Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate porni cu kick down de pe loc(W211 E220cdi-auto 170cp)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai arbitri tot noi am fost porneam si noi la 1..2..3..

    Comment


    • #17
      Imosibil sa te faca gresesti undeva incearca sa o pui pe s si calco la fund si tine asa nu are cum sa te ia

      Comment


      • #18
        Originally posted by iulian_ban View Post
        Imosibil sa te faca gresesti undeva incearca sa o pui pe s si calco la fund si tine asa nu are cum sa te ia
        Automata are plecarea foarte grea...mai ales ca si motorul e diesel, se pierde mult timp...Uneori e enervant in trafic cand vrei sa te bagi rapid si pleaca greu, dar la o liniuta.....
        16'' C350e
        16" 911 Carrera
        15" S350 Cdi

        Comment


        • #19
          Eu tin sa-ti spun un singur lucru, masina ta este prea puturoasa sa faci liniute cu ea. Am mers si eu cu una ca a ta, cu cutie automata si parca nu mergea, iar apoi m-am urcat in masina tatalui meu(avand un E270 cdi automat) si am zis ca nu-i adevarata diferenta, avand aceiasi cai, dar nu acelasi cuplu. Iar acel clk te va bate pentru ca este pe benzina, este mai usor si are plecarea mult mai rapida decat masina ta.
          Astia de la Mercedes au vrut sa ingramadeasca cai multi intr-un motor mic, dar nu prea le-a reusit de data asta. Din cauza asta nu am cumparat o masina exact ca a ta, si am ales un 270 cdi din 2005 manual, asta pentru ca trage extrem de bine.
          Bafta in continuare la liniute, dar in acelasi timp sa ai grija de masina. Sa auzim de bine!

          Comment


          • #20
            M-am amuzat cu fata asta ca ai spus ca e mult mai puturoasa ca un E270cdi.Tu poate ai mers pe un E220(150cp).Masina e foarte ok ca si putere ideia este ca pornirea de pe loc e intarziata un pic, probabil asa e la toate automatele.Acuma hai sa iti spun parerea mea despre e270cdi.Am un prieten aici care si-a luat saptaman trecuta un E270cdi cu 57 de mii mile la bord,cam 92mii km, a dat un sac de bani pe ia e luata de la mercedes direct, km foarte reali.Masina e automata ca si a mea, nu exista nici o diferenta intre ele, am facut si schimb si un fel de liniute, le spun "un fel" ptr ca nu am avut teren mult, masina mea porneste mai in forta ca a lui , asta a recunoscut si el, asa ca poate ti s-a parut tie mare diferenta ca nu ai sarit imediat din una in alta sau poate ca a ta ar fi manuala.Zilele astea am mers cu un 520d(2007) 163cp automat, la acre am observat ca are pornirea si mai inceata decat la a mea, cred ca e valabila ptr toate automatele, cutia se gandeste un pic pana actioneaza.

            Comment


            • #21
              Te contrazic, ca am mers cu una ca a ta, iar apoi m-am urcat in masina mea, si a fost o mare diferenta. Gandeste-te ca un 270 cdi are 177 cp si un cuplu mai mare decat masina ta. Nu ma contrazic cu tine, ca vad ca nu are rost si te pricepi prea putin la masini. Bafta in continuare!

              Comment


              • #22
                CLK cu manuala pleca tinant motorul la 6000de ture probabil, pe cand cu automata plecai din ralanti. Pana face motorul cu turbina boos mai dureaza, deci nu e de vina cutia. Daca tii frana si accelerezi motorul se va tura pana la turatia de stall speed a convertorului, iar in momentul plecarii cuplul ce intra in cutie va fi aprox dublu fata de cel generat de motor.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #23
                  Intr-adevar el pleca cu masina turata cam pe la 4mii si ceva, eu de la relanti am incercat zilele astea sa pornesc cu ea turata de pe loc si este diferenta, pleaca mult mai tare, oricum nu e pasiunea mea liniutele si cred ca degraba nu am sa repet gestul cel putin nu cu aceasta masina, din mers ma mai dau cateodata.
                  Ptr (Andreiu'), nu ai tu de unde sa stii cat de bine ma pricep eu la masini si ca sa intelegi un lucru, eu nu fac parte din grupul celor care au un motor de 2 litri si o ard aiurea ca nimeni nu sta in fata lor, eu doar ti-am spus ceea ce am observat eu in urma unui test, acelasi lucru a spus si posesorul de E270cdi, ca nu exista mare diferenta intre ele, daca era sa fiu din ala imi luam si eu macar un E320cdi ca era la ceeasi bani.Ai spus ca tocmai din motivul ca e puturoasa nu ai luat E220 si ai preferat e270, pai nici nu aveai cum sa ei E220 din 2007 cu banii de E270(2005), ptr ca un E220 din 2007 este aproape dublu la pretz fata de un E270cdi, cel putin aici unde sunt eu.Numai bine

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Andreiu' View Post
                    Te contrazic, ca am mers cu una ca a ta, iar apoi m-am urcat in masina mea, si a fost o mare diferenta. Gandeste-te ca un 270 cdi are 177 cp si un cuplu mai mare decat masina ta. Nu ma contrazic cu tine, ca vad ca nu are rost si te pricepi prea putin la masini. Bafta in continuare!
                    E270 w211 nu are cuplul mai mare decat E220 w211 facelift,cuplul este identic 400nm.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Amerikanu View Post
                      Intr-adevar el pleca cu masina turata cam pe la 4mii si ceva, eu de la relanti am incercat zilele astea sa pornesc cu ea turata de pe loc si este diferenta, pleaca mult mai tare, oricum nu e pasiunea mea liniutele si cred ca degraba nu am sa repet gestul cel putin nu cu aceasta masina, din mers ma mai dau cateodata.
                      Ptr (Andreiu'), nu ai tu de unde sa stii cat de bine ma pricep eu la masini si ca sa intelegi un lucru, eu nu fac parte din grupul celor care au un motor de 2 litri si o ard aiurea ca nimeni nu sta in fata lor, eu doar ti-am spus ceea ce am observat eu in urma unui test, acelasi lucru a spus si posesorul de E270cdi, ca nu exista mare diferenta intre ele, daca era sa fiu din ala imi luam si eu macar un E320cdi ca era la ceeasi bani.Ai spus ca tocmai din motivul ca e puturoasa nu ai luat E220 si ai preferat e270, pai nici nu aveai cum sa ei E220 din 2007 cu banii de E270(2005), ptr ca un E220 din 2007 este aproape dublu la pretz fata de un E270cdi, cel putin aici unde sunt eu.Numai bine

                      Nu vreau sa ma contrazic cu tine ca nu ajung nicaieri, dar iti spun doar ca am doua E-uri 270 cdi acasa, asa ca nu cred ca se pune problema de bani Se pare ca am preferat sa-mi iau doua decat unul singur ca al tau Sa stapanesti cu bine masina si sa te bucuri de ea
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Afirm deasemeni ca E220-ul de 170CP nu se simte ca ar avea aceasta putere... e diferenta marisoara intre e220 w211 170cp si e270 w210 170cp in detrimentul lui w210 - trebuie sa recunosc ca cei de la mb au dat kix cu specificatiile, pur si simplu nu sunt regasite pe asfalt la ce ma ajuta pe mine daca acei 170cp ii gasesc in conditii de laborator cand motorul e nou?

                        Sunt 100% sigur ca daca un E220 la 150.oookm sa spunem este pus pe dyno garantez ca nu dezvolta mai mult de 155-160cp.

                        Acesta e un caz...

                        Avem un alt exemplu elocvent ce circula pe youtube de ceva timp intre w212 E250cdi si w211 E270cdi, pe cine a-ti paria ?

                        http://www.youtube.com/watch?v=ah0iaUwZEBQ


                        Cat despre plecarea de pe loc...fara a forta transmisia cu frana calcata si turat motorul la 2000ture, nu prea ai cum pleca eficient. Apoi in functie de tipul de asfalt si cauciucuri pedala trebuie calcata progresiv in prima treapta de viteza. In vremurile cand aveam E270cdi-ul...demarajul la mine se prezenta cam asa:

                        http://www.youtube.com/watch?v=5iPZvEbTl4o
                        Last edited by flavius89; 07-24-2011, 21:20 PM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Avem un alt exemplu elocvent ce circula pe youtube de ceva timp intre w212 E250cdi si w211 E270cdi, pe cine a-ti paria ?
                          Trebuie sa te contrazic...Acum 2 saptamani am mancat un W211 din 2006 E320 Cdi cu un E250 cdi din 2010. Si cand zic mancat, i-am dat ceva distanta. Amandoua masinile automate, amandoi am plecat cu masinile turate undeva la 2000 de ture. Diferenta a fost destul de mare. Cum am mai scris in unele posturi, motoarele 250 cdi pot pierde putere. Probabil si cazul din clipul de pe Tube.

                          Am avut si eu un E220 cdi din 2006 manual si intr-adevar, parca masina aia refuza sa se miste. N-am avut placerea sa merg cu un E270 dar mi-e greu sa cred ca ar fi mai rapid ca un E250 cdi
                          16'' C350e
                          16" 911 Carrera
                          15" S350 Cdi

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF