul pe care il am eu alocat pentru achizitionarea unei masini au cam 230-250 mii km. Acum sigur depinde de mai multi factori uzura masinii dar in general vorbind la acest numar de km incep deja problemele? Mai are cineva Mercedes cu un numar de km apropiat celui scris de mine sau chiar peste? Ati avut probleme la numarul asta de km? Mentionez ca acesti km sau facut in Germania nu in Romania.

  • #2
    Vrei sa cumperi masina care a fost taxi acolo ?
    http://goo.gl/YDT4L

    Comment


    • #3
      salut,

      din ce an ?

      daca este 2002 - 2003 este putin cam mult (chiar si pt. Germania). max. 200.000 km

      problemele pot aparea si la 2.000 -3.000 Km, depinde de noroc.

      Comment


      • #4
        Nu, nu vreau sa fi fost taxi,am gasit Mercedes care nu arata a taxi adica nu are piele, nu-i negru, alb sau galben e adevarat ca nu poti fi sigur de nimica dar arata foarte bine cu exeptia numarului de km. Masinile pe care le-am gasit sunt cam de prin 2002, 2003. Am vazut si taxi, la care scria exact ca au fost taxi erau si galbene si chiar daca nu erau galbene aveau chiar si 585 mii km si probabil ca si alea inca mergeau ca aia aveau tupeul sa ceara o groaza de bani pe masinile alea care aveau trecut bine de jumate de milion de kilometri.Deci ma refeream strict la numarul de km in jur de 250 mii sa zicem. E prea mult deja? Cei care au Mercedes mai demult si care au trecut deja de acest numar de km ar putea sa-mi spuna cum se comporta masina,dar asi vrea o parere sincera si pertinenta.

        Comment


        • #5
          Nu stiu cum e cu masinile mai noi,dar la masinile mai vechi (cum era si 126-le meu) 250.000 km nu erau deloc foarte multi.
          Eu as cumpara oricand alta de acelasi tip cu acelas numar de km.
          W126 cand l-am cumparat a avut 210.000 km si am mai facut si eu cu el vreo 20.000 pana cand am avut accidentul!Masina arata si se comporta excelent,poti vedea si tu aici: http://www.clubmercedes.ro/interior-...tion-t539.html

          Daca merge bine si arata acceptabil eu nu vad nici o problema in a cumpara unul cu acel kilometraj!
          Last edited by dan500se; 05-19-2008, 17:02 PM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Am inteles, iti multumesc.Citisem undeva tot aici pe forum cineva spunea sa eviti sa-ti iei model avangarde si cu xenon. De ce? Se referea la revanzare ca nu e pe gustul romanilor interiorul de la avangarde? Becurile xenon se ard mai repede datorita gropilor si trepidatilor? Asta ar fi explicatia? Intreb aceste lucruri pentru ca eu va marturisesc ca tocmai la un avangarde m-am uitat si avea si xenon.
            Citesc mereu pe acest forum sa fiu bine informat atunci cand voi cumpara masina dar inca sunt complect derutat in cateva privinte.Eu am socotit ca la un 270 cdi taxa de inmatriculare dupa 1 iulie 2008 va fi undeva la 2700 euro iar pentru un 220 cdi cam 1700 adica cu 1000 euro mai mult motiv pentru care m-am hotarat la un 220 cdi. Intr-un alt topic orca spunea ceva de 4250 euro pentru inmatricularea unui 270 cdi!!! Nu am inteles cum de asa mare? Mie nu-mi iese nicicum valoarea asta. Ma refer la anul de fabricatie 2002 sau 2003 euro 3.Cu numarul de km ai dreptate intr-un fel dar masina ta are motor de 5000cmc care nu se compara cu un 220cdi nu? Un motor de 5000cmc nici sa vrei nu-l poti face praf , ala te duce lejer catre milionul de km dar asta saracu' de 2145 diesel? Ma gandesc si eu......Are cineva vreun w211 peste 250 mii km? Cum merge, sunteti multumit?
            Last edited by sebaolariu; 05-19-2008, 17:19 PM.

            Comment


            • #7
              Din contra, eu am observat o tendintza PRO "Avangarde", Xenon, Navi, etc.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Originally posted by orca View Post
                Din contra, eu am observat o tendintza PRO "Avangarde", Xenon, Navi, etc.
                Sunt de acord cu Orca si plus ca eu stiu ca xenonul tine mult mai mult decat un halogen chiar si prin gropile noastre.
                Acum daca groapa e mai mare decat botu masinii - Dumnezeu cu mila
                http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                Comment


                • #9
                  Al meu are 244.000 km si nu am avut probleme majore cu el.E normal sa mai cada ceva ca doar ce Dumnezeu e fier .

                  Comment


                  • #10
                    La cat de usor se dau kilometrajele inainte sau inapoi chiar te mai uiti la kilometraj? Eu as prefera sa le dea la 0 macar sa stiu din start cat merg eu sa nu mai fac socoteala. Sau in Germania nu exista bajeti care se ocupa de asa ceva.
                    Decat sa ma uit la kilometraj mai bine ma uit atent la linie, la vopsea, daca a fost lovita sau nu, uzura scaunelor, daca scartaie sau nu, uzura pedalelor, schimbatorului, daca functioneaza absolut orice buton pe ea, apoi daca scoate fum sau nu ( am vazut multe dieseluri relativ noi care scoteau mai mult fum decat un motor in 2 timpi- doar ca engru) daca trage bine, daca in mers caraie maraie, scoate zgomote suspecte...
                    Apoi mers cu ea la service, bagata pe tester, urcata pe elevator, jocuri sesizabile pierderi de lichide- daca e cazul... verificata pornirea la rece, la cald... in mers sa nu traga stanga sau dreapta sa franeze drept.
                    Stiu ca suna a verificare a la dacia 1300 dar fierul e fier peste tot si in timp se invecheste. O verificare ca la carte face mult mai mult decat kilometrajul din bord. Iar in functie de proprietar o masina se poate transforma in rabla in 100k km sau sa arate boboc si dupa 500k km.
                    Stiu ca e a enspea oara cand se posteaza modul de verificare a unei masini dar cand e vorba de niste bani e bine sa deschidem ochii cat de mult se poate.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sebaolariu View Post
                      Am inteles, iti multumesc.Citisem undeva tot aici pe forum cineva spunea sa eviti sa-ti iei model avangarde si cu xenon. De ce? Se referea la revanzare ca nu e pe gustul romanilor interiorul de la avangarde? Becurile xenon se ard mai repede datorita gropilor si trepidatilor? Asta ar fi explicatia? Intreb aceste lucruri pentru ca eu va marturisesc ca tocmai la un avangarde m-am uitat si avea si xenon.
                      Este foarte bine sa ai xenon, este net superior halogenului....dar multi se plang si evita modelul avangard, datorita unui simplu motiv: SUSPENSIA EXAGERAT DE RIGIDA, suspensia respectiva este gandita pt. drumurile lor, sa poti intra lejer in curbe cu 150, dar in romania, o sa iti pui mainile in cap ....am mers anul trecut cu un w210 avangard cu jante pe 17, era superb, era aproape full, si cand la test drive....am ramas complet blocat, la cum amortizeaza masina drumurile noastre de cacao, si din cauza asta avea si o multime de greierasi in masina.
                      Se merita avangard, doar daca masina are AIRMATIC DC (suspensia pe aer), cea mai confortabila si flexibila suspensie, dintr-un singur buton, o poti face mai moale decat orice alt mercedes cu suspensie conventionala, dar o poti face la fel de tare ca si un avangard standard.
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #12
                        Sa inteleg ca toate avangarde-urile au suspensia mai rigida decat un classic sau elegance? Asta fiind una din dotarile standard pentru avangarde fata de un classic!!! Asa este sau doar cei care au optat pentru suspensii sport pe avangarde au suspensile mai tari?
                        Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 21:00 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sebaolariu View Post
                          Sa inteleg ca toate avangardurile au suspensia mai rigita decat un classic sau elegance? Asta fiind una din dotarile standard pentru avangarede fata de un classic!!! Asa este sau doar cei care au optat pentru suspensii sport pe avangarde au suspensile mai tari?
                          Toate avangard-urile au din standard suspensia sport - rigida.
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • #14
                            Salutare am si eu un E220 CDI(w210) din 2002 fost taxi in Germania si are pe real 286729 km (dintre care vreo 17000 facuti de mine) si nu am avut probleme cu ea,eu sant multumit de ea la toamna am promis un w211 din 2005 tot taxi(foarte mult conteaza de de la cine o cumperi).

                            Comment


                            • #15
                              Am avut si eu 220 cdi af.2001 taxi crem ,am luat-o atinsa fata si cu 430.000 la bord-motorul mergea beton si nu pufaia deloc-conteaza mult si cum a fost intretinut motorul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF