Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 CDI vs. C 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cele fara BlueEfficiency nu consuma cu mult mai putin (cam 0.5 Litri - 1 litru mai putin) , iar motoarele de 3000 de pe c class scot cu siguranta peste 12 in oras. Fiti un pic realisti, totusi e motor de 3000 nu e rasnitza si in al doilea rand nu e ultimul model ca sa zici ca a scazut consumul si in al treilea rand se stie ca mercedes nu prea se zgarceste cand e vorba de consum.

    Comment


    • #32
      Mai dute in lumea ta cu bmw-urile tale cu tot ca ti-a trebuit o pagina intreaga sa explici...nu te mai oftica atata....ti-a dat ceva date concrete cu timpi 0-100km/h si viteza maxima....te-ai mai luat si cu mine pe alt post la discutii ce bune sunt bmw-urile ca rup orice MERCEDES si baliverne din astea...si imi pare rau ca ai un Mercedes in fata casei...nu esti demn de el...fan de bmw ce esti....hai pa[/QUOTE]

      Ia sa vedem 530d{2007-prezent}
      2993cmc-235cp- 0-100km/h=6,8SEC. 1555kg
      E-classe{2006-2009} !!!!W211!!!
      2987cmc-224cp- 0-100km/h=CULMEA TOT 6,8SEC. 1740kg!!!!!
      Last edited by mircea600sel; 09-21-2009, 20:03 PM.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #33
        Originally posted by mircea600sel View Post
        Mai dute in lumea ta cu bmw-urile tale cu tot ca ti-a trebuit o pagina intreaga sa explici...nu te mai oftica atata....ti-a dat ceva date concrete cu timpi 0-100km/h si viteza maxima....te-ai mai luat si cu mine pe alt post la discutii ce bune sunt bmw-urile ca rup orice MERCEDES si baliverne din astea...si imi pare rau ca ai un Mercedes in fata casei...nu esti demn de el...fan de bmw ce esti....hai pa
        Nu ma oftic, sunt doar realist si daca mi-a luat o pagina intreaga, asta inseamna ca am stiut sa fac diferente, si nu numai datele 0-100km/h sau viteza maxima fac diferenta intre masini. Sau in viziunea ta asta inseamna diferenta? Si da, cam rup orice Mercedes din categoria din care fac parte.Pe probate.

        Comment


        • #34
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Nu ma oftic, sunt doar realist si daca mi-a luat o pagina intreaga, asta inseamna ca am stiut sa fac diferente, si nu numai datele 0-100km/h sau viteza maxima fac diferenta intre masini. Sau in viziunea ta asta inseamna diferenta? Si da, cam rup orice Mercedes din categoria din care fac parte.Pe probate.
          Ia sa vedem 530d{2007-prezent}
          2993cmc-235cp- 0-100km/h=6,8SEC. 1555kg
          E-classe{2006-2009} !!!!W211!!!
          2987cmc-224cp- 0-100km/h=CULMEA TOT 6,8SEC. 1740kg!!!!!

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #35
            Colegul 300zxtt nu trebuie criticat asa dur. Totusi mie de cand vad ce posteaza pe forum, chiar de m-a combatut aprig la meciul Lexus-Mercedes nu mi se pare ca ar fi deplasat in afirmatii. Critica aia constructiva e buna.
            BMW face intr-adevar masini excelente, insa trebuie avut in vedere ce a urmarit fiecare constructor sa obtina cu respectivele modele, fiecare in parte...
            Topicul este despre C 220 versus C 320 CDI. Eu ca posesor de V6 benzina aleg clar C 320 dintre cele doua si mai clar C 350 benzina.

            Comment


            • #36
              Dar la un C 270cdi 177cp nu te-ai gandit?? Pe un C nu itzi trebuie mai mult.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #37
                Originally posted by mircea600sel View Post
                Ia sa vedem 530d{2007-prezent}
                2993cmc-235cp- 0-100km/h=6,8SEC. 1555kg
                E-classe{2006-2009} !!!!W211!!!
                2987cmc-224cp- 0-100km/h=CULMEA TOT 6,8SEC. 1740kg!!!!!
                Aratandu-mi aceste cifre m-am convins ce cunoscator esti. Ai fost ceva de genul: ''Nene,nene cat baga la ora?'' Daca nu stiai,doua masini care au aceasi timpi la demaraj, pot fi diferite la distanta in care ajung la acea suta de km.Dar totul se rezuma la 100km/h? Dupa aceasta valoare nu mai sunt importanti timpii?
                Cel mai elocvent test daca vrei sa vezi puterea de demarare sunt timpii pe circuit in care se vad si alte lucruri in afara de motor( suspensie, frane, rigiditatea caroseriei, cutie de viteze) sau daca vrei acceleratie, timpii pt distanta de 0-400m.
                Uite niste cifre mult mai importante decat o acceleratie pana la 100km/h.Pt ca multe masini sunt gandite sa aibe acceleratia pana la 100km foarte rapida doar pt marketing, pt ca da bine la unii clienti care nu prea se pricep la masini, iar dupa acea viteza sunt mai lenese la demaraj, exemplul Mercedes-ului.

                Atasez niste teste cu acceleratia 0-400m in care 530d matura pe jos cu mult laudatul E320cdi sau diferenta la timpii de circuit.Patru zecimi la o viteza de iesire de peste 170km/h inseamna mai mult de 6-7 lungimi de masina.
                P.S. greutatea data de tine la E320cdi nu e reala.
                http://www.fastestlaps.com/car4620ece96ed4d.html Bmw-ul
                http://www.fastestlaps.com/car4620edaa958fa.html Mercedes-ul

                Mai e ceva de demonstrat?

                Originally posted by vladruse View Post
                Colegul 300zxtt nu trebuie criticat asa dur. Totusi mie de cand vad ce posteaza pe forum, chiar de m-a combatut aprig la meciul Lexus-Mercedes nu mi se pare ca ar fi deplasat in afirmatii. Critica aia constructiva e buna.
                BMW face intr-adevar masini excelente, insa trebuie avut in vedere ce a urmarit fiecare constructor sa obtina cu respectivele modele, fiecare in parte...
                Topicul este despre C 220 versus C 320 CDI. Eu ca posesor de V6 benzina aleg clar C 320 dintre cele doua si mai clar C 350 benzina.
                Vlad, incerc sa fiu cat mai obiectiv si sa dau Cezarului ce e al Cezarului. Mor cand mai aud un coleg de aici din forum cand incepe sa abereze ca mergea cu a lui supersportiva masina de 100cp pe strada si nu statea nici o alta cotoarba in fata lui si nu reusea sa-l depaseasca nici de-i sareau segmentii pe toba afara. Acum depinde si de cati km face pe an,dar eu as merge pe C320cdi care e mai performant si cu taxe mai mici fata de C350 care la randul lui e un motor foarte reusit.

                Comment


                • #38
                  mircea, esti genial =))

                  @dj_rzn: da, eu iti dau niste numere din cartea tehnica de la Mercedes, mai niste numere de pe net, mai un filmulet de pe youtube, si cica aberez ) daca atata iti consuma tie, nu te contrazic, e ok, sa fii sanatos.

                  ON-TOPIC (ca bine a zis vladruse): eu votez C320. Stai linistit ca nu ajunge la 16%.

                  Comment


                  • #39
                    OK, multumesc pt. sfaturi. O sa incerc sa va raspund pe rand.
                    1. Pt fanii BMW. NU inteleg de ce va bagati voi in discutia despre alegerea intre doua Mercedes. NU inteleg de ce un fan BMW scrie pe un forum Mercedes. Voi nu aveti forumuri BMW?
                    2. Nu mi-as cumpara NICIODATA BMW. Punct.
                    3. Revenind la 220 CDI vs. 320 CDI
                    Evident, masina mai placuta la condus e 320 CDI. Are mai multa putere (in special cuplul de 510 Nm) si 7 viteze, fata de 5 la 220 CDI (cutia manuala nu intra in discutie).
                    Pe de alta parte, acest surplus de putere il folosesti destul de rar (la acceleratii) pt. ca in rest iti ajung 150 CP si 340 Nm sa mergi rapid prin oras sau pe autostrada (in general nu merg cu mai mult de 160 Km/h pe autostrazile straine, iar in Romania abia am fost de 2 ori pe autostrada ca nu am drum prin sus).
                    Prin urmare:
                    - un tip rational ar zice ca nu merita cheltuielile suplimentare pt. ca nu prea folosesti surplusul de putere, iar un 220 CDI face tot ce trebuie;
                    - un tip sentimental ar zice ca senzatiile pe care ti le da un 320 CDI merita cu prisosinta banii pe care ii dai in plus.
                    Daca banii nu ar fi un factor important, nu as ezita si as alege 320 CDI. Sa vedem cum mai evolueaza piata auto si ce preturi vor fi pe la nemti la anul.

                    Comment


                    • #40
                      Un atu important al lui Mercedes fata de BMW este intretinerea. Din cate stiu eu de la prieteni, rude, de prin citite intretinerea la Mercedes este "ceva" mai ieftina decat la BMW.
                      Sincer sa fiu eu nu vad de ce va tot certati. Si una si alta sunt masini foarte bune. Eu sunt fan Mercedes pentru istoria facuta de W123 si W124. Intr-adevar cele mai noi nu mai sunt la fel...dar in final scopul nostru e sa ne mutam posteriorul din punctul A in punctul B. Deci ce conteaza cat face de la 0 la 100?
                      Eu sunt chiar pasionat de Mercedes. Dar tot nu vad de ce aversiune fata de BMW. Fiecare cu troaca lui. Ceea ce a scris colegul 300zxtt a fost dupa parerea mea documentat si frumos gandit. Poate chiar la nivelul revistelor auto sau peste.
                      Daca as avea ceva de comentat ar fi legat de ergonomie care cred ca si la Mercedes este foarte buna (daca nu superioara). Oricum de aici pana la suparari e mult.

                      On topic - eu zic C320 cdi.
                      Last edited by adidc; 09-22-2009, 09:09 AM.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #41
                        Nu m-am gandit niciodata sa imi iau benzina cu motor mare. Pur si simplu ma sperie consumul. Din ce am vazut eu in datele tehnice + teste, chiar si un 200 kompressor consuma mai mult decat 320 CDI.
                        E adevarat, un diesel modern poate fi mai sensibil la sistemul de injectie (eu am schimbat 2 injectoare in 100.000 km pe E-ul 220 CDI - cost cam 450 Euro/buc la primul, prin 2005, si 270 Euro la al doilea, prin 2008). In rest, mi s-a mai spart un furtun sau tub care duce aerul catre turbo (parca), pe care l-am inclocuit la reprezentanta cu 600 lei. Alte probleme nu am avut la motor in 100.000 km (de la 97.000 cat avea cand am luat-o eu, la 197.000 cat are acum). Mie mi se pare ok, tinand cont de kilometraj, de ce poate masina si de ce fiabilitate sau cost la piese au alte marci.
                        Deci, sa zicem ca am platit pe piese cam 1.000 Euro. Presupunand ca la un motor pe benzina nu s-ar fi stricat nimic in aceeasi perioada, de banii astia luam sa zicem 1200 litri de benzina. La un consum mediu de 12% (daca un 320 benzina ia cam 16 in oras si 8 in afara), faceam 10.000 km cu banii astia.
                        Poate parea ca dieselul pierde aventajul consumului prin pretul pe care il dai pe piese.
                        DAR, problema cea mare este valoarea la revanzare.
                        Acum, un C 320 benzina si un C 320 CDI, ambele din 2005, cum ma intereseaza pe mine, au cam acelasi pret (vorbesc de preturi la reprezenante Mercedes in Germania, cum ma intereseaza pe mine). Insa peste 4 ani, cand, sa zicem, voi vinde eu masina, benzina va fi mult mai greu de vandut si va avea un pret mai mic decat dieselul. Eu cred ca ai pierde acolo mai mult de 1000 Euro.
                        Una peste alta, din punct de vedere financiar, eu cred ca dieselul e mai rentabil pe termen lung, mai ales pt. cei care fac multi km/an. Or, eu fac vreo 25.000 km/an.
                        + mie imi place senzatia pe care ti-o da cuplul mai mare al unui motor diesel, care se potriveste foarte bine unei cutii automate. Chiar daca benzina accelereaza, in general, mai repede, dieselul are reprize mai bune, tocmai datorita cuplului; Zilele trecute am fost cu o Honda Accord 2.4 benzina de 190 CP (un motor pe benzina bun), dar nu m-a impresionat tocmai pt. ca nu are cuplu mare. Degeaba are mai multi cai (fata de 143 ai mei), nu "trage" la fel.
                        + sa dai 300 Euro pe un injector e o problema (plus ca mi se rupe sufletul ca s-a stricat masina), dar macar dai banii o data si gata. In schimb, sa umblu prin oras si sa vad in bord un consum de 16% in fiecare zi nu as rezista.

                        Comment


                        • #42
                          Referitor la 270 CDI
                          Nu intra in calcul pt. ca nu s-a mai fabricat C270 CDI dupa facelift-ul din 2004. Deci C 270 CDI gasesti doar varianta cu bordul vechi, or eu caut versiunea noua (cea cu 4ceasuri de bord rotunde, cu inele cromate).

                          Comment


                          • #43
                            [QUOTE=mircea600sel;92009]In testul de pe youtube e varianta mai veche de motorizare, adica 6 in linie. Eu am motorizarea noua, V6 care e superioara vechiului 6L ,iar , in comparatie cu 530d, e mult mai zgomotoasa( mai ales cand e rece) si nu e asa de liniar in acceleratie. Mertul trage exeptional in zona de 2000 pana aproape de 3000 , dupa care nu mai are suflu, pe cand bmw-ul e mult mai liniar, si trage pana la 5000 de ramai blocat in spatarului scaunului. Am facut de cateva ori liniute intre ele si pana aproape de 120-130km/h am fost paraleli,dupa care bmw-ul se tot ducea.La capitolul motorizare, 5-arul e net superior, motorul fiind exceptional de silentios si de rafinat, nu degeaba a castigat atatea premii acest propulsor. 7g-tronic schimba exceptional treptele , fara nici o smucitura( la bmw se mai simte putin dar are si 60.000km peste rulajul Mercedesului) dar nu vad nici un avantaj la viteze mari, nefiind mai economica. Amandoua modelele au 2000rot/min la 140km/h. In mers sportiv, cutia ZF de la bmw e foarte intuitiva, pastreaza treapta de viteza in jurul valorii de cuplu maxim si schimba mai rapid, nu are pauza aia in timpul schimbarii, iar la kick-down instant se duce intr-o treapta inferioara, pe cand la Mercedes e confortabila si atata tot, rapida nu, e doar o chestie de marketing mult laudata cutie 7g-tronic.Vorbind de confort, pot adauga un mare plus la scaunele bavarezei, care sunt cu ani lumina peste fotoliile de pe Mercedes.Am optiunea cu spatar care se indoaie in doua si cu tetiere care se muleaza in jurul gatului si pot spune ca nu am vazut pana acum scaune mai ergonomice si mai mulate in jurul corpului cum am vazut la bmw. Si Mercedes are scaune confortabile, cu o gramada de reglaje, dar nu stai in ele cum stai ca in cele din bmw la care totul e calculat sa-ti fie la indemana.
                            In mers, nu exista diferente la zgomotul interior, amandoua fiind la fel la confortul acustic.
                            .Calitatea Mercedes a scazut considerabil in ultimii 8 ani si asta si-a spus cuvantul la unele piese care au cazut, fiind foarte sensibile la motorina( nu alimentati NICIODATA de la LUK-OIL) si toate de natura electrica sau electronica .Bmw-ul are peste 200.000km si e inca neumblat sub capota motor.Singurul lucru in afara de consumabile au fost curelele care erau obosite. Suspensiile la Mercedes au rezistat fara nici o problema 150.000km nefiind nimic schimbat pe cand la Bmw au fost schimbate bieletele antiruliu si tirantii, asta poate datorita jentilor de 18 cu talon jos. La capitolul stabilitate, regele e bavareza care are o stabilitate EXCEPTIONALA, fiind o placere la condus pe drumuri virajate, dar nu mult timp, pt ca-i apuca senzatia de voma si dureri de cap pe cei din masina . Mercedesul are un ruliu foarte mare si directia nu este asa de precisa .Pe drumuri denivelate, E-classe e mult mai confortabil si asta datorita rotilor pe 16, dar exista un zgomot cand lucreaza suspensiile,pe cand la competie e mai redus poate datorita unei antifonari mai bune. Banuiesc ca daca E-ul era ''incaltat'' tot cu 18, se simteau la fel gropile dar si mai zgomotos ....
                            Spatiul de portbagaj este cam la fel, si dimensiunile masinii sunt cam identice. BMW a facut acel Idrive blamat pe care il poti folosi foarte lejer dupa o saptamana fara probleme si fara sa te iriti. Totul este unde trebuie, dar trebuie invatat. Ma intreb cati dintre cei care blameaza Idrive aici au pus mana vreodata pe acel buton..
                            Sistemul audio de pe Mercedes e Harman Kardon si e superior fata de cele 6 boxe din Bmw.Am numarat in E-classe numai putin de 12 boxe si sunetul e fenomenal de clar.Bmw-ul e dotat cu sistemul clasic audio si chiar se aude binisor.Am fost uimit cand am descoperit un set de boxe exact sub scaunele din fata incastrate in podea.Ele dadeau senzatia de bass din scaune. Nu am auzit cum se aude sistemul Pro logic 7 sa fac o comparatie intre varfurile de gama.Pot spune ca am vizionat niste filme in Mercedes si pot spune ca senzatia audio e exact ca in salile de cinema.
                            La Bmw se poate intrerupe esp-ul, si te poti juca putin cu masina punand-o cu de-a latul in curbe, pe cand la E-classe nu poti face treaba asta, intrand instant electronica in functiune si repune masina pe traiectoria normala. Nu poti pleca in scartait de roti, nu te poti juca facand drifturi, pt ca electronica nu te lasa. La 5-ar esti liber de orice ''frana electronica''.
                            La sistemul de franare ,Mercedes are un avantaj cu SBC-ul, si mi-a placut functia de brake la stop, cand masina sta infranata in D dupa ce ai apasat de doua ori scurt pe pedala de frana si reia daca apesi iar pe frana sau acceleratie dar in regim sportiv, mai bine dozata e pedala bavarezei.

                            Cam astea sunt diferentele descoperite de mine intre cele doua masini.Daca vrei ceva deosebit si foarte sportiv si odihnitor la drum lung, 530d e alegerea perfecta. E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw.Per total, consider seria 5 peste E-classe cam la toate domeniile, inclusiv la confort, pt care era renumit in trecut Mercedes-ul.Cine nu ma crede, pot demonstra tot ce am spus mai sus.


                            1.5-ul tau cea mai buna masina din Romania si poate chiar din lume{a fost o gluma}
                            2.motorizarea ta este cea mai buna{nici un m5 nu te bate,de 65amg nu mai zic...nici o sansa}
                            3.numai enzo si reventon te poate ''bate'' dar greu
                            4.inginerii de la Mercedes sunt niste analfabeti pe langa cei de la bmw
                            5.am un buton in masina mea pe care ''esp'' si care CULMEA se poate decupla si pune masina de-a latu cum numai un bmw poate{fostul proprietar al masinii mele poate a luat acest sistem de pe un bmw}
                            6.scaunele de bmw sunt ceva de vis...masaj la organele genitale,ei detin secretul scaunelor perfecte
                            7.''E320cdi e ceva pt cei ce nu vor Bmw..''Doamne ce aberatii poti sa scoti din tine...E320CDI este ptr. cei ce stiu ce inseamna un mercedes{in nici un caz ptr tine}
                            8.dupa ce te-ai ofticat{cum de un Mercedes cu kg mai multe si cai mai putin poate scoate timpi ca si un bmw}ai inceput sa o dai cu viteze peste 170km/h si hau hauri din astea
                            9.de ceva timp ruleaza la tv o reclama''cat de bun este bmw-ul''....oare saibe probleme cu vanzarile de isi fac reclama????

                            P.S. cu greutatea la 320CDI:Technical Data:

                            Cylinders: V6
                            Displacement: 2987 cm3
                            Power [KW(hp)/RPM]: 167(224)/3800
                            Torque: 398.3/1600-2400 lb-ft/RPM (540/1600-2400 Nm/RPM)
                            Fuel System: Common Rail
                            Fuel: Diesel
                            CO² Emissions: 194 g/km

                            Top Speed: 155.3 mph (250 km/h)
                            Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 6.8 s

                            Unladen Weight: 3836.7 lbs (1740 kg)

                            ''Hai pa pa pa pa'' vorba contemporanului nostru Mircea Badea

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #44
                              Mircea al nost' a luat vorba "Banatu-i fruncea" la propriu si vrea sa o aplice masinii din dotare. Oricum sunt bune amandoua.
                              Hai sa dam cu putin apa rece ca altfel tare ma tem ca se lasa cu ban. Mai ales ca discutia in sine (BMW-Mercedes) este off-topic.
                              Numai bine.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #45
                                Mircea, iarasi, esti genial nici eu n-o puteam spune mai bine.

                                Originally posted by vlad1977 View Post
                                Din ce am vazut eu in datele tehnice + teste, chiar si un 200 kompressor consuma mai mult decat 320 CDI.
                                Perfect de acord, eu sunt dovada vie. Desi eu am C230 Kompressor, si e din 2002, consuma 15-16% in oras, iarna mai mult, daca e aglomerat tare orasul ajunge si la 19%. In Bucuresti ar trece lejer de 20%. C320-u sunt convins ca nu se apropie de valorile astea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF