Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 CDI vs. C 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Si daca e si un drum virajat, adio rezerva de putere.
    Acu intre noi fie vorba rezerva de putere ramane aceeasi (rezerva fiind fata de C220). Felul in care se mai poate pune in valoare...asta e altceva. Te rog sa observi ca nu compar C320 cu 530 ci cu C220. Am spus "in caz de 530", dar nu am spus nimic de rezultate sau altele.
    Suntem ok, nu?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #62
      Vreau sa va spun aventura cu un E
      Are seful meu un MB E320 CDI (W211) negru,4matic,Avangard,2004,interior piele bej(crem), automat, navigatie(comand), full...
      Am fost si eu cateva ture scurte prin oras cu el, si cred ca am avut cele mai placute senzatzii de cand sunt, ce poate o masina ca si aia, mai rar,
      -Bine asta asa necunoscand nici o senzatie cu motor si clasa mai mare,
      Iti ofera o senzatie de lux,comfort si sigurantza indiscutabile.
      Deci daca vrei o masina cu adevarat masina, chiar si C class, i-ao cu motor mai mare pentru ca are niste obtziuni la care nici nu te astepti, bineinteles ca un E este mult mai adevarat.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #63
        [QUOTE=300zxtt;92209]Pt Mircea600sel, nu vrei sa continuam discutia pe alt topic? Mercedes si alte marci rivale? Sa vedem ce o sa mai ai de spus dupa aia.


        Continuam unde vrei tu...numai sa nu mai vii cu idei precum 5-ul e cel mai tare...{scuze de offtopic}
        Si acum on topic cumparati frate odata masina care te tine buzunaru'!te tine banana sa intretii un 320 cumparal...nu te tine ia-ti 220 si gata ce asa de mare zarva....ca oricum tu decizi.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #64
          Originally posted by marele_alb View Post
          ...si cred ca am avut cele mai placute senzatzii de cand sunt, ce poate o masina ca si aia, mai rar...
          Atunci sa-ti povestesc eu aventurile mele cu Touareg-ul sefului meu? Motor V10 de 5000 de cm. Modificat de ABT...asta presupunand modificare parametrii motor, modificare evacuare, modificare electronica, sistem de franare, si plus body kit. Pe scurt vreo 370 de cai si vreo 800 si ceva Nm.
          E superb sa stai cu ea pe loc si sa pleci direct in kick-down. Se ridica botul putin, invarte toate 4 rotile pe loc (cand e pe sport)...asa ceva n-am mai vazut, si dupa aia iti dai seama ca trebuie sa franezi ca esti la urmatorul semafor. Ceilalti de la semaforul de unde ai plecat schimba a doua .
          Cum o fi un "orice 65 AMG"...
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #65
            Originally posted by adidc View Post
            Atunci sa-ti povestesc eu aventurile mele cu Touareg-ul sefului meu? Motor V10 de 5000 de cm. Modificat de ABT...asta presupunand modificare parametrii motor, modificare evacuare, modificare electronica, sistem de franare, si plus body kit. Pe scurt vreo 370 de cai si vreo 800 si ceva Nm.
            E superb sa stai cu ea pe loc si sa pleci direct in kick-down. Se ridica botul putin, invarte toate 4 rotile pe loc (cand e pe sport)...asa ceva n-am mai vazut, si dupa aia iti dai seama ca trebuie sa franezi ca esti la urmatorul semafor. Ceilalti de la semaforul de unde ai plecat schimba a doua .
            Cum o fi un "orice 65 AMG"...
            Daca animalul ala de 2,5 tone te-a dat gata, Pai te invit la o tura cu 300zx twin-turbo. Nu are decat cip si turbinele schimbate.Si nu are decat 450cp pe 1,5 tone.Pt 600cp, imi trebuie inca niste piese care urmeaza sa-mi soseasca din America.

            Comment


            • #66
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Daca animalul ala de 2,5 tone te-a dat gata, Pai te invit la o tura cu 300zx twin-turbo. Nu are decat cip si turbinele schimbate.Si nu are decat 450cp pe 1,5 tone.Pt 600cp, imi trebuie inca niste piese care urmeaza sa-mi soseasca din America.
              Iar esti tu un coco...cum ai tu masini peste ce are toata lumea.....spectacol ce sa-ti spun....

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #67
                Originally posted by mircea600sel View Post
                Iar esti tu un coco...cum ai tu masini peste ce are toata lumea.....spectacol ce sa-ti spun....

                Iti fac o lista? Sa te oftici?Nu uita, am 3 Nissan-uri 300zx inmatriculate si inca 2 pt piese.

                Comment


                • #68
                  Nu va mai certati si terminati odata cu off-topic-ul !!!


                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  C320 benzina nu se mai fabrica dupa 2004, e inlocuit de C350. Parerea mea , daca se cumpara masina cu putini km, cdi-ul e alegerea optima.Atentie, si in germania se dau km inapoi si daca vrei si carte servis, iti dau si din aia. Asa cum a mai spus autorul topicului, are o valoare la revanzare mult mai buna decat benzinarul si la performante e superior fata de 350.Iar la reprize, datorita cuplului e o diferenta bunicica in favoarea diesel-ului.
                  Valoarea la revanzare nu cred sa scada asa drastic fata de Diesel, la un C 350 4matic, care totusi este varf de gama , are tractiune 4x4 si probabil cam toate optiunile pe el....
                  C 350 are 272 cai (cu un mic soft aprox. 300) care pusi pe 4matic o fac o super-masina la greutatea ei...

                  Originally posted by vlad1977 View Post
                  "Un C 320 4matic sau C 350 4matic automate ar fi idealul de urmarit."

                  Astea consuma cel putin 3litri % in plus fata de 320 CDI.
                  La 25.000 km/an iti ies 750 litri in plus. Deci, cam 700 Euro/an dai in plus pe combustibil. E cam mult. In plus, dieselul are cuplul mult mai bun (510 Nm fata de 310-350Nm), deci reprize mai bune si valoare la revanzare mai buna.
                  Bani pe care ii dai cu placere dupa ce vezi cu ce se mananca 4matic-ul....

                  Diferenta aia de cuplu este nesemnificativa la nivelul asta de putere (peste 200 cai) , la asa o masina de mica si la asa o utilizare, ca doar nu cred ca o iei pentru liniutze si nici pentru tractari...

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Iti fac o lista? Sa te oftici?Nu uita, am 3 Nissan-uri 300zx inmatriculate si inca 2 pt piese.
                    Din respect ptr Vlad ma opresc...

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #70
                      Ok, nu trebuie sa ne enervam.
                      Cred ca cea mai buna atitudine pe care ar trebui sa o avem cand postam pe forum este ca sintem "frati" nu competitori....

                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      am 3 Nissan-uri 300zx inmatriculate si inca 2 pt piese.
                      Cu tot respectul : sa fie sanatoase , dar aici este clubmercedes.ro


                      Originally posted by vlad1977 View Post
                      . Sunt aproape decis pt. 320 CDI.
                      Oare ?
                      Eu zic doar ca viata e scurta...Zici ca 220 ai acu'.......incearca si 320....Go for it !
                      Last edited by VLADD; 09-23-2009, 16:02 PM.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by vladruse View Post
                        Nu va mai certati si terminati odata cu off-topic-ul !!!
                        Valoarea la revanzare nu cred sa scada asa drastic fata de Diesel, la un C 350 4matic, care totusi este varf de gama , are tractiune 4x4 si probabil cam toate optiunile pe el....
                        C 350 are 272 cai (cu un mic soft aprox. 300) care pusi pe 4matic o fac o super-masina la greutatea ei...
                        La un rulaj maricel, exact cum a spus si Vlad, folosinta unui diesel devine mai ieftina, si in plus, diesel-ul e mai performant decat E350 si la reprize si la demaraj.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          La un rulaj maricel, exact cum a spus si Vlad, folosinta unui diesel devine mai ieftina,
                          Doar daca se ia masina sub 100.000km , cum ai spus si tu mai devreme...
                          La un kilometraj mai mare la achizitie eu unul nu m-as baga...

                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          diesel-ul e mai performant decat E350 si la reprize si la demaraj.
                          Probabil vroiai sa zici de C 350, ca despre el vorbeam...
                          Am postat mai inainte:

                          Originally posted by vladruse View Post
                          C 350 benzina V6 model 2004-2007 : 272 cp, 0-100km/h in 6.4 sec.
                          C 320 Diesel V6 model 2004-2007 : 224 cp , 0-100 km/h in 8.1 sec.
                          Last edited by VLADD; 09-23-2009, 16:22 PM.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by vladruse View Post
                            Doar daca se ia masina sub 100.000km , cum ai spus si tu mai devreme...
                            La un kilometraj mai mare la achizitie eu unul nu m-as baga...


                            Probabil vroiai sa zici de C 350, ca despre el vorbeam...
                            Am postat mai inainte:
                            Exact, o masina cu km putini, pt ca altfel apar probleme in timp. Da, sorry, ma gandeam la C350. Stii ce imi este curios? Ma uitam pe cartea tehnica a masinii si la E-class, cdi-ul e mai rapid cu o zecime de secunda fata de C350. Sa fie la C-class atat de mare diferenta la aceleasi motoare si cu kg mai putine?

                            Comment


                            • #74
                              Nu stiu...Dar poate fi diferenta de rapoarte in cutie si grupuri de la C la E...Poate asa se explica.
                              Datele astea le am de pe site-ul asta : http://www.autoevolution.com/mercedes-benz/

                              Daca mint ei, mint si eu...Sincer , n-am timp sa caut mai amanuntit pe net...

                              Comment


                              • #75
                                Imi cer scuze pentru o observatie obraznica , dar am senzatia ca thread-ul e despre "C 220 CDI vs. C 320 CDI". Discutia despre MB E320 CDI sau BMW 530d nu cred ca-l ajuta pe colegul nostru sa faca o alegere, mai ales daca masinile ce fac obiectul unor astfel de comparatii sunt din clase diferite de cea vizata de el.
                                Strict pe subiect: MB C320 CDI e alegerea corecta din toate punctele de vedere, daca ti-o permiti. Pe mine nu m-a dezamagit in niciun caz alegerea facuta cu un an in urma
                                MB C320 CDI W204

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF