Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 CDI vs. C 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Consumul de azi din oras ce-i drept, e facut seara cand e mai liber, dar oricum am schimbat de cateva ori la 5000rpm

    Asta-i ca sa-l imbarbatez pe Vlad tine minte ca e o masina din 2002, al carei motor a aparut prin anul 2000 parca, ceva de genu, deci nu e tehnologie avansata cum e C320-ul. Si ca i-am dat in gura. In aceleasi conditii de circulatie, daca mergeam in mod economic, consumul ajungea pe la 10 - 10.5%.
    Attached Files
    Last edited by Luc; 09-24-2009, 22:31 PM.

    Comment


    • #77
      Salut, am un c320 cdi 2008, am avut inainte 3 x C220 cdi tot model 2008. E o diferenta uriasa, nici nu iti dai seama, e cu totul alta generatie de motor + cutia 7G-tronic. Eu nu am sesizat diferente de consum intre cele doua motorizari asa ca daca poti ia direcr 320-ul

      Comment


      • #78
        Originally posted by mircea600sel View Post
        ..........................................

        P.S. Am raspuns si colegului CIPA pt intrebarea de mai sus
        Mai dute in lumea ta cu bmw-urile tale cu tot ca ti-a trebuit o pagina intreaga sa explici...nu te mai oftica atata....ti-a dat ceva date concrete cu timpi 0-100km/h si viteza maxima....te-ai mai luat si cu mine pe alt post la discutii ce bune sunt bmw-urile ca rup orice MERCEDES si baliverne din astea...si imi pare rau ca ai un Mercedes in fata casei...nu esti demn de el...fan de bmw ce esti....hai pa[/QUOTE]

        De ce un sofer de Mercedes nu poate accepta si punctele slabe ale unui Mercedes?
        De ce un un om realist care conduce ambele marci nu poate fi demn de masina lui?
        A fi cinstit cu tine insa-ti e un exercitiu destul de dificil.
        Mercedesul va ramane Mercedes dar nu va fi niciodata BMW sau altceva.
        Concluzia testului merita putina atentie: http://www.youtube.com/watch?v=32E0G8Wzr0k

        Comment


        • #79
          Va salut as fi interesat de consumul real(ora de varf in bucuresti)pentru C220 CDI-fabric.2007-2008
          ....si pretul unei revizi la unul din dealeri MB din romania
          multumesc

          Comment


          • #80
            Am tot cautat pe forum un thread asemanator si pana la urma m-am decis sa postez aici. As vrea niste pareri obiective [subliniez "OBIECTIVE"] despre C320CDI W203 . Am un C220CDI din 2004 FL de care sunt extrem de multumit , care a ajuns la 300.000 de km si pe care ma gandesc foarte serios sa il schimb . M-am tot uitat pe aici si nu am gasit pe nimeni care sa aiba motorizarea asta pe C-Klasse . Diferentele de consum intre cele 2 motorizari nu sunt atat de mari asa cum vorbesc carcotasii pe aici asa ca va rog nu va dati cu parerea daca nu sunteti pe subiect .
            C200T CDI w203 FL

            Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

            http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

            Comment


            • #81
              Salutari tuturor si La multi ani!

              Sunt nou pe aici si doresc sa achizionez o masina mercedes pentru sotie.
              Ce parere aveti de asta? Merita?

              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


              Multumesc anticipat!

              Comment


              • #82
                Salutare si bine te-am gasit! De aratat arata bine atelajul...si este suficient pentru o soferita.
                Last edited by mer_se280; 01-11-2013, 11:06 AM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #83
                  Arata foarte foarte bine , dar daca are kilometrii aia iti dau eu bani sa o cumperi ... Sunt foarte reticent in privinta lor ca sa zic asa
                  C200T CDI w203 FL

                  Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                  http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                  Comment


                  • #84
                    Arata foarte bine cu toate ca ma asteptam la un Xenon, senzori de parcare, clima cu afisaj, la textul C 220 Avantgarde FULL!!! in rest, pret bun daca masina se prezinta bine. Recomand o testare completa la un ITP in schimbul a vreo 30 de lei...

                    Ce pot sa scriu sigur in acest topic, mai ales ca tot au fost polemici pe baza intretinerii si consumului la un C 320 CDI, la E-ul meu, 320 CDI, am consum mediu de 8.00 l/100 km cu rotile de 245/40/18 si consum de 7-7,3% mediu cu rotile de 225/55/16.
                    Consumul de oras in Mures sau Brasov este intre 9 si 12 in functie de aglomeratie si temperament, iar in afara se poate scoate in extrema 5 l/100 km si in general la mers o data cu toata lumea, 6-6.3%. La condus sportiv urca catre 7-7.5% pe europene si 8% pe autostrada la mers constant 140-250 km/h.
                    Ce nu inteleg, acelasi motor, aceeasi cutie ca pe E Class si totusi C Class are de la 0 la 100 km/h timp mai prost cu 0,3 sec, oare sa fie o diferenta asa mare de aerodinamica? C-ul fiind si mai usor cu vreo 200 de kg...
                    Impozitul in Tg Mures pe 2013 mi-a venit 2426 ron, marit cu ajutorul noilor reglementari cu 16% fata de anul trecut, dar sper sa compensez prin plata anticipata pana la sf lunii martie beneficiind de 10% reducere.
                    Asigurarea anul trecut in Aprilie mi-a fost 506 ron. Anul acesta inca nu stiu dar am inteles ca s-a marit cu 10% deci va fi maxim 550 ron.
                    Revizia la reprezentanta in Tg Mures (ulei, filtru motorina, filtre aer, garnitura turbo, test frane, directie si suspensie) e in jur de 1300 ron, pentru care Assyst-ul ma lasa sa fac 20.000 km, cu toate ca in Romania sunt recomandati doar 15.000 km mai ales daca se foloseste masina predominant in mediul urban. Cantitatea de ulei din baie e una destul de mare, 11 litri la 6 cilindrii fata de 6 litri la un motor in 4 cilindrii asa ca eu aleg sa trec de 15.000 cu masina dar pe la 18000 km cand imi apare ca trebuie sa merg la Service, o fac ...
                    Schimbul de ulei la cutia 7 GTronic costa 1000 ron la reprezentanta si e recomandat o data la 60.000 de km.
                    Last edited by Dj Sky; 01-23-2013, 03:21 AM.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Dj Sky View Post
                      Ce nu inteleg, acelasi motor, aceeasi cutie ca pe E Class si totusi C Class are de la 0 la 100 km/h timp mai prost cu 0,3 sec, oare sa fie o diferenta asa mare de aerodinamica? C-ul fiind si mai usor cu vreo 200 de kg...
                      .
                      Nu au acelasi tip de motor.

                      Versiune E-klasse (W211)
                      Tip motor E 320 CDI (224 Hp)
                      Numãr de uºi 4
                      Putere 224 CP
                      Viteza maximã 250 km / h
                      Acceleraþia de la 0 la 100 km / h 6.8 sat
                      Volumul rezervorului 80 l
                      Anul începerii producþiei 2005 la
                      Anul opririi producþiei 2009 la
                      Volumul motorului 2987 cc ,motor 648.961
                      Turaþia maximã 3800rpm.
                      Cuplu 510/1600 N * m
                      Sistemul de combustibil (Fuel System) Komanreyl Diesel
                      Tipul turbinei (Turbine) turbo compresorl
                      Mecanismul de distribuþie al gazelor
                      Poziþionarea cilindrilor în formã de V
                      Numãrul de cilindri 6
                      Diametrul cilindrilor 83 mm.
                      Cursa cilindrilor 92 mm.
                      Raport de compresie 18
                      Numãrul de supape per cilindru 4
                      Tipul de combustibil motorinã


                      Versiune C-klasse (W203)
                      Tip motor C 320 CDI (224 Hp)
                      Numãr de uºi 4
                      Putere 224 CP
                      Viteza maximã 250 (260) km / h
                      Acceleraþia de la 0 la 100 km / h 8.1 (7.2) sat
                      Volumul rezervorului 62 l
                      Anul începerii producþiei 2004 la
                      Anul opririi producþiei 2006 la
                      Volumul motorului 2987 cc , motor 642.910
                      Turaþia maximã 3800rpm.
                      Cuplu 415/1400 N * m
                      Sistemul de combustibil (Fuel System) Komanreyl Diesel
                      Tipul turbinei (Turbine) turbo compresor
                      Poziþionarea cilindrilor în formã de V
                      Numãrul de cilindri 6
                      Diametrul cilindrilor 83 mm.
                      Cursa cilindrilor 92 mm.
                      Raport de compresie 18
                      Numãrul de supape per cilindru 4
                      Tipul de combustibil motorinã

                      Comment


                      • #86
                        Salut,frumoasa masina dar km nu sunt reali.Nici daca era luata de noua din Romania nu atat de putini km.La noi o medie de 20 000 km pe an iar in Germani cam 50 000 pe an.

                        Comment


                        • #87
                          Buna ziua!Cand optezi pentru un motor de 3000 trebuie sa ai bani ca sa poti tine masina,nu te mai intereseaza consum iar daca nu ai bani iei motor mai mic.La 3000 daca se calculeaza pe luna cam 280-300 lei pe luna numai pentru asig si impozit.

                          Comment


                          • #88
                            Eu am facut anul trecut in regim normal peste 42 de mii de km...nu in Germania .
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #89
                              Da ai facut 42 000 dar eu am spus o medie asa orientativa,oricum la noi nu se fac atati km ca in germania.Eu am 85 000 in 3 ani.Am vrut sa spun ca avand 2 ani de mers in germania sigur nu a facut sub 100 000 si inca doar 26 000 la noi in 4 ani,greu de crezut.

                              Comment


                              • #90
                                Nu a fost lovita cam tare??? Vedeti putin grilajul de la bara fata de sub numar este vopsit argintiu (ala de regula parca e negru). Cel mai ciudat mi se pare pozitia tetierelor de la scaunele fata (cred ca sunt sarite de la un impact). Daca ma insel va rog sa ma corectati.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF