Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SUV vs W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SUV vs W210

    Mercedes Front-Rear_Explorer Driver-PassengerHIC______1255-96______79-49*No thorax or lower spine readings.
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    E tare testul! totusi intrun SUV esti in siguranta mai buna.
    Asta nu inseamna ca lumea nu isi va cumpara mercedes
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      E tare testul! totusi intrun SUV esti in siguranta mai buna.
      Asta nu inseamna ca lumea nu isi va cumpara mercedes
      Oricum w210 au cele mai slabe caroserii.
      Last edited by mircea600sel; 01-03-2011, 20:35 PM.
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #4
        Originally posted by kriket View Post
        Orcum w210 au cele mai slabe caroserii.
        Ai avut vreo 10-20 de bucati{de W210} de ai ajuns la concluzia asta?

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Originally posted by kriket View Post
          Oricum w210 au cele mai slabe caroserii.
          Nu prea sunt de acord cu tine,desi nu am W210,dar stiu cum arata si de ce este in stare.In orice caz,in materialul prezentat pe youtube,parca o locomotiva ar fi intrat in W210-le acela.E ca si cum ai pune un W210,sa faca un impact lateral cu un Matiz.Cu toate acestea,caroseriile mai noi,cum sunt si cele de W210,cu cat se deformeaza mai bine in cazul accidentelor,cu atat iti cresc sansele de supravietuire.E o lege a fizicii....
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea600sel View Post
            Ai avut vreo 10-20 de bucati{de W210} de ai ajuns la concluzia asta?
            Am o bucata si imi este suficent ... http://www.youtube.com/watch?v=Vp2N0...eature=related arata-mi tu alt E care se comporta asa de slab la un impact frontal.Si am mai vazut unul pe margina drumul cu w210 care a intrat intr-un golf si cam la fel era si rezultatul acolo. De ce unii proprietarii sar in sus daca zici ca modelul de masina care il au ei are o buba sau ceva de genul nu poate sa o inghita si sa accepte adevarul ! ...
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              http://www.youtube.com/watch?v=I6CUs...eature=related Daca te referi la acest video,cu W210 si Golf IV,sincer mie mi se pare ca Golful este mai sifonat decat Mercedesul.Adevarat....si Mercedesul arata dezastruos,dar atunci ce sa mai comentezi de Golf?
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Eu as zice sa nu uitati ca w210 este o masina conceputa prin anii 90 si lansata in 1995.

                Deci pentru o masina din anii aia se tine bine .

                *

                Testul EURO NCAP pentru w210 din 1998

                http://www.euroncap.com/tests/mercedes_benz_e_class_1998/50.aspx Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable bar...


                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #9
                  Nu poti compara SUV-ul cu w210, jeep-ul e mai inalt, ma rog explica unu' p-acolo :

                  "Reason Mercedes took such a hard hit is the SUV is too high and therefore avoided the mercedes very solid and heavy frame. Even a cheap Ford Explorer or any mid size SUV would have done the same. SUV's can kill easily because their height circumvents the frame from being able to stop any deep intrusion into the passenger compartment . Mercedes quality is unsurpassed and this crash test has more to do with physics than anything else."

                  Oricum mult mai de handel gasesc modelele w203 si w202, care-s niste tentative de cobre, mici, inghesuite, cu tabla de masina de spalat Albalux.
                  Oricum, care e rostul topicului ?
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred ca w210-le are caroseria slaba.
                    Sincer as prefera sa am un accident in w210-le meu decit in multe alte masini.
                    Va salut.

                    Comment


                    • #11
                      Uite ce poate sa-i faca un Mercedes la o masina mica.
                      Choque entre un Mercedes-Benz W140 (1993) contra un Opel Corsa del 1996.Para foreros de www.mbfaq.com de S350TD

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zsolti1981 View Post
                        http://www.youtube.com/watch?v=I6CUs...eature=related Daca te referi la acest video,cu W210 si Golf IV,sincer mie mi se pare ca Golful este mai sifonat decat Mercedesul.Adevarat....si Mercedesul arata dezastruos,dar atunci ce sa mai comentezi de Golf?
                        Avand in vedere ca w210 este mai mare si ave-a un v8 a macinat golful dar orcum nu trebuia sa se deformeze si stalpul acela de la parbriz ca in acel crash test ... la w124 sau w211 nu se deformeaza din cate am vazut pe youtube.Si daca acel golf era un pasat care este mai mare w210 sufere-a si mai mult.



                        Sa lasam jeepu ... Sunt sigur ca daca intra in orcare alta masina o face-a mai praf dar zic ca in general caroseria este mai slaba ca la w124 sau w211.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #13
                          Eu unul am un w210 si am avut accident , a intrat in mine un Suzuki Vitara. Rezultatul ? La mine aripa spate indoita, nici macar nu a sarit vopseaua, iar la Suzuki , bara fata rupta , capota indoita aripa dreapta indoita, nu se mai putea deschide usa din dreapta si pe deasupra nu mai pornea masina. Eu zic ca e o masina destul de tare. Daca citi pe euroncap, o sa vedeti ca modelul inainte de facelift a avut o problema dar dupa facelift problema a fost remediata

                          Comment


                          • #14
                            Prefer sa nu ma gandesc la accident ci la confort si fiabilitate

                            Poti da coltul si intrun navigator american de 3 tone
                            Last edited by mircea600sel; 01-05-2011, 15:06 PM.
                            E 200 CDI, W210,116 CP

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kriket View Post
                              Sunt sigur ca daca intra in orcare alta masina o face-a mai praf dar zic ca in general caroseria este mai slaba ca la w124 sau w211.
                              Nu fii asa de sigur. W210 chiar si inainte de facelift e mai solid decta w124.
                              structura de rezistenta e mai solida, si mai ales cea laterala. Iar crash testele cu w124, e34, r25 si volvo pe care le-ai vazut pe youtube au fost facute la 54km/h. Aveam revista si multiplele poze de dupa teste. Pe timpurile acelea nu era securitatea un prim plan in testele facute de constructori.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF