Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate porni cu kick down de pe loc(W211 E220cdi-auto 170cp)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate porni cu kick down de pe loc(W211 E220cdi-auto 170cp)

    Buna ziua la toti, am si eu o intrebare referitor la cutia automata.Zilele trecute am facut o liniuta cu un prieten de al meu eu cu masina din dotare(W211 170cp) si pretenul meu cu un CLK200 1999 136cp manual, distanta a fost ceva de genul la 100 de metri si ca sa vedeti ca din 5 incercari de fiecare data m-a facut.La pornire eu bagam pedala in podea si cat masina mea se gandea sa se porneasca, prietenul meu era deja minim la 5 metri in fata mea, in final cand se pornea incepeam sa il ajung din urma abea dupa ce intra in viteza a 2-a, am ramas foarte dezamagit eu care credeam ca il fac sigur.Acuma vreau sa va intreb pe voi cei care aveti ceva experienta cu aceste cutii automate,poate exista vre-un truc ceva ca sa porneasca mai rpede de pe loc si mai eficient.eu am avut inainte un w203 180K 143 manual si vreau sa spun ca pornea mult mai repede decat asta pe care o am acuma, in schimb asta isi ia viteza mare in timp.Astept sfaturi de la voi, va multumesc anticipat.

  • #2
    Incearca un launch control: ESP OFF, cutia in S(port), stangul pe frana si dreptul pe acceleratie, turatie tinuta la 2700-3000 rpm (sau poti folosi doar dreptul - varf, calcai). Dai drumul brusc la frana si accelerezi progresiv (nu pedal to the metal) pana schimba a 2-a, apoi blana, ca schimba singura.
    Geamurile inchise, combustibil minim, AC OFF si portbagaj gol (inclusiv roata de rezerva). Preferabil jante de maxim 16". Inainte dai o tura sa incalzesti anvelopele.
    In tot aceste timp, ai grija de tine si de ceilalti, in cazul in care incerci liniutele pe drumuri publice.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Da...cel mai bine e cu stangu pe frana si dreptu pe acceleratie pana la 2000-2500...maxim...ca apoi o sa-ti dea rotile in gol. E suficient sa o ti la 2000 ca sa-i tai lagul specific dieselului. Si o sa plece ca din pusca apoi Bafta!
      16'' C350e
      16" 911 Carrera
      15" S350 Cdi

      Comment


      • #4
        Pardon, ma corectez: 2700-3000 rpm era la benzen, la diesel (nici nu rced ca se tureaza atat cu piciorul pe frana) undeva la 2000-2200.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          va multumnesc baieti ptr sfaturi, am sa mai incerc o data asa cum ati spus voi, cred ca nu fac prin asta nimik rau la cutia automata.Dar totusi paradoxul este ca clk-ul dupa carte face 0-100Km/h in 11 sec si a mea face in 8.6? Ma gandesc oare cum se fac teste astea?

          Comment


          • #6
            Eu la al meu 250 cdi care e cam acelasi motor de 2.2 numai ca are 204 cai, tine si la 3500 pe uscat pana incep rotile sa dea in gol pe loc. Dar cel mai bine e undeva la 2000 ca apoi cand lasi frana sa nu-ti derapeze rotile pe spate.

            Testele se fac in cele mai optime conditii. Sofer slab, putin combustibil, asfalt bun, temperatura buna, etc...
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • #7
              Originally posted by Amerikanu View Post
              va multumnesc baieti ptr sfaturi, am sa mai incerc o data asa cum ati spus voi, cred ca nu fac prin asta nimik rau la cutia automata.Dar totusi paradoxul este ca clk-ul dupa carte face 0-100Km/h in 11 sec si a mea face in 8.6? Ma gandesc oare cum se fac teste astea?
              Tu faci liniuțe pe 100m, e normal să te facă. ĂŽncearcă pe o distanță mai mare (400m) și ai să vezi diferența. Pe 100m te poate face și un Olcit cu raportele modificate la cutie...
              ...

              Comment


              • #8
                Un Oltcit mai dopat bate si Lambo... Chiar la noi, in RO. Dovada:
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Mersy baieti pentru sfaturi, las ca mai incerc eu o liniuta cu prietenul asta al meu, dar deja am sa fac cum ati spus voi.Revin cu informatii

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu stiu cat e de ok sa tii masina in drive accelerata cu picioru pe frana.
                    Nu cred ca e benefic deloc pentru cutie.
                    SV-85-BMC

                    Comment


                    • #11
                      O ti pt o perioada scurta. Nu ar trebui sa dauneze...Incercam si noi un fel de "launch control" cum putem
                      16'' C350e
                      16" 911 Carrera
                      15" S350 Cdi

                      Comment


                      • #12
                        Dauneaza grav transmisiei, cine tine la masina se da din mers, oricum un E-Classe nu e pentru liniute, dar ma rog...
                        Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

                        Comment


                        • #13
                          Este plin gugalu si youtube de "launch control". Mai mult, procedura este chiar explicata prin manuale de utilizare la unele masini (Golf GTI). N-o fi dracu' asa de negru sa incerce omu' de cateva ori...
                          Din mers se dau cu precadere masinile foarte tari (3-400 cp), care rup aderenta la plecare, in primele trepte, parca asa am citit...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            De felul meu nu sunt vitezoman, sau un impatimit al liniutelor, dar ma tot batea la cap pritenul asta al meu intr-o zi sa facem o linuta.Totul s-a intimplat la o pauza de masa ca noi muncim la aceeasi companie si avand aici vre-o 200 de metri de pista am zis hai s-o fac si pe asta Atunci eu din prima am pornit cu ideie ca pierde el timpul degeaba ca il fac sigur, dar uite ca nu a fost asa.De aici mi-a si starnit curiozitatea care ar fi tehnica cea mai potrivita pentru o astfel de situatie, sunt constient ca ar trebuie sa fie ceva la mijloc acolo, ca doar nu ma vor face toti cei cu manula, doar ptr ca au manuala indiferent de puterea motorului.

                            Comment


                            • #15
                              Apropo/ in orice sport trebuie sa existe un arbitru, fie si la liniute.

                              Arbitru cine este?
                              Originally posted by Luxian View Post
                              Tu faci liniuțe pe 100m, e normal să te facă. ĂŽncearcă pe o distanță mai mare (400m) și ai să vezi diferența. Pe 100m te poate face și un Olcit cu raportele modificate la cutie...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF