Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 CDI vs. C 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    C 350 benzina V6 model 2004-2007 : 272 cp, 0-100km/h in 6.4 sec.
    Consum oras 13,9 % , extraurban 7,1 % , mixt 9.6 %.
    Greutate proprie 1.555 kg.

    C 320 Diesel V6 model 2004-2007 : 224 cp , 0-100 km/h in 8.1 sec.
    Consum oras 9,9 % , extraurban 5,4 % , combinat 7,2 %.
    Greutate proprie 1.630 kg.


    Comparatia este facuta la cutii de viteze manuale, ambele fiind W203 cu facelift-ul din 2004.

    Nu stiu cum naiba voua va consuma la un C-clase 16 % in oras la un motor de 2,3 cand eu la 3,2 , cu 2 cilindrii in plus si vreo 700-800 kg in plus, nu mai zic de coeficientul aerodinamic varza fatza de o berlina, tractiunea 4X4 permanenta care haleste si aia mult si mai ales rotile de noroi (parca mergi cu lantzuri mereu) imi ia un 20- 22 % in oras, in conditzii de talpa destul de grea....

    Eu inteleg si sint de acord cu progresul Diesel-urilor din ultimii ani, dar ATENTIE ! nici benzinarele nu stau pe loc....din contra !


    Uitatzi-va ce consum extraurban are C 350 benzina , avand in vedere ca are o cilindree de 3,5 litri si este un V6 !!!! Cat consuma un Logan 1,4 extraurban ?
    Last edited by VLADD; 09-22-2009, 11:31 AM.

    Comment


    • #47
      Foarte de acord cu colegul vladruse... consumul extraurban dat de constructor este f. mic pt. un benzinar cu 6 cilindri.

      Si ca sa revenim on-topic... parerea mea e ca C220 CDI este indicat la taxele actuale si plus ca vor mai creste foarte sigur de la anul. Consul este mai mult decat acceptabil zic eu... Un prieten de al meu are unul din 2002 deci generatia inaintea face liftului si el zice ca ii mananca maxim 8l in C-ta. Daca ma minte va mint si eu. Salut!

      Comment


      • #48
        Originally posted by vladruse View Post
        ...Eu inteleg si sint de acord cu progresul Diesel-urilor din ultimii ani, dar ATENTIE ! nici benzinarele nu stau pe loc....din contra !


        Uitatzi-va ce consum extraurban are C 350 benzina , avand in vedere ca are o cilindree de 3,5 litri si este un V6 !!!! Cat consuma un Logan 1,4 extraurban ?
        Sunt de acord si eu cu tine! Si benzinarele incep sa fie mai economice...

        BTW...un Logan 1.6 MPI mi-a consumat mixt pe 2250 km 7.2l/100km...2 persoane plus bagaje, mers mai mult pe autostrada, max 130 km/h, foarte putin prin oras!
        Last edited by dan500se; 09-22-2009, 11:46 AM.
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          Originally posted by vladruse View Post
          Nu stiu cum naiba voua va consuma la un C-clase 16 % in oras la un motor de 2,3 cand eu la 3,2 , cu 2 cilindrii in plus si vreo 700-800 kg in plus, nu mai zic de coeficientul aerodinamic varza fatza de o berlina, tractiunea 4X4 permanenta care haleste si aia mult si mai ales rotile de noroi (parca mergi cu lantzuri mereu) imi ia un 20- 22 % in oras, in conditzii de talpa destul de grea....
          Pai al tau e 3.2 aspirat, kompressorul creste consumul din cate stiu eu. Daca stau la coada sau la semafor, motorul trebuie sa duca si kompressorul si deci consumul este mai mare doar pentru a mentine motorul viu... coeficientul aerodinamic nu intra aici in discutie fiindca acel consum de 16 il am ziua in oras cand n-am loc sa prind viteza...

          Ideea e ca atata timp cat ma misc si evit pe cat pot opririle, consumul e ok, ajunge pe la 12% in oras, iar extraurban daca am nervii de otel, pot scoate consum de logan, 5,2%

          Comment


          • #50
            Originally posted by Luc View Post
            Pai al tau e 3.2 aspirat, kompressorul creste consumul din cate stiu eu. Daca stau la coada sau la semafor, motorul trebuie sa duca si kompressorul si deci consumul este mai mare doar pentru a mentine motorul viu... coeficientul aerodinamic nu intra aici in discutie fiindca acel consum de 16 il am ziua in oras cand n-am loc sa prind viteza...

            Ideea e ca atata timp cat ma misc si evit pe cat pot opririle, consumul e ok, ajunge pe la 12% in oras, iar extraurban daca am nervii de otel, pot scoate consum de logan, 5,2%
            Ahaaaa !!! Deci am dreptate cand spun ca benzinarele moderne nu sint de speriat.
            Consum de Logan la un motor cu 50% mai multi cmc si cu aprox. 100% cai putere mai multi , care mai are si compresor pe deasupra si mai duce in spate si o caroserie cu 50% mai grea.... Asadar se poate....

            Sa nu uitam maniera de condus, poate cea mai importanta variabila in ecuatia consumului !!!
            Un sofer prost poate face dintr-un motor economic unul gurmand, iar un sofer priceput poate mentine o medie buna de viteza cu un consum minim...

            Comment


            • #51
              vlad1977, permite-mi sa ma risc la o analiza psihologica a acestui thread. Inca nu am terminat psihologia, dar n-o sa zic nush ce filozofie ca nici nu stiu, o sa zic ceva simplu ce ar putea zice oricare alt coleg.

              Eu cred ca tu ai facut acest thread cu decizia deja luata in mintea ta, si anume C320. Doar ca, fiindca aveai oarecare remuscari deoarece e o decizie aventuroasa dpdv financiar, aveai nevoie de cineva care sa iti zica cat de bine merge C320-u, cat de tare te baga in scaun si asa mai departe. Pentru ca tot tu ai avut aici un post in care ai facut tu singur calculele la intretinere, consum si asa mai departe. Sunt pe aproape?

              Si mie imi place cuplul de pe diesel, si, desi momentan conduc un benzinar (ce-i drept, supercharged), tot la diesel tanjesc. Golful meu chipuit de 140 de cai ma baga in scaun cel putin la fel de tare ca mertzanu asta, si avea cu 52 de cai mai putin.

              Daca iti iei C220, de fiecare data cand bagi cheia in contact o sa iti para rau. Chiar daca e o alegere mai inteligenta, nu asta e important. E o masina, ne plac masinile pentru cum ne fac ele sa ne simtim, restul chiar nu mai conteaza.

              Eu sunt student. Am stat toata vacanta de vara fara sa fac nimic, pana cand m-am enervat ca nu mai aveam bani de benzina pt 2.3-u meu setos si-l tineam in garaj. Eh, de o saptamana jumate m-am angajat, si acum o sa am bani de benzina. Daca aveam un C180 kompressor care e mai ieftin de rulat, sincer, acum imi parea rau, ca de fiecare data cand apasam pedala imi aduceam aminte cat de ieftin si zgarcit sunt. Si ma faceau 530-urile urat de tot, ceea ce pentru mine e una dintre cele mai mari umilinte

              Comment


              • #52
                Domnilor, parerea mea este ca "obrazul subtire cu cheltuiala se tine".
                Daca doresti o limuzina consider ca deja ai luat in calcul faptul ca intretinerea si taxele o sa fie cu mult mai mari decit a vecinului care are un Fiat Uno cu motor de 900 cmc, dar fii sigur ca vecinul o sa se uite cu jind la tine cind urci in limuzina ta!

                Comment


                • #53
                  Originally posted by blue36 View Post
                  Domnilor, parerea mea este ca "obrazul subtire cu cheltuiala se tine".
                  Daca doresti o limuzina consider ca deja ai luat in calcul faptul ca intretinerea si taxele o sa fie cu mult mai mari decit a vecinului care are un Fiat Uno cu motor de 900 cmc, dar fii sigur ca vecinul o sa se uite cu jind la tine cind urci in limuzina ta!
                  Mie imi spui ? Cand mi-am luat C-clase vecinul avea Opel si-mi zicea ca-i cea mai buna masina si nu-ti trebuie Mercedes second-hand , mai bine Opel nou.
                  Dupa 2 ani ce masina si-a luat ? ...................C 220 CDI, tot din 2002 cum era al meu.
                  In 2007 zicea ca e vechi si obosit C-ul meu de cinci ani din 2002, acum in 2009 C-ul lui tot din 2002 vechi de 7 ani este perfect....

                  Acum am inceput sa-l innebunesc ca ce misto e cu 4x4.
                  El zice ca nu-i trebuie lui SUV, facem pariu ca intr-un an sau doi isi ia "GIP" ?
                  Last edited by VLADD; 09-22-2009, 19:36 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Am c220, imi place, chiar ador masina dar tot tanjesc dupa un c320. C220 se infinge foarte bine, trage bine, consumul e bunutz zic eu dar as baga oricand inca cativa litri de motorina doar ca sa am cei 510Nm. Acum ca am aflat ca are motor de 3.0 (adica impozit foarte bun), tare ma bate un gand sa o schimb cu un c320 dar... eu am multe chestii modificate la ea si pana le modific si la cealalta masina.. alta bataie de cap. Totusi am sa incerc un chiptuning si niste filtre de aer sport. Pune mana si ia un c320, face banii crede-ma.

                    Comment


                    • #55
                      Un C 320 4matic sau C 350 4matic automate ar fi idealul de urmarit.

                      Comment


                      • #56
                        E...alta viata. Topicul asta a redevnit foarte frumos. Mai ales cu analiza psihologica gratuita.
                        In final totul se rezuma la bani. Diferenta de impozit de vreo 500 de lei pe an si asigurarea. Nu stiu cum se va schimba de la anul asigurarea. Oricum eu zic in felul urmator. Daca omul are aprox 1500 de lei pe an sa-i dea pe taxele pentru masina, atunci totul e ok. Mai intervin cheltuielile pentru motorina care sa zicem ca pot fi reduse cu o talpa mai finutza, ramanand totusi o rezerva frumoasa de putere, asa...doar in caz de 530 .
                        Pe de alta parte daca e mai subtire cu banii, asa cum e la multi zilele astea, eu zic ca nu merita. Stiu ca la noi e la moda sa ai masina de 70.000 de euro si sa stai in chirie si sa manci zagusca de la sat de la mama. Totusi tind spre partea cealalta...o masina normala si sa-ti permiti un tur al europei. In final C220 nu e o masina slaba. Tot ce zic e ca de multe ori facem alegeri din snobism sau mandrie. Dupa cum zice o veche zicala romaneasca, cel putin asta din urma se plateste.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by adidc View Post
                          Stiu ca la noi e la moda sa ai masina de 70.000 de euro si sa stai in chirie si sa manci zagusca de la sat de la mama.
                          Haha... punct ochit, punct lovit! Cunosc cateva specimene!

                          Comment


                          • #58
                            Pt Mircea600sel, nu vrei sa continuam discutia pe alt topic? Mercedes si alte marci rivale? Sa vedem ce o sa mai ai de spus dupa aia.

                            Originally posted by Luc View Post
                            . Desi eu am C230 Kompressor, si e din 2002, consuma 15-16% in oras, iarna mai mult, daca e aglomerat tare orasul ajunge si la 19%. In Bucuresti ar trece lejer de 20%.
                            C230K e renumit pt consumul exagerat. Chiar daca fabrica da alt consum mult mai moderat, in realitate , mai ales daca e putin mai vechi debitmetru, consumul o ia razna rau. Am avut un SLK si cam acelasi consum avea, dar in Constanta.Am schimbat sonda lamnda si a mai revenit la normal.Dar, e bestie motorul, mai ales daca-i schimbi fuliile de la compresor.

                            Originally posted by dj_rzn View Post
                            Totusi am sa incerc un chiptuning si niste filtre de aer sport.
                            Depinde unde-ti faci cipul, pt ca nu tot ce e ieftin e si bun.Daca mai ai si turbina un pic obosita, o sa ai niste cheltuieli in plus. Incearca cu un intercoler mai mare si tubulatura de evacuare, lasa filtrul original la locul lui ca o sa-ti para rau dupa debitmetru si motor.Ala nu filtreaza atat in detaliu praful din Romania.

                            Originally posted by adidc View Post
                            ramanand totusi o rezerva frumoasa de putere, asa...doar in caz de 530 .
                            Si daca e si un drum virajat, adio rezerva de putere.


                            Originally posted by vladruse View Post
                            Un C 320 4matic sau C 350 4matic automate ar fi idealul de urmarit.
                            C320 benzina nu se mai fabrica dupa 2004, e inlocuit de C350. Parerea mea , daca se cumpara masina cu putini km, cdi-ul e alegerea optima.Atentie, si in germania se dau km inapoi si daca vrei si carte servis, iti dau si din aia. Asa cum a mai spus autorul topicului, are o valoare la revanzare mult mai buna decat benzinarul si la performante e superior fata de 350.Iar la reprize, datorita cuplului e o diferenta bunicica in favoarea diesel-ului.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Luc View Post
                              vlad1977, permite-mi sa ma risc la o analiza psihologica a acestui thread. Inca nu am terminat psihologia, dar n-o sa zic nush ce filozofie ca nici nu stiu, o sa zic ceva simplu ce ar putea zice oricare alt coleg.

                              Eu cred ca tu ai facut acest thread cu decizia deja luata in mintea ta, si anume C320. Doar ca, fiindca aveai oarecare remuscari deoarece e o decizie aventuroasa dpdv financiar, aveai nevoie de cineva care sa iti zica cat de bine merge C320-u, cat de tare te baga in scaun si asa mai departe. Pentru ca tot tu ai avut aici un post in care ai facut tu singur calculele la intretinere, consum si asa mai departe. Sunt pe aproape?

                              Si mie imi place cuplul de pe diesel, si, desi momentan conduc un benzinar (ce-i drept, supercharged), tot la diesel tanjesc. Golful meu chipuit de 140 de cai ma baga in scaun cel putin la fel de tare ca mertzanu asta, si avea cu 52 de cai mai putin.

                              Daca iti iei C220, de fiecare data cand bagi cheia in contact o sa iti para rau. Chiar daca e o alegere mai inteligenta, nu asta e important. E o masina, ne plac masinile pentru cum ne fac ele sa ne simtim, restul chiar nu mai conteaza.

                              Eu sunt student. Am stat toata vacanta de vara fara sa fac nimic, pana cand m-am enervat ca nu mai aveam bani de benzina pt 2.3-u meu setos si-l tineam in garaj. Eh, de o saptamana jumate m-am angajat, si acum o sa am bani de benzina. Daca aveam un C180 kompressor care e mai ieftin de rulat, sincer, acum imi parea rau, ca de fiecare data cand apasam pedala imi aduceam aminte cat de ieftin si zgarcit sunt. Si ma faceau 530-urile urat de tot, ceea ce pentru mine e una dintre cele mai mari umilinte
                              In mare, ai dreptate. Sunt aproape decis pt. 320 CDI. Bineinteles ca pana sa iau decizia asta am facut tot felul de calcule (taxa de poluare + CASCO + consum), dar cum nu am condus niciodata un 320 CDI cu cutie 7G-Tronic, nu stiu exact cat consuma in realitate, ci pot doar sa aproximez pornind de la datele tehnice + testele din reviste.

                              Pe de alta parte, sunt foarte multumit de E 220 CDI-ul pe care il am in prezent (143 CP, 315Nm automat in 5 trepte). Am facut in august vreo 3200 km prin Europa si a fost excelent. Sunt putine cazuri in care chiar iti trebuie mai multa putere, dar bineinteles ca nu ar strica.

                              Pana la urma e o decizie pe care o iei cu sufletul. Pastrand proportiile, e ca atunci cand iti iei u TV. Poti foarte bine sa iti iei un LCD de cu un pret bun, care are performante OK, dar iti vine sa mai pui ceva bani si sa iti iei unul cu contrast, luminozitate etc. mai bune. Daca nu le pui unul langa altul, nu prea vezi diferentele. Daca il iei pe cel mai slab, s-ar putea sa ti se para apoi ca nu are o imagine asa de buna si sa te gandesti :"mai bine mai puneam x lei si il luam pe alalat". In schimb, daca il iei pe ala mai bun, ai o senzatie de multumire si ti se pare ca intr-adevar vezi mai bine la el si ca nu ai gresit dand un ban in plus.

                              Comment


                              • #60
                                "Un C 320 4matic sau C 350 4matic automate ar fi idealul de urmarit."

                                Astea consuma cel putin 3litri % in plus fata de 320 CDI.
                                La 25.000 km/an iti ies 750 litri in plus. Deci, cam 700 Euro/an dai in plus pe combustibil. E cam mult. In plus, dieselul are cuplul mult mai bun (510 Nm fata de 310-350Nm), deci reprize mai bune si valoare la revanzare mai buna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF