Care vreti sa faceti experimente, mergeti la o crama, cumparati 4-5 bidoane (PET) transparente de 5-10 litri si mergeti si le umpleti de la diferite statii peco, apoi puse undeva sa se decanteze si vedeti ce ramane... Nu e foarte relevanta ideea dar uneori mai sunt si surprize...
Eu personal alimentez de la MOL, evo diesel, am facut 70.000+ de km pana acum fara surprize, asta nu inseamna ca nu pot avea maine, dar sa speram ca nu. Ce am observat la Evo diesel e un consum mai scazut fata de alti combustibili asa ca nu conteaza ca e mai scump decat altii, poate e mai bine aditivat sau nu stiu...
Oricum indiferent de unde alimentati, schimbati filtrul de motorina la fiecare schimb de ulei. La noi in Ro e riscul sa se umple
... Va veti speria daca il goliti la demontarea de pe masina intr-un recipient transparent, si nici nu curge tot din el.
Am alimentat la Sprinter cu motor CDI si de prin Austria si Ungaria de la Oed la Olds Mobile, de la Agip de la Shell, BP, OMV dar nu observ asa zise diferente de sunet la motor sau sa traga mai bine, poate in Germania " Or sta cainii cu colaci in coada " la calitatea combustibililor dar nu cred ca mai suntem mai prejos ca ei. De injectoare stricate se mai aude si pe acolo, probleme la cunostinte si la un Passat 2007 si la un Dodge 2009, alimentate ambele pe unde apucau in austria, passatul niciodata din Ro.
Momentan Sprinterul are 410.000 km din care 100 si ceva de mii si cu motorina din Ro fara nici o problema la injectoare si nici altceva la motor.
Eu personal alimentez de la MOL, evo diesel, am facut 70.000+ de km pana acum fara surprize, asta nu inseamna ca nu pot avea maine, dar sa speram ca nu. Ce am observat la Evo diesel e un consum mai scazut fata de alti combustibili asa ca nu conteaza ca e mai scump decat altii, poate e mai bine aditivat sau nu stiu...
Oricum indiferent de unde alimentati, schimbati filtrul de motorina la fiecare schimb de ulei. La noi in Ro e riscul sa se umple

Am alimentat la Sprinter cu motor CDI si de prin Austria si Ungaria de la Oed la Olds Mobile, de la Agip de la Shell, BP, OMV dar nu observ asa zise diferente de sunet la motor sau sa traga mai bine, poate in Germania " Or sta cainii cu colaci in coada " la calitatea combustibililor dar nu cred ca mai suntem mai prejos ca ei. De injectoare stricate se mai aude si pe acolo, probleme la cunostinte si la un Passat 2007 si la un Dodge 2009, alimentate ambele pe unde apucau in austria, passatul niciodata din Ro.
Momentan Sprinterul are 410.000 km din care 100 si ceva de mii si cu motorina din Ro fara nici o problema la injectoare si nici altceva la motor.
Comment