Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

250 mii km prea mult ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, am inteles.Va multumesc.Deci cel mai mult conteaza cum arata si cum a fost intretinuta.

    Comment


    • #17
      taxi ... si ce daca

      Seba, faptul ca a fost taxi este chiar un lucru bun, spre surprinderea ta. Daca ai stii cat de bine trebuie intretinute ca sa isi mentina licenta, nu ai mai fugi de faptul ca a fost taxi. Iar taximetristii de acolo nu se compara cu cei de aici, ca stil de condus.
      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

      Comment


      • #18
        Da, ce ma deranjeaza in mod deosebit la un mercedes care a fost taxi este culoarea aia crem, galbuie. In rest nu asi avea prea multe impotriva cu exceptia numarului mare de km. Am vazut mercedes si cu 585 000 km. Apai chiar cu asa multi km nu mi-ar trebuii.Daca ar fi pana in 250000 ar mai merge.Dar in general classic este taxi sau nu neaparat. Pot fi taxi si avangarde de exemplu sau e mai putin probabil?

        Comment


        • #19
          Eu am luat masina la 160.000 de km reali, acum am 210.000 mii, dar am schimbat tot pe langa motor (turbina, injectoare, rampa de injectoare, pompa de inalte, etc) si totul in cutia de viteze.
          Oricum nu ca ar fi cazut toate, ci doar ca nu se pricep ei si o iau pe ghicite, nu conteaza cati km are masina, ca poti sa iti iei una cu 130.000 si sa aiba 500.000
          Ex: Acum o saptamana cand eram la reprezentanta mercedes a venit un om care cica avea 140.000, dar i s-a zis ca nu e kilometrajul real si ca are mult peste 400.000, in realitate avea 700.000, era din 2003 si fusese taxi, dar ii se schimbase culoarea si interiorul a fost refacut, ca sa para noua ,omul platise 14.000 fara taxe in germania.
          Sa o duci la reprezentanta sa o verifice ca te costa 2 mil si iti spun macar ce defecte are.
          Last edited by al3x82; 05-25-2008, 17:49 PM. Reason: Am primit un mesaj privat, ca daca nu scriu ca la scoala,imi suspenda userul, fiindca nu intelege nimeni ce scriu :)

          Comment


          • #20
            Mai nou si in Germania au folie si dedesupt sunt metalizate .La taxi in germania trebuie facuta verificarea tehnica la cateva luni asa ca masinile de pe taxi sunt beton din punct de vedere mecanic chiar daca au 500000 de km. Daca vrei taxi trebuie sa te duci in HAMBURG acolo e mama lor si ai de unde alege(sa iei MB.200 cdi care are ceasul de taxare in oglinda ,daca nu o sa ai probleme cu bordul care e gaurit special pentru ceas si arata aiurea)

            Comment


            • #21
              Am eu un W211. Acum recent l-am pus la punct. Am facturi tot ce vrei tu. Este la vanzari mercedes. Daca iti place stam de vorba.
              Mercedes are prioritate din fabrica.

              Comment


              • #22
                Da m-am uitat la masina ta, e frumoasa dar eu deocamdata am o masina la vanzare si abia dupa ce o vand voi putea sa-mi cumpar un mercedes.Pana atunci am vrut sa acumulez cat mai mult din experienta voastra cu privire la achizitioanarea unui mercedes.Nici acum nu sunt complect hotarat la motorizarea pe care sa o aibe. Ma gandesc la un 220 cdi sau mai bine la un 270 cdi, sa fie avangarede sau classic ,cert este ca vreau un w211 cam de prin 2002-2003 cu cutie automata.
                De obicei mercedes taxi e classic, avangarde sau elegnance? Sau nu are nici o importanta? Sau care sunt cele mai multe? Dar ca si motorizare taxi de care sunt 200cdi, 220cdi,270 cdi .....exista vreun anume tip de mercedes w211 ca motorizare si tip (classic,elegance,avangarde) care este proponderent ales ca masina de taxi in Germania? Ca dupa cum spuneti voi culoarea nu mai este o problema multe fiin infoliate.
                Last edited by sebaolariu; 05-27-2008, 15:05 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by sebaolariu View Post
                  Da m-am uitat la masina ta, e frumoasa dar eu deocamdata am o masina la vanzare si abia dupa ce o vand voi putea sa-mi cumpar un mercedes.Pana atunci am vrut sa acumulez cat mai mult din experienta voastra cu privire la achizitioanarea unui mercedes.Nici acum nu sunt complect hotarat la motorizarea pe care sa o aibe. Ma gandesc la un 220 cdi sau mai bine la un 270 cdi, sa fie avangarede sau classic ,cert este ca vreau un w211 cam de prin 2002-2003 cu cutie automata.
                  De obicei mercedes taxi e classic, avangarde sau elegnance? Sau nu are nici o importanta? Sau care sunt cele mai multe? Dar ca si motorizare taxi de care sunt 200cdi, 220cdi,270 cdi .....exista vreun anume tip de mercedes w211 ca motorizare si tip (classic,elegance,avangarde) care este proponderent ales ca masina de taxi in Germania? Ca dupa cum spuneti voi culoarea nu mai este o problema multe fiin infoliate.
                  Personal, iti recomand elagance, sau avangard doar daca iti place sa te "zdruncine putin" masina, clasicul arata oarecum prafuit d.p.v. estetitc, oricum ,daca iti iei avangard, uitat-te si la roti, de preferat cele pe 16' (standard), ca sa poata compensa suspensia tare.
                  Iar depsre motor, am condus C 270d, E270d, si tot 270 iti recomand si tie..., acel cilindru in plus se simte bine....iar la consum, diferenta e cam de max 10% intre 220d si 270d la mers normal.
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #24
                    Am inteles ca la Mercedes-urile astea mai noi nu mai exista joja de verificare a nivelului de ulei, este adevarat? Nivelul uleiului este afisat pe ecranul din bordul masinii? Daca este asa atunci cum se mai poate face schimbul de ulei prin aspirare? Ma refer la uleiul de motor.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sebaolariu View Post
                      Am inteles ca la Mercedes-urile astea mai noi nu mai exista joja de verificare a nivelului de ulei, este adevarat? Nivelul uleiului este afisat pe ecranul din bordul masinii? Daca este asa atunci cum se mai poate face schimbul de ulei prin aspirare? Ma refer la uleiul de motor.
                      Schimbul de ulei se face nomal, prin metoda clasica...se poate si prin aspirare, depinde cum doreste clientul. Dar verificarea nivelului de ulei , cum ai spus si tu, se face doar electronic.
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #26
                        Reprezentanta De Mercedes - Niste Neprofesionisti

                        Stai linistit ca si eu mi-am luat acum 2 saptamani un E220 din 11.2003. Omul mi-a zis ca are 160.000 km ... am fost cu ea la tester la REPREZENTANTA LA MERCEDES) .. si mi-au zis ca masina e ok, ca are 160.000 km reali ca are doar un joc mic la un pivot dreapta fata , ca turbina este ok , ca .hmmm.... (m-am abtinut sa nu ii injur) ... m-au facut baietii de la reprezentanta ca pa prosti ... am fost saptamana trecuta cu ea la un service de-al meu de pe la tara ... si cand au inceput baietii de acolo sa se uita la ea ... ai naibii nu se mai opreau cu lista ... Haide-ti sa incep : -brat fata dreapta - pivot fata stanga - filtru de particule praf (deci turbina p....) - 2 bujii arse - senzor temperatura interior pauza - si cred ca sunt suficiente cate am zis eu pana acum ... ar mai fi inca pe atatea de zis care este drept ca stiam de ele ..

                        Si nu in cele din urma ARE 260.000 KM in loc de 160.000 cat mi0au zis nesimtitii aia de la REPREZENTANTA MERCEDES DIN ARAD ...

                        Chiar am de gand sa vorbesc cu un avocat ceva ... am toate foile de la ei de la tester ... sa vad ce pot face ... o sa va anunt ..

                        Comment


                        • #27
                          Nu conteaza asa de mult numarul de kilometrii la un Mercedes ci modul cum a fost intretinut.Eu am luat un 124 in anul 2002 care avea 350000 km si nu se umblase la motor si l-am dat dupa 2 ani cu 400000 km fara sa pierd la bani. Din pacate a ajuns pe mina unui nemernic care si-a batut joc de ea si in 2 luni nu o mai cunosteai.Din fericire dupa el a luat-o o doamna din jud Ilfov care a refacut-o si care merge si astazi cu ea fara probleme si fara sa umble la motor. Mai depinde si de bafta. Asa ca succes si multa bafta!!1

                          Comment


                          • #28
                            Un koleg din suceava are un okios negru, primul tip de okios si are 550 de mii aproape in bord, omu afacerist, are masina de noua, si cica zice el ca n-a avut mari probleme decat consumabile filtre de polen si nushce a zis el ca s-a mai stricat la masina, insa per total arata bine masina, cica nu ar fi asa rele, da nah, personal nu detin si nu stiu!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #29
                              Sa sti ca sint bune. Eu am unul cu 190000km si nu prea am avut probleme (o curea rupta , pivoti, si consumabile in rest nimic.

                              Comment


                              • #30
                                Deci in concluzie nu sunt chiar rele ca de nah, au stea.....vorba aia --totusi e mercedes--
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF