Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat Achizitie C-Klasse dupa 2016 cutie automata.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Achizitie C-Klasse dupa 2016 cutie automata.

    Va salut cu respect , dupa ani de zile de folosit masini din grupul VAG , m-as intoarce la prima dragoste , Mercedes . Dar cum am fost absent mai bine de vreo 8-9 ani nu prea mai stiu cu ce se mananca Mercedes modelele mai noi . Am avut un E220 din 2002 si un A Klass din 2002. Asadar sa nu va mai plictisesc si sa trec la subiectul topicului . M-am orientat catre un C-klasse din 2016 , cutie automata pt ca v-a fi condus 70% in oras . Si mai mult ca sigur v-a fi diesel pt ca o sa fac foarte multi km si este important sa consume cat mai putin. Asadar intrebarile mele sunt , Ce motorizare imi recomandati ? cat de fiabile sunt ( intrebarea este clar pt cei care detin masina de cativa ani ) cum stati cu consumul oras/exterior . Cat de costisitoare sunt la intretinere ? ma refer aici la probleme neprevazute , nu la reviziile normale de ulei , filtre , discuri ( astea le gasesc rapid cu un search pe autokarma de piese ) Au ceva piese cu defecte de fabricatie la care ar trebui sa fiu atent . ( cum erau pe grupul vag , pompa combustibil , producea span etc ) . Gata nu vreau sa o lungesc mai mult decat trebuie , drept urmare va multumesc anticipat tuturor care o sa va rupeti din pretiosul timp pt a-mi oferi informatii .

  • #2
    Salut!

    Eu am un C200 benzina din 2014. Ce pot sa-ti zic, platforma e noua, intr-adevar, lumea isi arunca ochii la tine ca la un S (nu e mare diferenta daca ii faci niste geamuri fumurii) )
    In schimb, calitatea materialelor lasa de dorit. Se aud plastice, e rigida, sufla vantul pe la chedere. Si nu am eu o problema, asa sunt toate.
    Ai familie? Ai copii mici/mari?
    Masina e inghesuita! Trebuie sa stii asta.

    In schimb.. Mie imi consuma mediu oras cu tot cu aglomeratie si drumul pana la tara cam 8%. Insemnand vreo 20km pe zi in oras si 80 in afara, autostrada, mers lejer 130-140.
    Cica astea diesel sunt cunsocute pentru probleme cu adblue, ba pompa, ba injector, te trezesti cu un martor in bord ca in 800km nu mai porneste masina si incepe distractia

    Eu iti recomand, tot in bugetul tau (banuiesc ca, vrand C 2016 corect sari de 20k euro), un E class w212 Facelift.
    Alea sunt tancuri, tata! Chiar daca e 2015, poate nu e 2016+ dar merita! Un E250, E300, schimba treaba.



    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #3
      Originally posted by AlinMarius View Post
      Salut!

      Eu am un C200 benzina din 2014. Ce pot sa-ti zic, platforma e noua, intr-adevar, lumea isi arunca ochii la tine ca la un S (nu e mare diferenta daca ii faci niste geamuri fumurii) )
      In schimb, calitatea materialelor lasa de dorit. Se aud plastice, e rigida, sufla vantul pe la chedere. Si nu am eu o problema, asa sunt toate.
      Ai familie? Ai copii mici/mari?
      Masina e inghesuita! Trebuie sa stii asta.

      In schimb.. Mie imi consuma mediu oras cu tot cu aglomeratie si drumul pana la tara cam 8%. Insemnand vreo 20km pe zi in oras si 80 in afara, autostrada, mers lejer 130-140.
      Cica astea diesel sunt cunsocute pentru probleme cu adblue, ba pompa, ba injector, te trezesti cu un martor in bord ca in 800km nu mai porneste masina si incepe distractia

      Eu iti recomand, tot in bugetul tau (banuiesc ca, vrand C 2016 corect sari de 20k euro), un E class w212 Facelift.
      Alea sunt tancuri, tata! Chiar daca e 2015, poate nu e 2016+ dar merita! Un E250, E300, schimba treaba.


      Woau , sincer chiar nu ma asteptam la asemenea comentariu , chiar ma asteptam la muuult mai mult din partea unei masini din 2014-2016 . Vorbind despre spatiu , momentan detin un golf 6 , deci nu cred ca un C-Klasse este mai inghesuit decat un golf 6 , sunt profund dezamagit sa aud ca si astea model mai nou sunt cu probleme la injectoare , pompa etc... Speram ca odata cu trecerea timpului producatorii sa remedieze aceste probleme . Fostul E classe din 2002 imi aduc aminte ca aveau probleme de suflau pe langa saibe injectoarele si faceau o smoala , dar in rest erau tancuri motoarele . Din pacate vad ca le fac mai proaste

      Referitor la pret , din ce ma uitam pe mobile.de , am vazut multe intre 12-15.0000 euro cu km intre 150-250k km ...Dar e clar ca nu merita banii aia daca sufla vantu prin ea si troncane plastice

      Iti multumesc mult pt comentariu. Chiar mi-ai fost de mare ajutor !

      Comment


      • #4
        Salut,
        Dupa ce am citit comentariul de mai sus, posesor fiind de 2 asemenea masini, ambele C220d BlueTEC, una limuzina (din 2015) cu care am mers de la 17.000km la 78.000km pana acum 1 an si acum un T-modell (W205, 12/2014) pe care am cumparat-o acum 2 luni cu 102.000km la bord, simt nevoia sa iti imbunatatesc putin opinia despre acest model, de fapt foarte popular in Germania.
        Personal nu am avut nici cea mai mica problema cu prima, dar absolut nimic, si dupa cateva drumuri Germania-Romania, unde am obtinut fara sa exagerez cu viteza, o medie de 4,2-4,6 l/100km, in model Eco, si unde fara sa vreau am luat niste sa le zicem elegant gropi (cand de fapt erau mai mult spre "crater"), am constatat ca masina este beton. Drept pentru care am vandut-o foarte bine, cu TUV facut inainte de vanzare. Probleme de calitate? Vant pe la chedere? Zgomot de plastic? La mine nu. Si am in masina pline toate spatiile de depozitare. Singurul zgomot care se mai aude pe drumuri mai proaste, dar aici sunt putine, vine din zona copertinei portbagajului, si evident numai la acest T-modell. Nici la 200 km/ora (aici se mai poate) nu pot sa zic cu certitudine ca se simte vant in masina. Iar acum la aproape 108.000 km, masina este tanc, am rugat sa se verifice acest lucru in service acum 3 zile, cand i-am montat anvelopele noi all season. Singura problema pe care o am cu aceasta masina este ca nu functioneaza start/stop, iar fostul proprietar m-a anuntat ca nu a functionat decat in primii 2 ani. Personal nu sunt un mare fan al acestui sistem, deci nu prea ma deranjeaza si oricum, avand inca garantie pana luna noiembrie, poate o sa ma duc cand o sa am putin timp sa vad despre ce este vorba. AdBlue adaugat la 25.000 km la reviziile regulamentare, imi arata de obicei ca am pentru 26.000 km. Deci, nici asta nu este o problema, decat daca o ignori.
        Si apoi, eu am norocul sa am in familie aici pe cineva care lucreaza in vanzari auto la una din firmele competitiei si aici ma refer tot la masini din gama premium. Dar, de la o anumita varsta, iar eu nu mai sunt foarte tanar, prefer o masina mai mult comfortabila decat sportiva. Iar acest C a fost si este pentru mine alegerea ideala.
        Foarte importante sunt insa si rechemarile in service ale producatorului, care aici se respecta.
        Dar, ce am invatat in toti acesti ani dupa ce am trecut prin experienta cu mai multe masini din gama premium si mai putin premium, este ca la second hand totul este ca la loterie, depinde foarte mult cum s-a purtat predecesorul cu masina, pentru ca indiferent cat de bine este construita masina, daca numeri gropile cu ea si nu o intretii la timp, urmatorul posesor o sa aiba de tras. La fel este si numarul de km. Am avut cand inca mai eram in Romania, pentru foarte scurt timp un 204 T-modell din 2012 cu aproape 200.000 km. Arc fata dreapta rupt, alternator, recirculare nu s.a.m.d.
        Concluzia, daca nu ai bani de un S, poti alege linistit un C.

        Comment


        • #5
          Probabil se refera la zgomotul de vant. Nu ca bate vantul prin masina.
          in rest da e mult subiectivism fiecare cat e de pretentios.

          Comment


          • #6
            Dacă vb de mașini între 20 și 100000 de km...probabil nu contează marca!!!Toate sunt bune și țin....după aceea încep problemele...
            Un alt aspect, bun de avut în vedere e ca Alin are o masina vândută pe piața din România comparata cu una vândută în Germania!!!Raman și după atâția ani la parerea ca sunt mașini total diferite!!! Din toate punctele de vedere!!! Plastice, chedere,îmbinări și altele!!! Asa ca, fiecare are dreptate în felul lui!!
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              MAsini total diferite, dar la acelasi pret.
              Imediat iti sar in cap fanii mercedes.

              Comment


              • #8
                Masina a fost in Germania pana la 33.000 km.
                In România a mai facut 30.000 si dupa a ajuns la mine pe batatura.
                Nu cred ca, in 30.000 km mers preponderent oraș (omul era dentist) s-au stricat chederele sau plasticele.
                Pur si simplu, se aude cate un suflici de vant pe la usa din stanga fata cand mai bate vantul in fata masinii.
                Plasticele se aud, sunt numeroase videoclipuri pe internet cu calitatea lor, si nu ma refer in mers, logic, ma refer la mișcări bruste ale masinii, gropi, treceri peste sine de tren, apasat pe elementele interioare, mai scartaie bordul, o fata de ușă..

                Nici mie nu imi merge Start Stop, e pe galben de cand am luat masina, am inteles ca ar fi o baterie auxiliara.

                Cat despre Ad-blue, poate sa fie o discutie cu adblue din România si adblue din Germania, majoritatea care pun adblue din România din peco sau de la piese auto au probleme cu masina, si cand ne referim la injector ne referim la injector si pompa adblue, nu la cele de motorina!

                Evident astea se vad dupa 100.000km!

                Dar sincer cred ca in bugetul de 12 - 15k te incadrezi mai mult la un W204 sau W212 corect 2011- 2013!
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AlinMarius View Post

                  Nici mie nu imi merge Start Stop, e pe galben de cand am luat masina, am inteles ca ar fi o baterie auxiliara.
                  Cred ca pentru toti cei la care functia start/stop nu mai functioneaza ar fi utile aceste 2 linkuri (video). Mai interesant este ca acel capacitor care reprezinta de fapt la acest model de Mercedes ceea ce se intelege in mod curent a fi bateria auxiliara este fabricat in ROMANIA (al 2lea link). Si bateria mea are aproape 7 ani, si, cu toate ca nu da niciun semn de oboseala, cred ca este cauza pentru care nici la mine nu functioneaza start/stop. Revin dupa ce o schimb sa confirm ca problema (care repet pentru mine nu este o problema deoarece am norocul sa locuiesc intr-o zona foarte putin aglomerata) s-a rezolvat.

                  https://www.youtube.com/watch?v=Q5a1...hannel=GAVINHR
                  https://www.youtube.com/watch?v=qiLL...hannel=FCPEuro

                  Comment


                  • #10
                    O zi bună tuturor!

                    Înainte să parcurgeți acest mesaj, țin să menționez că în conținutul său pot fi găsite pasaje pe care unii cititori le pot găsi deranjante.

                    Încotro se îndreaptă lumea, sau încotro o îndreptam?

                    O bună precizare, încă de la început, este însuși motivul pentru care am scris și publicat al meu scurt mesaj. Am observat, în ultimul timp, răspândirea tot mai voită prin mijloacele media ale acestor ''probleme'' de asamblare, îndeosebi sunete, pe care anumite componente ale autoturismelor nou lansate le produc. Aceste videoclipuri mi-au creat o viziune asupra felului în care se îndreaptă atenția diletantismului prezentatorilor spre aceste detalii. Faptul că văd și aici, în scris, aceleași teme dezbătute, mă fac să compun textul pe care tocmai îl redați în minte.

                    Sunt printre noi oameni cu o admirabilă experiență de viață. Oameni demni de apreciere a căror cărare sinuoasa prin viață îi fac să aibă o perspectivă lucidă asupra calității vieții, în special asupra valorilor ce-i înconjoară. Eu nu am așa mulți ani și nici atâtea suișuri și coborâșuri, dar, din ceea ce am trăit eu, cred că dacă nu vrei să ai griji, atunci nu iți mai face griji. Cuvântul griji sinonim cuvântului problemă.

                    Așa cum aminteam anterior, relativ multă lume promovează prin media așa-zisa lipsă de calitate cu care producătorii ne întâmpină când deschidem ușa relativ noilor modele lansate. Fel-și-fel de producții video în care sunt apăsate componente fie din exteriorul fie din interiorul automobilelor. De ce? Care este motivul? Care sunt componentele care, cu adevărat, contează în momentul operării unui autovehicul?
                    Tot din a mea modestă experiență de viață vă mărturisesc că, aflându-mă la volanul mașinii mele, lăsând rând pe rând orașe și sate în spate, nu mi-am îndreptat atenția nici asupra mânerelor din aluminiu, nici asupra ornamentelor din lemn, nici asupra tapițeriei, mochetei sau meticulozității cu care este aleasă și cusută pielea ce îmbracă volanul. Într-un fel, am devenit conectat la dinamica mașinii, vectorii traficului și foarte puțin, cum este și normal, mi-am îndreptat atenția asupra detaliilor din interior. Cu atât mai puțin să le apăs, torsionez în așa fel încât să scoată vreun zgomot.

                    Conducând și o altă mașină lipsita de toate aceste detalii alese, am observat pe bază de experiență, că nu anumite detalii cosmetice (vizuale, auditive) nu contează atunci când conduc, ci pura experiență oferită de felul în care mașină se așează în jurul tău și apoi cu tine spre înainte. Conducând această mașină am observat că sunt mai puțin sensibil la defecte minore, de pildă volanul care nu stă perfect centrat, fapt care m-ar fi deranjat la mașina mea ''prețioasă''. Mașina cea bună pare că schimbă mai lent cu o sutime de secundă față de ieri și mă deranjează, sau nu a încălzit habitaclul cum o făcea acum două luni. Sau parcă lichidul de spălat parbrizul pe care îl folosesc lasă mai multe reziduuri față de cel vechi. Ei bine, sincer să fiu, la mașina cea simplă, fără opțiuni, nu am aceste griji. Absolut nici una. Una măcar. Nimic. Și mă întreb: de ce? Oare nu mă aflu tot eu în acea mașină? Nu mă duce tot pe mine, tot înspre aceleași destinații? Ei, dragilor, răspunsul este ferm da. Tot eu sunt, tot pe mine mă duce, dar așteptările mele sunt altele. Cu cât ne lăsam mai mulți bani să se fie luați de către un bun, cu atât mai sensibili suntem la price abatere a acestuia de la optim. Și, dragilor, nu este bine. Firește, contează să fim în siguranță, să nu ne doară spatele când conducem, dar să petrecem timp cu cei de lângă noi, sau să facem ceva pentru noi decât să căutam probleme pe care să ni le rezolvăm. Așadar, dragii mei, majoritatea care citiți acest mesaj sunteți mai în vârstă decât mine. Pentru a nu avea probleme, să nu ni le (mai) facem. Vă spun cu drag acest lucru. Einstein punea această temă în perspectivă prin a spune că nu putem rezolva probleme folosind același tip de gândire cu care au fost create. Tălmăciți puțin aceste vorbe și stați pe gânduri. Cu cât plătim mai scump pentru aceste bunuri avem mai multe de cerut. Mult cerem, uneori primim, alteori nu. Dar cine ne controlează? Oare nu noi, în primul rând, pe noi înșine? Dacă ne controlăm felul gândirii, oare nu putem să fim liniștiți?

                    Și dacă tot suntem în zona auto, un mesaj pentru toți, dar mai ales pentru persoana pe a cărui thread postez acest mesaj: toate mașinile au probleme și defecte. Absolut toate. Alege-o pe aceea care nu te face să iți fac probleme și să cauți rezolvări pentru probleme inexistente. Vreți să vă spun o tălmăcire a vorbelor lui Einstein anterior menționate, nu putem rezolva probleme folosind același tip de gândire cu care au fost create? Nu putem alege o mașină pe baza lucrurilor ce se strică, așa cum nu putem să ne împrietenim cu cineva pentru defectele lui ci pentru virtuțile lui. Alege ceva pentru ceea ce este, nu pentru ceea ce nu este. Așa vei fi împlinit.

                    Toate cele bune,
                    Raul Andrei

                    Comment


                    • #11
                      Frumos, Filozofic, dar omu intreaba ce este, ca probabil nu a condus un c de tipul respectiv, deci nu stie la ce sa se astepte.
                      acu intre 212 fl si 205 imi vine greu a crede ca c ul ar fi o alegere mai buna calitativ.
                      eu doar intuiesc ceea ce s a confirmat de a lungul istoriei.

                      Cat despre prezentatorii, mari vedete youtube...ce sa mai zic..
                      multe s povesti cu pesti.
                      In rest legat de zgomote si vant oricum faci proba inainte sa iei masina. Tragi si tu cu urechea pe unde bate vantul si ce scartaie la gropi..
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • #12
                        Pur poetic, insa, ai mare dreptate, cand platesti o suma x pe o masina si cand treci peste denivelarea y nu se aude nimic, logic ca atunci cand platesti 2x pe o masina si treci peste denivelarea y speri ca sa fie la fel, si ce crezi ? Nu e.

                        Eu doar am dat un exemplu ca in bugetul baiatului poate achizitiona o masina mai PREMIUM, chiar daca e mai veche. Nu ma plang de a mea, zic doar ca am mers cu 3-4 w205 si au cam aceleasi probleme. Iti dai seama ca nu sunt nebun sa apas pe bord, nu? Am dat exemplu de videoclipuri pe youtube pentru ca sunt multe comparatii intre w212 si w205 la calitate.

                        Si iti dau un exemplu clar, din viata mea, pragurile de plastic de la w205 arata mult mai urat la 70.000km si se amprenteaza orice pe ele decat la w212 la 300k km.

                        In rest, multumesc lui Dumnezeu, isi face treaba, ma duce si ma ia de la munca sau din orice parte a tarii si chiar fara emotiile pe care w212 mi le ofera (avand 300k km ma astept sa pice mai multe decat la 70 cat are w205)

                        Sa fim sinceri acum, C-ul deja merge catre partea office car, cum e skoda octavia sau volkswagen passat. Daca vrei sa simti un Mercedes, balena, o iei de la E in sus, E,S,GLE,GLK... Astea-s Mercedesurile adevarate.
                        Last edited by AlinMarius; 09-03-2021, 21:05 PM.
                        Să știi să lupți când vrei să ai.
                        Să nu regreți când pierzi sau dai

                        Comment


                        • #13
                          V-am citit comentariile cu interes si nici nu stiu cum as face sa raspund tuturor . Mi-a placut mult ce a scris Raul Andrei . Vreau sa mentionez aici ca eu am intrebat de problemele generale ale masinii ca sa stiu la ce sa ma astept privind intretinerea si costurile ( in caz de pica ) . Acum da este clar ca, de ce dai bani mai multi , pretentiile cresc.

                          AlinMarius problema este ca imi cam trebuie masina dupa 2016 din cauza asta m-am orientat catre C , privitor la preturi , la un simplu search pe mobile.de am vazut ca este o gama foarte variata intre 12-15 mii euro. Bineinteles masini peste 150k km , nici nu am pretentia sa iau cu km mai putini acesta ar fi doar unul dintre exemple. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...b-a46fe49fb2a8

                          Cat despre start-stop , dpmdv este mai bine fara , uzura mai mica pe toate componentele motorului , electromotor , turbina etc. Stim cu totii ( posesori de diesel ) ca nu este foarte recomandat sa opresti masina instant cu motorul foarte incins si ca este bine sa o lasi un 30 secunde macar inainte sa o opresti ...

                          Comment


                          • #14
                            O curiozitate personala: care ar fi problema pentru care masina trebuie sa fie musai după 2016? Cu ce schimba situația un 2014 ca exemplu fata de un 2016?
                            Personal, am ales un 2009 avion în detrimentul unui 2013 cu leduri, volan și pedale la interior și...restul geamuri..
                            Nu înțeleg acest prag impus de "an" atâta timp cât nu vorbim de norme de poluare diferite,model sau motorizare diferita...
                            Raman la părerea colegului Alin sa alegi modelul și masina in locul certificatului de naștere! Stima.

                            Cat privește funcția Eco, cred ca-i acordam prea mare atenție atâta timp cât poate fi dezactivata cu o simpla apăsare pe buton...
                            Last edited by Cristi Nazarov; 09-05-2021, 19:45 PM.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Radu90 View Post
                              V-am citit comentariile cu interes si nici nu stiu cum as face sa raspund tuturor . Mi-a placut mult ce a scris Raul Andrei . Vreau sa mentionez aici ca eu am intrebat de problemele generale ale masinii ca sa stiu la ce sa ma astept privind intretinerea si costurile ( in caz de pica ) . Acum da este clar ca, de ce dai bani mai multi , pretentiile cresc.

                              AlinMarius problema este ca imi cam trebuie masina dupa 2016 din cauza asta m-am orientat catre C , privitor la preturi , la un simplu search pe mobile.de am vazut ca este o gama foarte variata intre 12-15 mii euro. Bineinteles masini peste 150k km , nici nu am pretentia sa iau cu km mai putini acesta ar fi doar unul dintre exemple. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...b-a46fe49fb2a8

                              Cat despre start-stop , dpmdv este mai bine fara , uzura mai mica pe toate componentele motorului , electromotor , turbina etc. Stim cu totii ( posesori de diesel ) ca nu este foarte recomandat sa opresti masina instant cu motorul foarte incins si ca este bine sa o lasi un 30 secunde macar inainte sa o opresti ...
                              Nu ai mentionat ca vorbesti despre T modell.
                              Plus ca asta e un C180, motor mai slabut din gama asta.
                              Ce vrei sa faci cu masina?
                              Eu inca imi mentin parerea la trecerea pe benzina. Consumul daca mergi la drum intins nu e foarte diferit +1,5l/100km, in schimbi scapi de problemele legate de dpf.

                              Plus... alege si tu una macar cu High power LED, daca nu gasesti cu ILS. O sa vezi diferenta.
                              Să știi să lupți când vrei să ai.
                              Să nu regreți când pierzi sau dai

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF